Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: En ota selkoa rapu-miehestä  (Luettu 36993 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 29.04.2009 19:25:25 »

Oliskohan ihan hölmöä jos kysyisin häneltä suoraan mikä on homman nimi hänen osaltaan? Jotenkin tuntuu että haluaisin varmuuden ettei häntä kiinnosta ennen kun annan olla..ja selvyyden niistä muista mahdollisista..
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #16 : 29.04.2009 19:28:48 »

Oliskohan ihan hölmöä jos kysyisin häneltä suoraan mikä on homman nimi hänen osaltaan? Jotenkin tuntuu että haluaisin varmuuden ettei häntä kiinnosta ennen kun annan olla..ja selvyyden niistä muista mahdollisista..

Kysy vaan, niin asia lakkaa häiritsemästä. Ainakin tiedät sitten asian oikean laidan. Oli sitten asia miten hyvänsä, pidä itsestäsi hyvä huoli kun lasta odotat.  Smiley
tallennettu
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 29.04.2009 22:03:46 »

No tulihan se sieltä..Sad Ei hän halua välttämättä uusioperhettä ja tätä vauvaa, tai ainakin tuntuu vaikealta hänen ajatella asiaa..Kyllähän mä sen ymmärränkin..Nii, et taitaa olla menneen talven lumia tämä rapu-mies. Harmi, oli tosi ihqu. =( Kiitos kaikille vastauksista!!
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #18 : 29.04.2009 22:09:18 »

No tulihan se sieltä..Sad Ei hän halua välttämättä uusioperhettä ja tätä vauvaa, tai ainakin tuntuu vaikealta hänen ajatella asiaa..Kyllähän mä sen ymmärränkin..Nii, et taitaa olla menneen talven lumia tämä rapu-mies. Harmi, oli tosi ihqu. =( Kiitos kaikille vastauksista!!

Miehiä on maailma täynnä! Ymmärrän kivun kyllä. Minulta karkasi oinasmies viimeksi.. 2funny ja kaksonen. Pidä nyt huoli itsestäsi. *halaus* Kyllä sä vielä jonkun ihanan löydät.  smitten
tallennettu
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #19 : 29.04.2009 22:21:59 »

Kiitos..! Ehkä minä sen omani löydän vielä, tällä hetkellä tuntuu aika toivottomalta tosin.. :/
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #20 : 29.04.2009 22:29:16 »

Kiitos..! Ehkä minä sen omani löydän vielä, tällä hetkellä tuntuu aika toivottomalta tosin.. :/

Voih... Samalta meikäläiseltäkin tuntuu. Se helpottaa kumminkin sitten ajan myötä. Mikä on sun aurinkomerkkisi muuten?
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 30.04.2009 08:15:30 »

Rapu mies ottaa yleensä askeleen eteenpäin ja sitten kaksi taaksepäin. Se johtuu siitä että rapumies on melko epävarma ja arka kuorensa alla.
tallennettu
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #22 : 30.04.2009 15:17:09 »

Olen itse kalat, joten ehkä siksikin tuo rapu-mies viehättää Smiley Onhan mulla vauva juu ja kaksi ihanaa pikkuista, mutta kun ehdin jo ihastumaan niin tuntuu pahalta  Sad Hän haluaisi kuitenkin tavata edelleen muttei voi luvata että muuttuu vakavaksi. Omien sanojensa pitää minusta hirveästi mutta hänen ei ole helppo ajatella uusioperhettä johon kuuluu vastasyntynyt..ja toisaalta haluaisi nähdä minua edelleen mutta myöntää että hän ei kykenisi tekemään päätöstä suuntaan eikä toiseen vaikka hän olisi kuinka ihastunut minuun.  Angry Eikös se ole juuri sitä ravun päättämättömyyttä?? Aargh, saisin varmaan odottaa 50v hänen lopullista päätöstään, joten uutta matoa koukkuun..! Niin ja yksillä treffeillä on kuulemma käynyt meidän tapailumme aikana mutta se jäi siihen kun nainen ei kiinnostanut..että näin.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #23 : 30.04.2009 16:22:45 »

Onhan mulla vauva juu ja kaksi ihanaa pikkuista, mutta kun ehdin jo ihastumaan niin tuntuu pahalta  Sad

( Eikös se ole juuri sitä ravun päättämättömyyttä??

Olet siis ihastunut johonkin mieheen...Mikä sulla sitten niinku tuntuu Pahalta asiassa..? Lips Sealed

Minusta sie oot ite päättämätön... kun sinähän se valitset, ketä tapailet...kuka kiinnostaa...
valintahan on Sinun.  Smiley
Syytä ittees toiminnoistas ja valinnoistas, äläkä toista, joka valitsee omalla tavallaan.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #24 : 30.04.2009 16:45:21 »

rovatar, et varmaan lukenut aloitustani? Pahalta tuntuu hänen suhtautumisensa meidän suhteen. Minulta jos kysyttäisiin, ottaisin hänet heti, mutta kun eihän se ihan niin mene Sad Täytyyhän hänenkin haluta  minua mutta kun tämä tilanne on mikä on lapsineen kaikkineen ja ymmärrän häntä siinä kyllä. Aikamoiseen tilanteen joutuisi jos ottaisi minut.. laugh Ja kyllä hän on päättämätön, koska ei osaa sanoa haluaako vai eikö halua tilanteeseen, joten minä en jaksa jäädä odottelemaan ja särkemään sydäntäni tämän enempää. Enhän minä häntä syytä, mutta oma valintani on todennäköisesti jättää hänet lehdellä soittelemaan ja se päätös tietyllä tapaa harmittaakin  Undecided

^^star^^anteeksi, sait varmaankin tuhat viestiä!!
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #25 : 30.04.2009 16:56:17 »

Luin kyllä! Smiley
Ja sitä juuri tarkoitin...että, se mitä sinä koet, on valintasi. Ota siitä vastuu, kuten teoistasikin. Toinen tekee niinkuin Hän parhaaksi näkee..oman valintansa! Grin
Jos et halua sydäntäsi särettävän enempää, lopeta suhde, jos sellaiseksi tuota edes voi sanoa. Jos jatkat...ota seuraamukset ...Oma valintasi...turha niitä on täällä toisilta kysellä, miten pitäs tehdä?! tickedoff
Ota vastuu itestäs, valinnoistasi ja koko elämnästäsi ja seiso päätöksestesi takana...

tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
LYV
Vieras
« Vastaus #26 : 30.04.2009 16:59:41 »

Kalanaisena tulet ihastumaan vielä monta kertaa. Päättämättömyys tuossa miehessä selittää myös, että hän on heikko. Jos hän sinut haluaa, hänen tulisi tarttua sinuun eikä lähteä karkuun. knuppel2 Ja kuka vielä tämä karannut mies oli, joka jätti sinut lapsineen? Ota voimakastahtoinen mies, joka on päämäärätietoinen ja vastuuntuntoinen.  police

Skorpioninaisena en osaa sietää päättömiä miehiä... 2funny
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 30.04.2009 17:00:55 »

Ehkä sinun kannattaakin pikku-myyh miettiä, miksi ihmeessä ottaisit miehen johon a) et voi luottaa b) joka kohtelee sinua huonosti (ja tähän on turha sanoa mitään vastaan, koska mies todella on kohdellut sinua kaikilla mittareilla huonosti, paitsi ilmeisesti omillasi) c) ei halua kanssasi mitään vakavampaa.

Mielestäni on selvää, että mies haluaa kanssasi seksiä, ei mitään muuta. Ja se on tavallaan täysin ymmärrettävää - en minä ainakaan haluaisi tutustuttuani johonkin ihmiseen, niin olla vastuussa samantien jostain random mukulasta, mikä ei ole omani ja siihen päälle vielä ne edelliset ja omatkin lapset. Ihan käsittämättömän hankala yhtälö ja kun mies selkeästi haluaa muutenkin vain seksiä, niin ei ihme, että hän "ei osaa päättää" (eli on tukalassa olotilassa, koska ei todellakaan halua sekaantua mitenkään mihinkään, mutta nauttisi mielellään kirsikat kakun päältä).

Suosittelen sinulle, että unohdat nyt kaikki miehet ja keskityt itseesi ja tähän tulevaan vauvaasi. Jos sinulla on kerran lapsi tulossa ja ilmeisesti sinulla ei ole miestä, niin varmasti siinäkin on paljon sellaista psykologista haavaa ja kaikenlaista aukkoa, mitä et sitten ehkä ole käsitellyt, kun näin hanakasti takerrut ensimmäiseen mieheen joka vähän kiinnostuu sinusta.

Lisäksi, huom, tämä on tärkeä asia kaikkien ihmisten ymmärtää - se, että ihastuu johonkin ihmiseen, se ei vielä tarkoita, että siinä jutussa olisi mitään erikoista. Wink Se voi tarkoittaa tuhatta asiaa sen lisäksi, että siinä jutussa saattaa ehkä olla jotain syvempääkin - mutta se on vain yksi mahdollinen syy sadoista eri syistä, mitkä voivat johtaa ihastumiseen.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #28 : 30.04.2009 17:24:37 »

Ihan samaa mieltä Ebenian kanssa.

Mie ite en kykene ymmärtämään, miten joku voi laittaa elämässään lapsensa onnen ja tyytyväisyyden , miehen rakastelun sijalle?  Shocked
Missä sun ne kaks lastas oli kun tapasit tään uuden Rapu-miehen? Shocked
Missä sun syntyväs lapsen isä oli? ON? Shocked

Kerroppa ensin noita faktoja..niin sun muihinkin juttuihin vois uskoa...
buck2
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
LYV
Vieras
« Vastaus #29 : 30.04.2009 17:36:34 »

Kerroppa ensin noita faktoja..niin sun muihinkin juttuihin vois uskoa...
buck2

Rauhoitu hyvä kaurisnainen. Ei pidä pistää herkkää raskaana olevaa kalanaista ahdingolle.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: