Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter-Jousimiehen lahjat!  (Luettu 13527 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« : 28.04.2009 16:52:41 »

Tällaisen pikkuisen otoksen tuolta kartaltani pistän tähän.

Kolmikertaisena vesiolentona olen nimittäin jotenkin kiitollinen tuosta Jupiter Jousimiehestäni. Jupiterhan on silloin omimmassa merkissänsä tuossa ja vahvistaa kovasti Jupiterini toimintaa.

Eli se nostaa minut välillä tuolta vesistä ja hetteiköistä pinnalle ja viskasee minut milloin mihinkin, joka uusiin paikkoihin tai henkisesti uusille urille, joskus aivan uskomattomille. Tuo Jupiter pitää minua hereillä, vahvistaa ja energisoi ja riepottaa niin, että en ainakaan kyllästy.

Oli hauska nähdä, että eräällä ystävällänikin oli sama kuvio ja siinä löysimme jotakin samankaltaisuutta, jossa olemme tulleet toisiamme ymmärryksellä vastaan. Kumpikin vauhdikkaita, itsenäisiä ja aina hakemassa uusia ulottuvuuksia arkeen ja henkeen.

Tosin vankka ero löytyi. Minulla Jupiter on huoneessa yksi ja se tekee elämästä minun näköiseni, vähän sisäänlämpiävämmän. Ystävälläni se on huoneessa yhdeksän ja siksipä hän onkin hyvin kiinnostunut ympärillä tapahtuvista asioista ja on mukana politiikassa, höyryää ja sinkoo nuoliaan niin että käry vain jää.

Hän muutenkin maailmoja syleilevä Aurinko-Vesimies.

Aika osuvaa! Tosin olen jättänyt vielä aspektit pois.

Mutta onko muilla tätä samaa? Olisi kiva kuulla. Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 28.04.2009 16:58:25 »

Jupiter jousimiehessä huoneessa 2 Smiley

..kun tuo pluto rupes väistymään syksyllä niin oon sen jälkeen kokenu itteni tosi onnekkaaks, mulle on nyt kevään aikana tarjottu yhtä pientä lisäbisnestä oman työni lisäks ja oheen, se on tuottanu paljon positiivista palautetta..

..on vaan sellanen olo, että tällastako tää elämä oikeasti on ilman sitä tyhmää plutoa? Nyt mun onnekkuus ja iloisuus on päässy takasin elävien kirjoihin!?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 28.04.2009 18:26:53 »

Mulla on Jupiter Jouskari huoneessa 10. En varsinaisesti osaa ajatella ja tutkia miten se näkyy minussa, mutta koen sen onnekkaaksi merkiksi. Minulla on muutenkin aika paljon horoskooppimerkkejä omissa huoneissaan ja/tai omien planeettojensa hallitsemana. Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 28.04.2009 19:02:48 »

Vahva nainen! Wink
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 28.04.2009 20:06:04 »

AthaMaarit, juuri sinusta minulla tulikin mieleen eräs juttu yleensä jousimiehestä, mutta varsinkin silloin kun se Jupiterin vahvistama.

Sanoi eräs, että tämä viittaa myös tiettyyn opettajuuteen, antaa sille lisäpontta. ja niinkin, että kun Jupiter Jousimiehen kautta niitä lahjojaan suo, oppia asioita, kerätä tietoa, niin sitähän ei yksin kestä kantaa, vaan se täytyy saada jakaa. Ja kun tuo Jupiterkin on sosiaalinen planeetta, niin kyllähän se kaikki oppi pitää vaan laittaa kiertämään.

Tunnetko siitä itsesi, AthaMaarit? Ja kun sinulla tuo on huoneessa 10, niin oletko miettinyt mitä isona tahdot. Sehän on nimenomaan uran, ammatin, aseman ja elämäntarkoituksen alue. Kaikki tuo ja mitä lienee tuossa huoneessa lisäksi (tuli mieleen Pallas) niin odotapas vain kun löydät paikkasi!
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #5 : 29.04.2009 06:41:55 »

Te onnekkaat. :Smiley Itselläni Jupiter ei voisi enempää alennuksessa olla, 3.huoneessa ja  kauris. Tuossa on ehkä se hyvä puoli että saan kiksit pelkästä jatkuvasta liikkeessä olemisesta ja muusta arkipäiväisestä.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 29.04.2009 07:33:39 »

Hah! Kurkistinpas tänne aamutuimaan, kun haluan kuulla Uuden Seelannin pojan kommentteja sikainfluenssasta.

Ja Kato Vega, en voinut olla naurahtamatta! Sillä pitäähän sinulla jonkinlaiset jarrutkin elämässä olla. Jos sinulla olisi vielä tämä Jupiter Jousimiehessä, niin missä olisit, tuuliajollako.

Kyllä ihan tyytyväisenä suon sinulle Jupiterin Kauriissa, sillä siellähän se sinun turva, tervejärkisyytesi ja sopeutuvaisuus kaikkeen siihen räyhään, minkä kanssa olet tekemisissä. Ihastuin suorastaan sinun Jupiteriisi! smitten smitten

Toivon, että hyväksyt sen itsekin ihan kiitollisesti.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #7 : 29.04.2009 08:33:43 »

kas, marixillakin lisäbisnes.. minullakin pari.. vaikka viimeinen vuosi ei oikein toiminut, niin vaihdoinpa suuntaa.. jup  neitsyt  kympissä varmaan hyvissä kuvioissa nyt kun työmenestys.. vaik piti olla ne muut bisnekset enemmän..
« Viimeksi muokattu: 29.04.2009 08:37:54 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 29.04.2009 08:57:07 »

jupiter aspect_con neptunus aspect_con mars huoneessa 2  jousimies

Jotenkin selviää kinkkisistä tilanteista jollain keinoilla. Uskaltaa ottaa välillä jopa järjettömiä riskejä. Nuorempana lähti vaikka ilman rahaa liftausreissulle toiselle puolelle Suomea tai Eurooppaa. Änkeän väkisin pitkille lentoreissuille ja korkeisiin paikkoihin vaikka pelkään. Jupiter pitää omassa elementissään ehkä sen onnenkantamoisen, Mars hullunrohkeuden. Neptunus, noh vaikka mitä. Vois kirjoitella vaikka mitä, mutta tietty kun toi ei oo pelkkä  jousimies  jupiter vaan stellium  Smiley

Jupiter on mun suojelusenkeli  smitten
Pitäis kyllä välillä muistaa että kissalla on 9 elämää, mä en ole haavoittumaton.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2009 09:03:37 kirjoittanut ancelica » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #9 : 29.04.2009 16:48:33 »

olen pudonnut  tai mennyt aalloille.. jostain tupsahti nämä + monta muuta potentiaaliksi bisneskumppaniksi.. ja minä kun luulin tietäväni mitä tapahtuu.. aurinkoa!  jupiter  chiron  neptunus  kuunsolmu olivat transitoimassa kakkosta tiettynä päivänä, myös ap kakkosessa -  Grin

http://www.royalcaribbean.fi/

http://www.tui-group.com/en/

http://www.radissonsas.com/
« Viimeksi muokattu: 29.04.2009 16:55:31 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
ivir
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 29.04.2009 19:59:06 »

Mulla on myös Jupiter jouskarissa neloshuoneessa, ja vielä tarkassa yhtymässä aurinkomerkkini hallitsijan Uranuksen kanssa  Smiley En oikein osaa tulkita tuota jupiter-uranus -yhtymää, mutta mielestäni olen selvinnyt monesta täpärästä tilanteesta juuri jupiterin sijainnin takia. Ja nämä epävarmuuden hetket ovat usein liittyneet perheeseen ja kotiin ym. neloshuoneen teemoihin.

Jupiter jouskarissa tekee minut vahvaksi jotta selviän epävarmuudesta Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 29.04.2009 20:26:50 »

En halua ainakaan opettajaksi, vaikka olenkin "joutunut" elämässäni henkilöksi, joka mm. valistaa porukkaa henkisistä asioista tai neuvoo, opastaa ja ohjaa jonkin muun asian tiimoilta. Haluan olla vapaa ja opettajana (jota duunia on tullut testattua kanssa) olen omasta mielestäni liian sidottu. En tiedä tekeekö Jouskari Jupiter urapuolelle sen, että haluan tehdä vain asioita, joista tulen onnelliseksi (en usko veren maku suussa-vääntämiseen leipänsä tienaamiseksi).

Muuta minulla ei 10. huoneessa olekaan kuin Jouskari Jupiter.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 29.04.2009 22:33:21 »

Valitettavasti itse sorruin/jouduin/pääsin opettajan tehtäviin, mutta luulen että opettajuus on myös paljon muuta ja muuttuu tuo ns. 'opettajuuskin' enemmän opastamiseksi ja tukijaksi kuin tiedon jakajaksi.

Mutta totta varmaan minullakin tuo mitä sanot, että haluaa tehdä asioita mitkä tekee onnelliseksi. Minä ainakin olen aikaslailla nautinnonhaluinen ihminen. En arvosta raatamista enkä velvollisuuksien pintapuolista tekemistä. Ja uskon, että tuo Jupiter yhdistelmä niitä nautintoja kyllä ojentaakin, jos vain niihin tohtii tarttua. smitten
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #13 : 30.04.2009 05:23:59 »

..on mussakin "opettajan" vikaa, mutta ainoastaan sillon ku asia koskee ihmissuhdetta tai Itellan työohjeita.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #14 : 01.05.2009 14:06:27 »

Te onnekkaat. :Smiley Itselläni Jupiter ei voisi enempää alennuksessa olla, 3.huoneessa ja  kauris. Tuossa on ehkä se hyvä puoli että saan kiksit pelkästä jatkuvasta liikkeessä olemisesta ja muusta arkipäiväisestä.

Sama vika, myös mulla Jupiter hyvin vieraassa merkissä, salamyhkäisessä  skorpioni :ssa Sad  Tosin Jupiter on mun kartalla sen omassa huoneessa, 9. huoneessa, eli ehkä se kompensoi tuota merkkisijaintia. Toisaalta olen kokenut  jupiter skorpioni :n hyvänäkin asiana: se tietyllä tavalla on ajanut mua etsimään elämän tarkoitusta, etsimään kysymyksiin vastauksia hyvinkin syvällisistä yhteyksistä. Koen tuon aika henkiseksi ja tunteelliseksi sijainniksi Jupiterille.

Jupiterin aspekteja en tässä yhteydessä hirveästi muista, mutta tässä nyt joitakin muistissa pyöriviä:

jupiter aspect_sex mars
 jupiter aspect_con keskitaivas (väljä!)
 jupiter aspect_con uranus (väljä!)
 jupiter aspect_opp chiron
« Viimeksi muokattu: 01.05.2009 14:08:36 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio