Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: SIELUT ?  (Luettu 19018 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #30 : 17.12.2005 16:26:18 »

Mä just viime yönä mietin miehelleni, että jos on aiemmin elänyt ja syntynyt uudestaan ja parisuhde jäänyt kesken, miksi ei voi heti tavata uudestaan parisieluaan ja jatkaa siihen mistä jäätiin eikä vasta monien ikävien kokemusten kautta vasta 30v jälkeen uglystupid2 höh
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #31 : 09.01.2007 13:48:03 »

Joutukaa sielut on aikamme kallis

Eikö ketään enää pohdituta, mitä tekee, minne menee ja kusta tulee?


Varoitus: tähän aiheeseen ei ole kirjoitettu ainakaan 120 päivään.
Jos et välttämättä halua vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #32 : 09.01.2007 14:10:38 »

Ihmismäärä kasvaa kiihtyvällä vauhdilla. Minun syntymäni jälkeen. maapallon väkiluku on lisääntynyt noin 1.5 miljardilla henkilöllä. Mistä heidän    SIELUNSA     ovat kotoisin? Minkälaisia he ovat? Ja miksi he ovat täällä? Eikö parempaa paikkaa ollut? :Smiley


Lainaus
Eikö ketään enää pohdituta, mitä tekee, minne menee ja kusta tulee?

Heh, olipa hauskaa lukea noita aikaisempia käsityksiään ja ajatuksiaan tästä topicista.  laugh
Itseasiassa minua ei enää niinkään pohdituta mistä olen tullut, enemmänkin se; mitä tai mitenteen nyt ja valitsen ja uskon että sillä on pikkiriikkinen mahdollisuus vaikuttaa siihen, mihin menen, joskaan ei täysivaltainen auktoritäärinen ja muusta irrallinen hedonistinen vaikutusmahdollisuus.  :Smiley Ei, se mihin menen, sekään ei ole tärkeää, ennenkaikkea kaikessa mitenon oleellista nyt minulle.

Sieluista en tiedä mitään totuudellista mennä sanomaan. Uskon, että paljolti alitajuntaa pidetään sielun kokemisena, koska siten saadaan säilytettyä tämä "maallinen" peroonallisuuden kokeminen ja väistää kuoleman pelkomme sillä tasolla. On aivan eri asia sitten, jos on ihan todellisia sieluja ja sieluna olemista...
Jotenkin alkaa tuntua siltä, että sielu on keksitty mielen ruuaksi.  :Smiley
Tosin syntyyhän tässä kokoajan uusia ihmiselämiä ja loppuu toisia ja jotain jää ja jotain olisitä ennen... missä se jokin on tai mitä se on, sen taidan jättää "Jumalan/Elämän" huomaan ja moiset unohtaa pohdinnat.

Onhan sitä tullut koettua "kokemuksia", jossa "tiesin" olevani "kuollut", vaanen enää menisi sanomaan, mikä minussa silloin oli lopun viimeksi kuollut ja mikä ei..  Grin
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #33 : 09.01.2007 14:11:43 »

Ihmismäärä kasvaa kiihtyvällä vauhdilla. Minun syntymäni jälkeen. maapallon väkiluku on lisääntynyt noin 1.5 miljardilla henkilöllä. Mistä heidän    SIELUNSA     ovat kotoisin? Minkälaisia he ovat? Ja miksi he ovat täällä? Eikö parempaa paikkaa ollut? :Smiley

Toiset tulevat valosta positiivisen tehtävän kanssa ja toiset pimeydestä negatiivisen tehtävän kanssa. Osa on vain tarkkailemassa.
http://www.cosmic-people.com/english/img_0500/obr684.gif

Cheesy
« Viimeksi muokattu: 09.01.2007 14:16:31 kirjoittanut Lake » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #34 : 09.01.2007 14:19:54 »

Tosiaankin, näistä vanhoista ketjuista poistellessani viestejä suursiivouksen merkeissä, huomasin tämän ketjun ja ajattelin nostaa sitä ylöspäin.

Lieneekö Härän jämähtämistä mutta totean olevani edelleen samoilla linjoilla kuin tuolloinkin Wink Smiley
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #35 : 09.01.2007 20:08:56 »

sitäkin sanotaa, että ei elämä ole ymmärrettäväksi tehty vaan elettäväksi. Osaisikin jättää ajattelemisen ja ymmärtämisen...  uglystupid2
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #36 : 09.01.2007 23:21:13 »

Niinpä.

Ja yrittämisen.  smitten

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: