Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: En ota selkoa rapu-miehestä  (Luettu 36306 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #45 : 21.05.2009 09:48:09 »


 Nou hätä, minä en ota selkoa  neitsyt miehestä
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #46 : 22.05.2009 09:22:52 »

olipas samanlaista kuin kauriin kanssa lopussa. tyyppi on ihan muuttunut, minua ei huvittanut kertoa mitään vaikka paljon on tapahtunut. onneksi en ole kuukausiin pahemmin vastaillut hänelle. ei vaan kiinnosta tietyt urheilut.. ja ei ollut henkistä herkkyyttä, se ilmeisesti vaan eksyi joogakoululle.. jos alkaa odottaa että joku kasvaa, siihen menee sitten muutama elämä aikaa..

ehkä pidän yhteyttä, ehkä ei

täytyypä miettiä.. mitä odottaa next..
« Viimeksi muokattu: 27.05.2009 16:39:33 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #47 : 22.05.2009 16:04:07 »

Muutaman rapumies-kokemuksen jälkeen olen huomannut että ainakaan kyseiset kaveri eivät ole 'rapumaisia' vaan esiin on tullut heillä nousumerkki.  oinasskorpioni

Täytyy pitää tuntosarvet höröllä kun tulee lisää rapuja taas vastaan ja havainnoida huomaako niistä sitä rapua.
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #48 : 07.10.2009 12:01:55 »

Kuulostaa melko paljon yhdeltä tutulta rapumieheltä, jonka elämän suurin päämäärä tuntuu olevan murtaa mahdollisimman monen ihmisen sydän oman nautintonsa (josta ei pysty edes nauttimaan, kun pitää jatkuvasti valehdella suuntaan ja toiseen) hinnalla. Ei tosin liity horoskooppiin, kyseessä on jonkin asteen psykopatia (lääkärit todenneet).
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #49 : 07.10.2009 12:28:51 »

hm. minulla tuli kesäpaussin jälkeen ihme kohtaaminen  rapu kanssa taas, noin 6h putkeen oltiin, taas kummallakin mahis puhua muille.. tärkeintä nyt tässä tapauksessa antaa sen olla, kumpikin voisi olla ilkeä toiselle ja sanoa "oikeestaan etsin ihan muuta"  Grin mutta olin aika otettu.. en usko että tuo kovasti sydämiä pyrkii murskaamaan, on vaan levoton mutta viehättävä (ja oli taas paljon avoimempi kuin viimeksi). olen hyvä noukkimaan tietoja, eli tiedän mitä ehdottaa next. ja itsehän koen että on tunnettu monta elämää, ne kemiat kun tuntuu.. ja siinä on se valo. totta nousumerkki näkyy kauneutena ja estetiikan arvostuksena-  (olenpas kutsunut sitä kaikkialle!!) hänellä on muuten 5-huoneessa nyt  uranus ja seiskassa  kuu  Wink   Cool


     You inspire one another to try out new things together. You're great sexual experimenters. You may have met one another during a period when both of you were breaking free from something -- either something concrete, such as a previous relationship, or something more abstract, such as restrictive traditional values. You both desire to "push it to the limit" and explore new possibilities. There is a lot of excitement and spontaneity in your sexual relationship -- so much so that the two of you may find it difficult to settle down into a stable lifestyle. There will always be surprises for you. You encounter lots of new ideas, unusual people, adventure and excitement together. You may decide together on some sort of alternative set-up, such as maintaining an open relationship or introducing a third person to your intimate play, but, though both of you enjoy a good measure of freedom and independence, one of you may start wishing for more commitment, devotion, seriousness, warmth and closeness from the other.

    Your sexual attraction is intense, even irresistible. Your passion and desire for each other will always remain alive, but will likely have elements of possessiveness or jealousy. It is likely that both of you will abhor any indication that there is competition for your sweetheart's heart.
« Viimeksi muokattu: 07.10.2009 14:04:01 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #50 : 07.10.2009 18:11:52 »

Tapasimme netissä treffipalstalla. Mies otti minuun itse yhteyttä ja aloimme viestittelemään niitä näitä. Kuitenkaan juttumme ei edennyt, olin jo itse siinä vaiheessa tosi kiinnostunut tyypistä mutta tuntui että aina sai itse "tykittää" häntä viesteillä jotta keskustelu etenisi haluttuun suuntaan. Muuten olisimme jutelleet vain pinnallisia ja tuttavuutemme olisi todennäköisesti tyrehtynyt ennen pitkää, uskoisin.

Yhtäkkiä juttelu lipsahti minun puoleltani hieman levottomaksi, josta mies sitten innostuikin ja sai minutkin innostumaan (olinhan jo ihan lääpällänsä hänen ulkonäköönsä, mutta ennen kaikkea herrasmiesmäiseen luonteeseensa ja kiltteyteensä) ja juttu siirtyi ennen kaikkea tuhmaksi.. Hän oli salama tulossa luokseni tekemään tiedätte kyllä mitä. Tässä vaiheessa hän antoi minulle sähköpostiosoitteensa ja puhelinnumeronsa, jotta saisin laittaa hänelle tuhmia kuvia myös kännykkään..Apua!! Olin mukana mutta ilmoitin etten haluaisi olla vain hetken huumaa, vaan olen oikeasti kiinnostunut.

Parin päivän päästä olin hänen luonaan etukäteen sopimillamme treffeillä -eli kun astun ovesta sisään-rakastelemme ja tutustumme vasta sitten.. 2funny Ja voi luoja sitä hellyyttä ja kiltteyttä ja niitä taitoja! Se oli mahtavaa.Kävimme sen jälkeen syömässä ja palasimme hänen luokseen yöksi. Koko illan hän oli aivan ihana, empaattinen ja kiltti muttei mikään tossukka. Silitteli ja hellitteli, olimme vierekkäin ja lähekkäin, rakastelimme uudestaan. Aamulla hän oli aivan toista maata töihin lähtiessään, ei edes pusua eikä halia, pelkkä moikka. Minulla oli jotenkin hassu tunne että nyt olen tehnyt jotain väärin kerta hän yhtäkkiä muuttui niin kylmäksi. Ei viestejä ei mitään koko päivänä. Kiukkuisena minä laitoin seuraavaksi viestiä onko hän halukas enää tapaamaan ja kerroin että hän oli aivan ihana. Haluaa tavata. Keskustelussa käy ilmi että hänellä on ollut muutamia "säätöjä" lähiaikoina, tulee siis tunne ettei hän hae minustakaan sen vakavampaa. Kerron etten halua olla säätö ja hän lupaa ilmoittaa jos ei kiinnosta. Saamme kuitenkin sovittua tärskyt viikon päähän mutta "keskustelusta" jää minulle paha maku suuhun ja olen valmis heittämään hanskat tiskiin ja jään osottelemaan hänen yhteydenottoaan.

Noh, seuraavan kerran hänestä kuuluu monen päivän päästä viestillä mitä kuuluu ja mukavia niitä näitä. Ja taas hän vie jalat alta ja saa minut tuntemaan itseni ihanaksi..!! Huomaan että hän käy ahkeraan treffipalstalla koko tämän meidänkin jutun aikana. Koko ajan mietityttää onko hän tosissaan kanssani vai ei vai etsiikö jatkuvasti parempaa. Kun olen hänen kanssaan tekemisissä hän saa minut taivaisiin ja minä tunnen sen, kuinka hän on siinä ja juuri siinä. Ja kun tiedustelen häneltä asiaa, hän haluaa olla tekemisissä ja tavata. Mutta sitten taas menee pitkään ettei hänestä kuulu mitään. Ja treffipalstallakin käy. Ristiriitaista..

Toiset treffimme olivat aivan ihanat ja olin vakuuttunut siitä että hän on aivan ihastunut minuun. Niin paljon läheisyyttä ja hellyyttä, mutta se toinen puoli, hän vaikuttaa hieman passiiviselta ja ujoltakin, joka tarpeen tullen peittyy humoristisen kuoren taakse. Passiivisuus saa minut miettimään haluaanko hän oikeasti kuitenkaan olla kanssani vai onko kanssani vain "velvollisuuden tunteesta" tai "pakosta". Väliin hän on siis aivan ihana ja hetkessä muuttuu mietteliääksi ja ehkä etääksikin. Hän saa minut hulluksi!!

Tällä kertaa yö ja aamun eroaminen sujui ihanasti ja minulle jäi ihana tunne päälle. Viestittelimme illalla toistemme ihanuutta ja myös niitä näitä. mutta yhtäkkiä hän lopettaa vastailemasta viesteihini, nyt ei ole kuulunut 2pv:n hänestä mitään. Treffipalstalla näkyy myös käyvän. Hän ei ota mitään kontaktia. Tulee tunne taas ettei hän oikeasti halua vakituista suhdetta ainakaan minun kanssani.

Osaako joku analysoida paremmin rapu-miehiä? Ovatko aina näin vaikeaselkoisia vai olenko minä tässä se tyhmä joka ei tajua vihjeitä?? Mitä hänestä voi mielestänne päätellä? Mainittatkoot vielä että minulla on 2 pientä lasta ja kolmas on syntyimäisillää viikon päästä.. hän ei lapsistani juuri puhu/kysele enkä halua painostaa/säikyttää häntä tiehensä ja olen päättänyt antaa hänelle aikaa sopeutua jos on kiinnostunut. Toisaalta olen päättänyt mennä täysillä niin kauan kun hän sanoo, ettei enää kiinnosta. Rasittavaa.

Kiitos niille ihanille jotka jaksoivat edes lukea tämän läpi ja vielä ihanampaa jos joku viitsii vastata!


Nyt vasta huomasin tämän viestin.  Smiley
Yleensä kyllä Ravuilla on tapana takertua. Huh
En lukenut tosin lukenut koko ketjua.

Tod.näk. tämä Rapu-mies on kadonnut kuin pieru Saharaan tässä vaiheessa,
(niin minäkin itseasisassa tuona Rapuna olisin, jopa nopeammin) buck2
mutta voin kertoa sinulle pari kikka-kolmosta, millä ei vain Rapuja,
vaan 95% kaikista miehistä, mitä merkkiä tahansa, saadaan "haaviin".  Smiley

Olen huomannut, että sillä ei monellekaan miehelle ole väliä,
kuinka nopeasti menee sekstailemaan ekaa tai neljättä kertaa,
vaan sillä, kuinka nopeasti nainen katoaa paikalta sen jälkeen ja miten. Wink
Tosin venyttämällä ekaa kertaa miehestä riippuen ja ilmaa tunnustellen,
pystyy tehostamaan miehen kiinnostuksen laatua.

Paras kokemani tapa on, kun sanon miehelle seksin jälkeen, että kiitos ja moiskautan
pusun, painelen suihkuun ja jos oikein kiire, niin pukee samantien ja häivyn.
(Huom! Miestä ei koskaan omalle asunnollesi, ennen kuin on vähintään 5-7 tapaamista pohjalla)

150%;n varmuudella mies näyttää jo tässä vaiheessa yksin jätetyltä koiranpennulta
ja 99% pyytää sinua jäämään, ihmettelee, miksi haluat lähteä, tekikö hän jotain väärin jne.
Silloin sanotaan vain, että ei sinussa mitään vikaa ole, vaan minulla kiire (jonnekin)
tai sinulla on aikainen herätys, tärkeä päivä ja haluat nukkua YKSIN omassa mukavassa sängyssäsi.

Jos ja kun, yleensä 99% miehistä vakuuttelee tässä vaiheessa, että hänen vieressään on
mukava kölliä, hän silittellä (ja muulla tavoin häiritä) sinua koko yön ja blah-blah.. :Smiley
niin siihen voi sanoa, että et halua riskeerata tärkeää päivääsi olemalla väsynyt,
koska joudut kuitenkin jossain vaiheessa kärsimään miehen kuorsauksesta, pierimisestä
ja pyörimisestä ja aamulla haistelemaan sen hengitystä, joten se ei houkuttele sinua.

Se voi edelleen tarjota olemaan nukumatta kun sinä nukut, tehdä aamupesun ennen
kuin sinä heräät, tehdä aamiaisen ja tarjota sen sinulle sänkyyn ja hammasharjaa.

Sinä sanot, kiitos, mutta ehkä joku toinen kerta ja HÄIVYT.

Sitten alkaa sinua koskeva 2 viikon puhelin karanteeni, jolloin et tekstaa,
etkä soita sille miehelle. Jos siis todella haluat sen miehen. coolsmiley
Se soittaa/tekstaa sinulle, ennen pitkää.
Miehen sitten soittaessa anna puhelimen hälyttää pitkään. Niiden parin sekunnin ajan
se on ehtinyt jo miettiä, mahdatko tykätä hänestä ollenkaan ja vastaessasi iloisesti
puhelimeen hän saa henkisen kliimaksin siitä, että vastasit.

Suurin osa miehistä soittaa kun se kaipaa sinua ja/tai haluaa tavata sinua,
ei muutoin. So, jos haluat, että mies soittelee sinulle, niin laita se kaipaamaan sinua
ja pidä se miettimässä, mitä seuraavalla tapaamisella saattaisi olla tiedossa. Wink

Suuri osa ihmisistä haluaa hengitystilaa ja rauhaa hoitaa asioistaan, työtään ja arkeansa,
joten soitot seuraavana päivänä työaikaan tai muutenkin,
että oli ihana yö kanssasi ja milloin me tavataan, koska tulet töistä, rakastan sinua jne
ovat hemmetin ahdistavia etenkin suhteen alussa ja heti ensimmäisen
ja viidennen yhteisen yön jälkeen!
  buck2

Ne ovat sallittuja vasta kun on oltu yhdessä vuoden tai pari ja kun on tottunut siihen toiseen
ja hyväksynyt sen toisen osaksi elämäänsä ja eikä oikein silloinkaan, vaan hyvin harvoin,
ellei halua vahtivan ja poliisimaisen partnerin osaa itselleen.

Homman nimi on olla itsevarma ja itsenäinen (henkisestikin) ja antaa toiselle hengitystilaa
ja löytää tasapaino kunkin miehen kanssa helpon ja vaikeasti tavoiteltavan väliltä.
Se tosin pitää aistia. Jotkin miehet tykkää hiukan aktiivisimmista naisista,
toiset taas tykkää vaikeammin tavoiteltavista, tosin tässä tapauksessa naiselta pitää löytyä
jo kohtuullisen tasoista ulkonäköä suhteessa siihen miehen tasoon, että siihen mies vaivautuu,
mutta kukaan ei tykkää liian vaikeista tai liian helpoista
-ainakaan pitkään.

Kauniskin nainen (myös komea mies) voi pilata suhteen vaatimalla liikaa huomiota ja yhdessä oloa
ja soittelemalla ja tekstaamalla liikaa.

Ensimmäisen yön jälkeen voi aivan hyvin antaa asian olla kypsymässä 2-3 viikkoa,
eikä olla soittelemassa heti 2-3 päivän jälkeen.
Siinä voi pitää/tapailla paria muutakin miestä rinnalla,
niin ei tule epätoivoiseksi sen yhden suhteen. Tongue

No tässä toki puhuu nainen, joka saa lähes aina ja joka ainoalta mieheltä valituksia
ja purkauksia, kun en soita, kun en välitä, kun unohtelen treffejä, katoan paikalta,
olen ollut jossain liesussa tms, joten ei minuakaan kannata kovin kuunnella. Grin 2funny

Nimittäin siinä ei ole mitään kummallista, että unohdan kertoa miehelle esim. tulevista
ulkomaan reissuistani, koska yleensä mietin, miten kertoisin siitä kauniisti ilman,
että siitä tulee riitaa tai pahaa mieltä ja sitten kyselen mieheltä,
että mitä se esim. tykkää äkkilähdöistä pikku vapaalle, jos sellainen tilaisuus nyt koittaisi tms.  :Smiley
ja tietenkin sitten unohdan varsinaisen aiheen ja sitten kun se soittaa parin päivän päästä,
että missä olet, niin sanon vasta sitten, että ai niin unhohdin kertoa, että lähdin eilen
tai pari päivää sitten reissuun ja tulen viikon tai parin päästä. :Smiley

Ja kun kuulen, kuinka se hieroo otsakurttujaan siellä
ja kysyy, mikä tämä temppu oikein on, niin vastaan siihen, että hän sanoi itse äkkilähtöjen
olevan aivan parasta ja kuinka rentouttavaa ottaa irti arjesta unohtaen kaiken stressin ja niin
ja lupailen kautta rantojen hyvittää tämän miehelle palattuani ja niin.. :Smiley

Kyllä ne aina on anteeksi antanut, vaikka voivat olla hiukan möksyllään
ja tehdä kuulusteluja reissusta kuin joku poliisi. :Smiley

Olen perunut hääni 3 kertaa, 3:n eri miehen kanssa, kun on alkanut tuntua,
että oikeasti vankilaanhan tässä ollaan minua pistämässä ja minä käsitän
rakkauden ja avioliiton hiukan vähän romanttisemmaksi jutuksi. :Smiley

Mielestäni treffit eivät ole onnistuneet, ellen saavu sen vakion 20-30 min myöhässä, :Smiley
vaikka muutoin olen esim. työasioissa ehdottoman täsmällinen.
Mies ei saa olla koskaan myöhässä. Jos mies on myöhässä enemmän kuin 10-15 min
ja olen prosecconi nauttinut, lähden pois. Ei minulla ole sellaiseen aikaa
ja jos mies on myöhässä, niin treffit ovat 90%:sti pilalla.
Ainoastaa 1/10 miehestä pystyy tekemään sen tarpeeksi hauskasti tai/ja
paikkaamaan sen muutoin.
Olen konservatiivinen tässä suhteessa, naista ei odotuteta. Wink

No olen suht' varma, että saan ryöpytyksen tästä kirjoituksesta,
mutta kyllä tuossa minun väärin tekemisessäni jokin taika on,
koska minulla ei ole koskaan ollut yhden illan juttuja, suhteeni ovat kaikki
pitkä-ikäisiä ja olen kahta exää lukuunottamatta edelleen ystäviä heidän kanssaan
ja pidämme yhteyttä säännöllisesti.  Smiley

Paras tapaus oli kuitenkin eräs ystävättäreni, joka on nykyisin naimisissa
L.A:ssa super rikkaan ja komean miehen kanssa.
Ysrävättäreni teki kaikkea edellä mainittuja tempauksia ja pahempiakin, tahattomasti tietenkin,
ja kirjoiteli meilejä ja tekstasi kaikenlaisia kuumia viestejä ja vakuutteli ikäväänsä ja rakkauttaan,
mutta koska tapaili useampaa miestä yhtäaikaa, niin sekoitti niiden nimiä tai muisti niitä väärin
ja koska asuimme kämppiksinä tuohon aikaan, niin kyllä vatsalihakset pysyi hyvässä timmissä,
kun nauratti niin jumalattomasti nuo  Grin 2funny ja etenkin kun ystävättäreni vastaili niihin
kiroileviin vastausviesteihin ja puheluihin aivan ihanalla korostuksellaan,
että kuules, mitäs tämä tämmöinen oikein niinkuin tarkoittaa, että sä tuolla tavalla vihainen olet,
kuule kuka vain voi kuule unohtaa nimen kuule ihan helposti ja ei se nyt kuule mikään
vakava juttu ole ja oletkos vähän nyt hiukan tuollainen lapsellinen
ja otat pikkusen liikaa ongelmaa yhdestä pienestä sanasta,
että kuule mitä tämäkin nyt taas oikein niinkuin tarkoittaa..?
tickedoff Grin

 Grin 2funny Grin 2funny

Ja en nyt sano, että tämä tapa/tavat on oikea, mutta huomattavan paljon
hauskempi ja itselle miellyttävämpää. Tongue

Ai niin, olen  aurinko merkurius kaksosetaskendentti skorpionikuu vesimies ja  venus rapu
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #51 : 07.10.2009 19:47:36 »

Suuri osa ihmisistä haluaa hengitystilaa ja rauhaa hoitaa asioistaan, työtään ja arkeansa,
joten soitot seuraavana päivänä työaikaan tai muutenkin,
että oli ihana yö kanssasi ja milloin me tavataan, koska tulet töistä, rakastan sinua jne
ovat hemmetin ahdistavia etenkin suhteen alussa ja heti ensimmäisen
ja viidennen yhteisen yön jälkeen!
 buck2

Täysin totta. Olen huomannut, että moni kaveri tekee sen virheen että heti ensimmäisten treffien jälkeen on kiinni kuin takiainen, jolloin fiksu mies katoaa.  Grin

Mutta tuohon alkuperäiseen aiheeseen täytyy kommentoida, että tuosta tulee kyllä käsitys että tämä mies haluaa vain seksiseuraa, ei muuta. Hyväksyt sen tai et.  Wink

Niin ja Rapu-miehistä...  

... ei saa yleistää ketään aurinkomerkin perusteella, mutta kyllähän Ravut ovat ihania!  smitten
Oma Rapuni on maailman ihanin kumppani ja rakastaja.   smitten

Toki on myös toisenlaisia Rapuja. Rapu on käsittääkseni varsin seksuaalinen merkki, joka siis saattaa pitää vain seksiseuraa siksi koska se on hauskaa. Tässä kyllä pitää ottaa myös  venus mukaan, eli ehkäpä se on flirttailevassa Kaksosen merkissä... ?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 07.10.2009 20:23:27 »

KE, tuo sinun Rapusi ei kyllä jättäisi sinua kyllä hetkeksikään silmistään
-tuli kyllä huomattua! Cheesy Hän on niin rakastunut! smitten

Olisikohan rakastunut Rapu-mies tuollainen ja jos nainen ei herätä suurempia tunteita,
niin sitten se on vain tuollaista naima-kauppaa ilman avioliittolupauksia..?  Huh
Kuka nyt ei seksistä tykkäisi..? Tongue

Nyt pitää mennä, olen hammaslääkärissä ilta-ajalla..
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #53 : 07.10.2009 21:16:59 »

Muutaman rapumiehen tunnen ja tosiaan, ovat aika epeleitä...

Olen käsityksessä että ravut ovat erittäin herkkiä ja loukkaantuvat helposti...?
Lapsena tuo herkkyys on avointa ja kyyneleet puskevat herkästi pintaan.
no, sitten viimeistään neljännellä luokalla on mammanmussukan PAKKO kehitellä itselleen kova kuori ja kovisimago ettei kaverit naura ihan suohon.
Tuota herkkyyttä ei sen jälkeen enää näy, paitsi tietysti kännissä jolloin itketään kun sana päärynä on niin ruma ja äitikin aina sanoi että mitäs päärynäpoika! uglystupid2 2funny
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #54 : 07.10.2009 23:36:46 »

Grin 2funny Grin 2funny

Totta, mutta miten kaikki minun tuntemani Rapu-miehet on kovasti herkkiä,
vai onko se tuo minun  kaksoset vesimies skorpioni vaikuttamassa? idiot2

Joku on sanoo, että Kaksonen tallaa Ravun jalkoihinsa ja itselläni
on tunne Rapu-miesten kanssa, että olen oikea mammutti-norsu posliinikaupassa. buck2

Ystäväni Rapu-mies sanoo välillä, sillä sellaisia kausia, että "sinä et välitä minusta,
sinä et rakasta ketään, sinä viis veisaat minun tunteistani" ja minä en tajua mitä
se hakee takaa, uglystupid2 koska kaikista miespuolisista ystävistäni hän on yksi tärkein,
lähes veljeni ja tietää sen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #55 : 08.10.2009 09:11:27 »

kaikki nämä kokemukset menee taas persoonan mukaan.

jos kemiat pelaa, ei tarvita mitään ihmeellisiä koukutuspelejä. harva mies sellaista jaksaisikaan.  coolsmiley

kaikki ravut ei ole kovin tunteellisia tai seksinhaluisia, sekin on persoonakohtaista. tai - se voi olla se viehättävä ujous.. ja tunteita on, ne kuohuu mutta ne ujostuttavat> huumori

ja koko rapumerkin ei pitäisi sopia meikälle, se on varmaan se muu juttu, sielut, nousumerkki tms. vaikka, kyllähän rapumies ja jousimiesnainen on jonkun tulkinnan mukaan aika magneettinen yhtälö. meidän tapauksessa on monta hassua tekijää ja yllätystä.. ja kumpikin aika itsenäisiä, ykkösiä. no nyt tuli taas mieleen se että kun meillä on 2 ammattisuuntausta, nekin liippaa toisiaan läheltä.. rapu jousimies (annaelenille, olin myös juuri päättänyt etten ymmärrä miehiä ja taas se tuli jostain etuoikealta kehiin)  tämä tapaukseni on syntynyt siis aika lähellä leijonan rajaa ja on aika samanlainen habitus kuin yhdellä komealla leijonalla, jonka tunsin. rapuko herkkä? kuori? voisin tallata mutta miksi? back later.
« Viimeksi muokattu: 08.10.2009 09:21:39 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #56 : 08.10.2009 09:21:33 »

 2funny
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #57 : 08.10.2009 09:22:22 »

ai itseäänkö se Theus seurailee, rapua ja vaakaa löytyy sinussakin? mutta toisinpäin kuin minun tapauksella muistaakseni? mitä naurat
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #58 : 08.10.2009 10:04:21 »

Kuulostaa vaan niin tutulta, 'sinusta ei oikein ota selvää'...
Taitaa olla tämän topicin ravulla  venus kaksoset...  coolsmiley
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Viviane
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


I'm just gonna live when I'm alive!


Profiili
« Vastaus #59 : 09.10.2009 00:55:59 »

Minullekin käynyt sama eli jousimienaisena rakastunut rapumieheen....Pari iltaa ravintolassa tanssittu illan viimeiset hitaat ja lähdetty yhtämatkaa koteihimme ja halailtu.... Kiss
Alussa mies laitteli viestejä ja vastaili ja sitten yhtäkkiä ei mitään......... näemme toisiamme joka viikko ohimennen ja hän hymyilee ja moikkailee. Laitan viestejä, joihin hän ei vastaa mutta kasvoilta näkee, että hänellä tunteita on...kuten sanoi toisella kerralla, kun olimme tanssimassa.
Tätä on kestänyt pari kuukautta, enkä tiedä miten tämä päättyy vai eteneekö mihinkään koskaan... Itse aion nyt jättäytyä taka-alalle ja pistää puhelimeni linjat hänelle päin kiinni ja katsoa mitä tapahtuu... Tiedän, että hän on arka ja häntä jännittää ja itse olen niin rakastunut!  smitten
Sittenhän näen juokseeko hän syliini, jos "jätän" hänet huomiotta enkä kerro enää tunteistani jne viestitä mitään.
Tosi rankkaa minulle jousimiehenä, joka ei jaksaisi odottaa koskaan mitään, mutta nyt tämä on sellainen mies, että jos tulee ulos kuorestaan, niin on sen arvoinen!  Smiley

Kikkakolmosia otetaan vastaan, mutta itse pistän kaverin "jäähylle" ja jos ei ota onkeensa niin sitten saapi uida syvemmille vesille....

Itse olen
 aurinko jousimies
askendentti vaaka
kuu neitsyt
venus skorpioni
 mars skorpioni

Mies
 aurinko rapu
nousumerkistä ei tietoa
 kuu neitsyt tai  leijona riippuen syntymäkellonajasta
 venus harka
 mars kaksoset
tallennettu

It is not the years in your life, it is the life in your years.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: