Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pimeä puoli  (Luettu 2577 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Buffet
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 30.04.2009 12:03:39 »

Nyt näin kyllä todella omituisia unia...

Ensinnäkin, että olin jossain ihmeen talossa (ymmärsin, että ikään kuin asukkaana), missä joku kaveri koitti tyrkyttää jotain huumeita minulle ja kehotti valitsemaan, että kannttaako nyt todellakaan kieltäytyä..

Ja sitten samassa paikassa tehtiin jotain muutakin rikollista, kuten jotain rahan pesua (itse asiassa, siellä oli myös niitä pesukoneita  Grin). Ja sitten sinne kuului sellaista salailua ja piilottelua kaiken aikaa.

Sitten poliisi sai koko jengin kiinni ja tulin talosta ulos pitäen yhtä heppua panttivankina. Poliisit veivät tämän ja pidättivät minunkin. Sitten kun menin maijaan sisälle niin siellä heitin jotain että "eipä sitä useasti pääse maijan kyydillä mihinkään".  Grin  Niin ja näin yhden koulukaverin siellä. Poliisikin heitti vaan jotain ihmeen läppää koko matkan ja naureskeltiin vaan kaikki koko ajan  2funny

Niin ja jossain vaiheessa kun joku kriminaali puri jotain poliisia jossain todella tukalan näkösessä tilanteessa eikä kukaan menny väliin niin menin sitten itse ja kaikki kääntyi parhain päin  Smiley

Oli kyllä todella omituinen uni. Jotenkin todella selkeä ja sillä tavalla. Voi vaikuttaa jotain tietysti se, että menin syömään jotkut kauheat hampurilaismätöt keskellä yötä. Muistan myös ajatelleeni yöllä ennen nukkumaan menoa kuink jokaisella on joku pimeä puoli.. Heräsin tasan kolme varttia ennen kuin herätyskello olisi soinut  idiot2
tallennettu

I am a sipiritual person, having a physical experience, not the other way around.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 30.04.2009 23:03:21 »

coolsmiley

No empä nyt ehtinyt tutustu taustoihisi. Mutta kohtuullisesti. Jospa

arkisessa elämässäsi ottaisit vakavuutta valintoihisi, ihan vaan

tulevaisuutta ajatellen. Koska pienetkin valintavirheet

johtavat pitkällä juoksulla kauas oikealta polulta.

Mikä se on, voit ainakin alussa vielä valita!

angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: