Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranus 7.huone - naimaton menijä?  (Luettu 10052 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« : 28.04.2009 14:48:47 »

Tutkiskelin tuossa juuri syntymäkarttapinoani ja huomasin sellaisen jutun, että ne joilla on uranus 7.huoneessa ovat jääneet vanhoiksipiioiksi/pojiksi tai sitten tulevat avioitumaan myöhemmällä iällä. Heillä ollut myös tosi vähän tai ei ollenkaan seurustelukumppaneita. Ja paljon planeettoja huoneessa 1, eli keskittyminen minään sinän sijasta.

Onko muita vanhanpiian/pojan aspekteja olemassa?
 uranus  aspect_con  askendentti kenties?
 uranus  aspect_opp tai  aspect_squ venus ?
« Viimeksi muokattu: 28.04.2009 14:50:21 kirjoittanut asbolos » tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1 : 28.04.2009 16:50:00 »

Mjaa...
Mulla on  saturnus  rapu seiskassa ja stelliumi jousimies 1.huoneessa ( kuunsolmu  neptunus  merkurius  aurinkovenus  vesta 2.huoneessa  jousimies ).  uranus on kympissä.

En nyt vielä itseäni vanhaksipiiaksi sanoisi, mutta aikamoista hiljaiseloa on ollut, sanoisko viimeiset 10 vuotta, jollei satunnaisia kesäkissoja lasketa!
Toisaalta olen ihan tietoisesti keskittynyt itseeni viimeiset pari vuotta.
Siinä on vaan se huono puoli kun on tottunut olemaan itekseen, niin ei sitä kauheen helpolla ketään tohon vierelle ota...
No, aika näyttää, eipä tässä tosiaankaan mikää hinku vihille ole!

tallennettu
ivir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #2 : 28.04.2009 22:29:58 »

Entäs jos seiskahuone on ihan tyhjä? Meinaako se ettei sitoutumisia tule tai niitä on hyvin vähän?
Mulla on seiskahuone ihan tyhjä, siellä ei ole edes yhtä pientä asteroidiakaan Cry Ja aika hiljaista on kyl ollut, taidan kohta vanhaksipiiaksi joutua...  Grin
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3 : 29.04.2009 11:01:48 »

Lainaus
Entäs jos seiskahuone on ihan tyhjä? Meinaako se ettei sitoutumisia tule tai niitä on hyvin vähän?
Minun mielestä se tarkoittaa, että sen huoneen asiat pitäisi sujua itsestään, tai niissä ei ole paljon ongelmia. 7.huoneen kärki myös määrittelee sen luonnetta.

Huomasin vasta, että näillä vanhoillapiioilla on asc vesimies, se jo selittää paljon, kun ascin hallitsija on siellä huoneessa 7.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Norna
Vieras
« Vastaus #4 : 29.04.2009 11:33:14 »

 Jep, ei ne tyhjät huoneet merkkaa sitä ettei ihmisellä olisi mitään toivoa ko. huoneen edustamiin asioihin. Varmasti joku asteroidi tuhansista sieltäkin löytyy  Smiley.
 Mulla on 7. huone normiplaneettojen suhteen tyhjä ja  kalat ja naimisissa olen.  uranus  aspect_opp  venus löytyy myös.
 Kalojen hallitsija Neptunus löytyy sitten 4. huoneesta.

 Ainoa rakkauselämään liittyvä taivaankappale jonka olen 7. huoneesta bongannut on asteroidi Amor.

tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 01.05.2009 10:28:20 »

mullakin uranus 7:ssa. Aloitin suhteen 17 v ja menin naimisiin ja olin aviossa 20 v. Mutta allekirjoitan vanhapiian-luonteen, koska en varsinaisesti tarvitse ihmistä vierelleni....mies voi olla olemassa mutta parempi jos hänellä on oma asunto, kuten nykyisellä. Entisessäkin suhteessa koimme että olemme enempi kavereita kuin rakastavaisia...mulla myös 1.huoneessa saturnus, jupiter ja kheiron. Uranus 180 mon/jup.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
LYV
Vieras
« Vastaus #6 : 01.05.2009 12:42:05 »

 uranus oktiili  venus, mikä on perjaatteessa heikko aspekti.  uranus 4 huoneessa ja jousimies.

 uranus aspect_con merkurius

 uranus aspect_squ askendentti = identiteettikriisi?  Cheesy (se on 8a, jahka sitä edes lasketaan)

 saturnus  skorpioni 4 huone aspect_con aurinko  skorpioni 3 huone.

 saturnus aspect_con kuu  skorpioni 3 huone.

 saturnus aspect_ssx neptunus kauris 4 huone.

 saturnus aspect_opp keskitaivas harka, toisin sanoen se on sitten myös   saturnus aspect_con IC  skorpioni = Eli (todella) kovaa työtä ja kotona kökköä.  smitten

En tiedä jäänkö näiden perusteella vanhaksi piiaksi, mutta näiden perusteella voin vaan arvata ettei helppoa tule olemaan.  coolsmiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 01.05.2009 21:02:58 »

No kyllä pitää paikkansa!!!
Uranus 7.huoneessa yhtymässä Ceresiin (sama aste) ja Kaksosissa!

Ei ollut aikomustakaan mennä naimisiin, tosin pökrähdin sitten 33-vuotiaana!  Grin Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #8 : 12.05.2009 19:52:47 »

Tutkiskelin tuossa juuri syntymäkarttapinoani ja huomasin sellaisen jutun, että ne joilla on uranus 7.huoneessa ovat jääneet vanhoiksipiioiksi/pojiksi tai sitten tulevat avioitumaan myöhemmällä iällä. Heillä ollut myös tosi vähän tai ei ollenkaan seurustelukumppaneita. Ja paljon planeettoja huoneessa 1, eli keskittyminen minään sinän sijasta.

Eipä varsinaisesti tullut yllätyksenä. Grin Minulla myös uranus seiskassa ja henk.koht. planeetat ykkösessä. En kuitenkaan ole varsinaisesti vanhapiika, koska olen seurustellut aina 16-vuotiaasta lähtien enemmän tai vähemmän vakavasti ja elelen nykyäänkin jo yhdeksättä vuotta avoliitossa. Ehkä se, että seiskassani on myös pluto, vaikuttaa niin että kun suhde on, se on aina intensiivinen ja kiinteä. Papin aamenta en kuitenkaan liitolleni suuremmin kaipaa, naimisiin toki voisin ajatella joskus meneväni, mutta eniten varmaan juridisista syistä. Ja olen kaveripiirissä se, joka yllyttää kaikkia naispuolisia pitämään naimisiin mennessään oman sukunimensä, kun kerran siihen nykyään mahdollisuus on. Wink Kartallani on myös kuu aspect_con merkurius vesimies, niin että vapaus-teemaa löytyy.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
mytty8)
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #9 : 25.05.2009 20:07:07 »

 :laugh:Se on kuule meikätätikin  askendentti vesimies, mulla pluto ja uranus 7. huoneessa . aurinko kaksoset ja  kuu jousimies, ihan olen eronnut ja kahden lapsen äiti...joo,aika hiljaista on miesrintamalla Cheesy, vois vaikka joku uros jo löytyä Cheesy

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 31.07.2010 13:49:06 »

No kyllä pitää paikkansa!!!
Uranus 7.huoneessa yhtymässä Ceresiin (sama aste) ja Kaksosissa!

Ei ollut aikomustakaan mennä naimisiin, tosin pökrähdin sitten 33-vuotiaana!  Grin Grin

Piti tonkia tämä topiikki esiin. Kuuntelin Tapiota Astro-TV:ssä ja hänen kommentteja Uranuksesta ja siitä kuinka tämän huoneen Uranus-ihmiset hankkiutuvat jotenkin erikoisiin suhteisiin tai erikoisten ihmisten kanssa. Joten jopas loksahti!!!

En koskaan olisi uskonut, että ikkään joudun/koen niin pitkää suhdetta jonkun kanssa kuten mieheni kanssa, sillä vapaus ja riippumattomuus oli minun elämäni motto (1.huoneessa Jupiter Jousimiehessä). Tosin aina oli jos jonkinlaista ihmissuhdetta, mutta välimatka tietty jonkinlainen.
Ja kun 33-vuotiaana menin naimisiin, ei mieskään ollut ihan tavanomainen, vaan rohkea politiikko, minua 24 vuotta vanhempi. Sensaatio pienellä paikkakunnalla, jossa joka toinen nauroi, että tuohan ei kestä.

Nyt juhlimme 30-vuotistaipaletta. Ja se on ollut hyvä!  smitten

Mutta arvata voi, että kyseessä täytyy olla tosi 'tuttu' elämänkumppani. Ymmärtäisin tuon tilanteen hyvinkin esoteeriseksi, koska sillä on myös  aspect_tri kuu kalat., samoin Lilithiini. Uskon että olen tunnistanut hänet jo edellisistä elämistä.... coolsmiley

Siis hauska tuo Uranus, miten se sekoittelee ihmisen tavanomaisia kuvioita!  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 31.07.2010 13:51:05 »

Hm...kun luen noita muiden juttuja, niin näkisin, että tämä alue on varmaankin ollut entisaikain 'susiparien' juttuja ja nyt vähän toisenlaisten suhteiden juttuja.

muoks...jäi korviin tuo 'juttuja'! Kuinka huonoo suomee kirjoitankaa...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 31.07.2010 14:08:26 »

Ceres Aspects Uranus: Stressful aspects between Ceres and Uranus indicate that the early nurturing was erratic. Like stressful aspects between the Moon and Uranus, this could cause contact difficulties as an adult. When these people feel a need for nurturing, they could simply run. What is happening is that, as an infant, the unstable nurturing caused panic (if I don't get nurtured, I'll die). The panic is frequently dealt with by denial (I don't need them). Sure, the child survives, but when they grow up and start dating, they eventually meet someone that they start feeling close to. At that point, up comes the emotion-laden thought, "If they find out I need them, they're going to leave me and I'll die!" Solution: leave first. Except Uranus doesn't just leave. It ejects. People with stressful Ceres/Uranus aspects are more likely to get romantically involved with unstable types who are incapable of providing nurturing. Then they go to an astrologer and complain that they can never find a good person, and when are they ever going to meet their soul mate. At that point, the best thing to do is tell them that if they were to meet a soul mate, they would probably mess that relationship up too. The instability is a diversion. Their real goal is to avoid and ignore their own nurturing needs and the childhood panic they felt by not having those needs met. Once this is recognized, steps can be taken to break this self-destructive pattern.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 31.07.2010 19:13:39 »

Hups, ehkä tuo Uranuksen kolmio Kuuhun aukoo solmuja.

Vaikkatenkin tuo ym. ei oikein pidä omassa kartassani paikkaansa, jos ei sitten oteta huomioon sitä, että tuossa hoitamisessa on toinenkin ääripää; ylenpalttinen hoitaminen. Luulen, että opin aikamoiseksi keskipisteeksi jo lapsena. Halusin ihastuttaa ja rakastaa kaikkia! Grin Ehkä siitä se, että ei elämässä voi olla vain sitä yhtä ihmistä...hm.

Luulen että Kuun aspektit tässä ovat varteenotettavia tekijöitä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: