Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars perääntyy Leijonassa 20.12.2009 - 10.3.2010  (Luettu 32460 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« : 03.05.2009 11:08:06 »

 Joulukuun  20, 2009 -maaliskuun 10, 2010  asteet 19 leijona-0 leijona

 (The last time Mars spent six months in Leo was 1962-63;
1977/78 - Dec 12 (11Le34) - March 2 (22Cn17);
1980 - Jan 16 (15Vi21 ) - (Feb 25 at 5Vi46) - April 6 (25Le52)
1995 - Jan 2 (2Vi40) - (Feb 12 at 22Le54) - March 24 (13Le10))



ja te joilla on venus leijonassa noissa asteissa, te voitte odottaa ihania aikoja...

Itselläni mars perääntyy 6. eli työ/lemmikit/terveys -huoneessa, joten satavarmasti mulla nousee verenpaine-asia esiin, toivottavasti ei mutta kun se on muutenkin ongelmana. Tai ehkä meille tulee lemmikki? Tietääkö kukaan mitä meinaa kun mars 0 nodea noina aikoina?

Samoihin aikoihin 27.12.09-16.1.10 Merkurius perääntyy kauriin asteissa 21-5, joten saapa nähdä mitä sählinkiä on odotettavissa.... buck2

Eniten Marsin perääntyminen vaikuttaa Oinaisiin sekä Skorppareihin.

« Viimeksi muokattu: 03.05.2009 11:28:07 kirjoittanut suski7 » tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.05.2009 11:59:59 »

teillä joilla venus killuu leijonassa, kun mars liikkuu hitaasti ja pyörii teidän venuksenne päällä tietää se jokseenkin varmasti suhdetta, ehkä seksipainotteinen ja ehkä loppuu kun mars lähtee liikkeelle mutta mukavaahan se on, kö? Asioita tulee kun hopealautaselta, voipi tulla jopa liikaakin.... :Smiley
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.05.2009 13:58:25 »

mars R 1.huoneessa:
You are entering a period where personal action may be met with some frustration as the combination of energy, resources, inclination, and opportunity for accomplishment will not come together so easily. Expect a lot of backing and filling on everyone's part in order to get things done and try not to press too hard or show too much impatience. Everyone is in the same boat, and you risk confrontation or even injury if you push too much without looking carefully at where you are and who you're up against. Slow and steady wins this race.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #3 : 03.05.2009 14:55:03 »

Mulla  mars perääntyy 10.huoneessa ja mulla on myös  mars leijona radixilla samaisessa 10.huoneessa.. MC on 1 astetta leijona

Ura-asioita? Tai kuuluisuutta/julkisuutta Grin

Mars yhtymä r. Mars Leijonassa, 10h:ssa voisi tuoda esille työssäsi jotain intoa, jolla puolustat omia näkemyksiäsi, tahtoa taistella omien etujesi puolesta, viet asioita ehkä eteenpäin hieman agressiiviselläkin tavalla… knuppel2

Siihen voi myös liittyä eripuraa ylempien kanssa tai työkavereiden kanssa menevät mielipiteet ristiin, jolloin voit tuntea ärtymystä heitä kohtaan. tickedoff

Perääntymisen aikana voi olla, että vasta ärsyynnyt asioihin/ ihmisiin ja keräät ” raivoa” sisääsi ja vasta Marsin  liikkeen suoristuessa, aloitat noiden kerättyjen ” ärsytys”-asioiden käytännön hoitelun/ selvittelyn.

 smitten


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #4 : 03.05.2009 15:25:52 »

Thanks rovatar Kiss

Mulla tuo mars on vasta leijonan loppuasteilla eli 26' 32' ..

Mutta työkuvioista nyt ei koskaan tiedä kun ovat sen verran vaihtuvia kuitenkin angel

Sori, sullahan siis tr. Mars yhtyikin Mc:hen.. Embarrassed

Jospas perustat oman yrityksen?
 Kyllästyt perääntymisen aikana johonkin esim. toisten määräyksiin ja kun Mars taas suoristuu, haluat itse määrätä työsi...

Mars Leijonassa 10 h sopisi siihen teemaan hyvin!

Jotenkinhan tuo viittaa myös Ic:hen, kun  Mars tekee siihen oppositiota.
Kotiasiat häiritsee työntekoa tai toisinpäin...
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #5 : 03.05.2009 20:33:29 »

Nikulan kirjasta suoraan kopsattua:

Peräytyvä  mars voi viitata tominnan ja energian ulkoistamisen vaikeuksiin. Yksilön voima kääntyy sisäänpäin joko ahdistavaksi kyvyttömyyden tunteeksi tai suureksi alitajuiseksi varastoksi. Sukupuolisuuden osoittaminen suoraan ja harmonisesti saattaa kärsiä vääristymistä tai yksilö sublimoi eroottiset tunteensa.
Pysähtynyt  mars symboloi toimintaa joka perustuu harkintaan ja arviointiin. Liikkeellelähdöt ovat hitaita mutta toiminta perusteltua ja viimeisteltyä. Energiat virtaavat joko hallitusti tai liiallisen tietoisen kontrollin alla.


No jopas,  mars silloin tekee  aspect_tri mun 1. huoneen stelliumille. Tosiaankin toivon että tuo kolmio kääntää asiat positiiviseksi!
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #6 : 03.05.2009 20:45:35 »

Mulla leijonan merkki osuu molempiin, huoneisiin 10 ja 9. MC leijonassa.. Mun ukolla sitte taas on kyseessä huone 8. Joka on siis  aurinko leijona
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #7 : 03.05.2009 21:15:47 »

Mulla  mars perääntyy 7. huoneessa ja tekee peruutuksen aikana  aspect_tri mun  jousimies -stelliumille 11. ja 10. huoneessa Cheesy  Eli ehkä hyvää odotettavissa..?
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Leijonanainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #8 : 04.05.2009 10:48:57 »

Hei Rovatar,

Katsotko miten minulle vaikuttaa marsin perääntyminen leijonassa? Työn kanssa on ollut jo pitkään vääntöä, mutta miten käy? :Smiley

Aurinko Leijonassa 12.20 132.329 X 10
Venus Leijonassa 6.11 126.186 0.56 X 10 5
Mars Vesimiehessä 18.18 R 318.305 -6.46 IV 4
Neptunus Jousimiehessä 0.19 R 240.318 1.41 II 2
Juno Leijonassa 20.58 140.963 X 10
Chiron Oinaassa 13.29 R 13.475   VI 6
Fortune Oinaassa 0.00
South node Oinaassa 0.00


Kiitos jo etukäteen! Smiley
« Viimeksi muokattu: 04.05.2009 10:52:18 kirjoittanut Leijonanainen » tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #9 : 04.05.2009 21:13:52 »

Hei Rovatar,

Katsotko miten minulle vaikuttaa marsin perääntyminen leijonassa? Työn kanssa on ollut jo pitkään vääntöä, mutta miten käy? :Smiley

Aurinko Leijonassa 12.20 132.329 X 10
Venus Leijonassa 6.11 126.186 0.56 X 10 5
Mars Vesimiehessä 18.18 R 318.305 -6.46 IV 4
Neptunus Jousimiehessä 0.19 R 240.318 1.41 II 2
Juno Leijonassa 20.58 140.963 X 10
Chiron Oinaassa 13.29 R 13.475   VI 6
Fortune Oinaassa 0.00
South node Oinaassa 0.00


Kiitos jo etukäteen! Smiley

Heips  Leijonanainen! smitten

Mie oon vaan ihan astrologian harrastaja ja lähinnä tulkinnut vain omaa karttaani, itsensä kun tuntee parhaiten…tai ainakin opettelen sitä kovasti.  Smiley

Mutta tämmöstä näin pikavilkaisulla tuli mieleen…


Sullahan näyttää olevan  Juno tuolla 10:ssä huoneessa ja Marsin perääntyminen alkaa juuri Junosi
 ( 19,57) asteluvuilta.
Mars perääntyy  Leijonassa  Laskusolmusi (14,33)  Aurinkosi ( 12,20 ), Venuksesi ( 6,11)   sekä Mc:si (3,40) yli, käyden 9:kin huoneen puolella. Sinullahan on Mars ( Vesimies 18,17) perääntyvänä jo radix-kartallasikin ollen aika tarkassa oppositiossa Junoosi.
Jotenkin voisin ajatella asian liittyvän tuohon Juno oppositio Mars-kuvioosi.

Oletko työssäsi kunnianhimoinen, eteenpäinpyrkivä ja todennäköisesti hyvä johtamaan… ja Venuskin 10:ssä huoneessa…jotain kauneuteen liittyvää työtä?
 Millaisia ovat suhteesi työkavereihin? Tuleeko riitaa ja erimielisyyksiä? Marsin oppositio voisi viitata tuohon suuntaan…?
 Laskusolmusi Leijonassa 10 huoneessa kertoo että sinulla mahdollisesti on hieman teatraalisia johtajan taipumuksia, draaman tajua, haluat tehdä vaikutuksen  toisiin sekä varmaan myös arvostat rehellisyyttä ja reilua peliä.
Marsin perääntyminen voisi kohdallasi saada aikaan jonkinmoisen työparin kanssa käytävän kiistan…tai mahdollisesti miehesi kanssa, jos sinulla on parisuhde. Radixillahan Marssisi on juuri kodin huoneessa ( 4.h). Kannattaisi ehkä ottaa toinenkin osapuoli/ osapuolet huomioon, jakaa töitä, tietoa heidän kanssaan. Tehdä tiimityötä tasavertaisena tai työtä toisen parina, korostamatta omaa johtajuutta.  Smiley

Tuo Junon tulkinta on mulle vielä hakusessa, vaikka itselläkin se 10.ssä huoneessa Tongue joten
lainaan tähän Kaarina Pääkkösen sivuilta Junosta:

Juno hallitsee astrologiassa Parisuhteessa; * avioliitto, * liike-elämä, * ystävyys. * kumppani, * apulainen, * tasa-arvo, * voiman tasapainottuminen, * liitot. * avioliiton yhteys

Juno Leijonassa; yksilö kaipaa tunnustusta ja kiihokkeita parisuhteeseensa. Romanttisia soidinmenoja, kynttilä illallisineen tulee jatkaa myös avioliiton solmimisen jälkeen ja henkilön täytyy saada olla ylpeä puolisostaan. Ottaessaan suurentyylin elintavat, välittämättä ottaa mitään muuta huomioon, voi tämä asema tuottaa itsekeskeisen, itsekkään käytöksen ja sopimattomat huomionkipeyden muodot.
kymmenennen huoneen Juno edustaa ihmistä, joka avioituu uran edistämiseksi. Toisaalta avioliitto voi olla edustuspuolisona olemista tai sellaisen tarvitsemista. Kumppanuudella voidaan edistää sosiaalisen statuksen muodostumista. Tärkeimmäksi yhdistäväksi aspektiksi muodostuukin ammatti tai ura.
Juno Mars Läheisyyden periaate yhdistyy toiminnan ja jämäkkyyden maskuliiniseen puoleen. Tämä on haaste yhteistyölle ja ehtojen asettamiselle. Harmoninen aspekti yhdistää energiat, dynaamisuuden ja tuotteliaisuuden parisuhteessa kantavaksi voimaksi. Kiihkeä sitoutuminen ja seksuaalisuus voivat tehdä parisuhteesta täydellisen. Kumppani voi olla liittolainen joka kiihkeästi pitää puolisonsa puolia.

Haasteellisissa aspekteissa tulee esille parisuhteen ongelmina dominoiva kumppani tai itseen kohdistuva rangaistuksen tarve. Sinulla voi olla myös kumppaniin kohdistuvan agresion ilmituleva tai piilotettu tarve voiman osoituksena. Joskus tässä aspektissa esiintyy myös alistamista, jonka maskuliinisuus voi kanavoitua seksuaalisuuden alueelle. Juno - Mars yksilöt voivat vetää puoleensa omaperäisiä, itsetietoisia ja energisiä (sotaisia) ihmisiä. Jos tämän menee ylilyönnin puolelle, voi seurauksena olla se, että kumppani on väkivaltainen, itsekäs tai isosanaisesti herjaava. 



 smitten

Perääntyvä Mars osuu monen karttasi tekijän kohdalle ja kaikki ne ovat tuolla 10 huoneessa, että kyllähän se jotenkin varmaan vaikuttaa uraasi...toivotaan, että hyvinkin positiivisellä tavalla  smitten
se nyt ainakin on varmaa, että asia selviää, kun Mars jälleen on samassa kohdassa kuin aloittaessaan perääntymisensä.. 2funny
..siis sinun radix-Junosi oppositio Marsin päällä! Wink Cheesy

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Leijonanainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #10 : 05.05.2009 10:32:12 »

Ihanaa - kiitos Rovatar! smitten



Oletko työssäsi kunnianhimoinen, eteenpäinpyrkivä ja todennäköisesti hyvä johtamaan… ja Venuskin 10:ssä huoneessa…jotain kauneuteen liittyvää työtä?
 Millaisia ovat suhteesi työkavereihin? Tuleeko riitaa ja erimielisyyksiä? Marsin oppositio voisi viitata tuohon suuntaan…?
 Laskusolmusi Leijonassa 10 huoneessa kertoo että sinulla mahdollisesti on hieman teatraalisia johtajan taipumuksia, draaman tajua, haluat tehdä vaikutuksen  toisiin sekä varmaan myös arvostat rehellisyyttä ja reilua peliä.
Marsin perääntyminen voisi kohdallasi saada aikaan jonkinmoisen työparin kanssa käytävän kiistan…tai mahdollisesti miehesi kanssa, jos sinulla on parisuhde. Radixillahan Marssisi on juuri kodin huoneessa ( 4.h). Kannattaisi ehkä ottaa toinenkin osapuoli/ osapuolet huomioon, jakaa töitä, tietoa heidän kanssaan. Tehdä tiimityötä tasavertaisena tai työtä toisen parina, korostamatta omaa johtajuutta.  Smiley

Olen töissä kaupungilla. Työpaikkani on olleet liikuntahalleissa. Työntekijänä olen ihan tavalinen työntekijä, en siis mikään johtaja.

Liikuntahalleissa työskentely tuskin on mitään kauneuteen liittyvää vai onko? Wink
Kauneus liittyy ainakin ehdottomasti kotiini ja vapaa-aikaan. Nautin suunnaattomasti, kun näen kaikkea kaunista ympärilläni. Smiley

Työkuvioissa on menossa tietynlainen uudelleensijoittaminen, mutta laman takia uusia työpaikkoja kaupungilla on vähän. Tietynlaista vääntämistä ja riitaa on jopa ollut lääkärini kanssa, mutta onneksi esimieheni on mukava. Toisaalta esimieheni on kohta vaikean paikan edessä, jos joutuu minut irtisanomaan... :Smiley

Olen kyllä parisuhteessa kalamiehen kanssa. Mitäs muuta heistä voisi sanoa, kuin ovat liian kiltteja ja tarvitsevat lähes aina "johtajaa". Wink



Tuo Junon tulkinta on mulle vielä hakusessa, vaikka itselläkin se 10.ssä huoneessa Tongue joten
lainaan tähän Kaarina Pääkkösen sivuilta Junosta:

Juno hallitsee astrologiassa Parisuhteessa; * avioliitto, * liike-elämä, * ystävyys. * kumppani, * apulainen, * tasa-arvo, * voiman tasapainottuminen, * liitot. * avioliiton yhteys

Juno Leijonassa; yksilö kaipaa tunnustusta ja kiihokkeita parisuhteeseensa. Romanttisia soidinmenoja, kynttilä illallisineen tulee jatkaa myös avioliiton solmimisen jälkeen ja henkilön täytyy saada olla ylpeä puolisostaan. Ottaessaan suurentyylin elintavat, välittämättä ottaa mitään muuta huomioon, voi tämä asema tuottaa itsekeskeisen, itsekkään käytöksen ja sopimattomat huomionkipeyden muodot.

Kynttiläillalliset sais olla melkein joka päivä. Wink
Täytyy myöntää, että muutenkin tuo kuvaus pitää paikkansa aika hyvin.

Perääntyvä Mars osuu monen karttasi tekijän kohdalle ja kaikki ne ovat tuolla 10 huoneessa, että kyllähän se jotenkin varmaan vaikuttaa uraasi...toivotaan, että hyvinkin positiivisellä tavalla  smitten
se nyt ainakin on varmaa, että asia selviää, kun Mars jälleen on samassa kohdassa kuin aloittaessaan perääntymisensä.. 2funny
..siis sinun radix-Junosi oppositio Marsin päällä! Wink Cheesy


Siis työasian pitäisi selvitä selvitä, kun mars lopettaa peräytymisen?

Luulenpa, että koska olen nouseva vaaka, niin se varmaan osaltaa "hieman" rauhoittaa minun komemtelevaa puolta, mutta vaan hieman. Töissä en pomota, mutta kotona myönnän kyllä pomotuksen... coolsmiley

Nouseva merkkini vaa ássa (I Vaa´assa 21.06). Vaikuttaako tämä työtilanteeseen miten, kun saturnus menee vaakaan syksyllä...? :Smiley
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #11 : 05.05.2009 21:07:21 »

Heips Leijonanainen! smitten

Tuolla marraskuun puolessa välissähän sinulla tosiaankin tr. Saturnus Vaa’asta tekee sekstiiliä Mc: si ja samaan aikaan myös  tr. Mars yhtyy Aurinkoosi ( 10h).
 Se voisi kuvata vanhaa työtäsi, jonka hoidat jo rutiinilla ja kaipaatkin noihin aikoihin varmaan järjestystä ja turvallisia ratkaisuja.
 Mars tuo sinulle varmaankin taistelutahtoa ja kunnianhimoa työssäsi. Tuossa on myös vaarana liiallinen itsensä rasittaminen, teet ehkä paljon ylitöitä tai muuta vastaavaa stressaavaa.

Samaan aikaan tr. Sat tekee kolmiota myös itselleen!
Se  voisi kertoa viran saannista, ainakin kuvio antaa tukea kaikille järkeville käytännön tavoitteillesi.
Se voi kertoa myös raha-asioittesi hoidosta tai liittyä jollain tapaa seksuaalielämääsikin. Wink

Tr. Mars tekee myös kolmion 6:n huoneen Kheironiisi ja hieman aiemmin se on myös ollut sekstiilissä 12 huoneesi Uranukseen.
Kaikenlaiset käytännön työt sujuvat hyvin, osaat myös käyttää hyväksesi tarvittavia välineitä ja ehkäpä jopa kehittelemään uusia.
 Kheironhan sinulla on Sekstiilissä Noususolmuusi 4. huoneessa, siitä tuli mieleeni, että jotenkin suunta sinulla kuitenkin olisi hyödyntää noita taitoja jossain kodin ja lähipiirin tuntumassa.
 Ja kun Noususolmusi on 4:ssä huoneessa, sinun tulisikin pyrkiä pois johtavasta, oman itsesi ympärille kehittyvästä uran luonnista suuntautuen hyödyntämään ja uudistamaan lähipiiriäsi.
Toimia jotenkin uudentyyppisesti, kehittäen, kodin , perheen ja perinteiden parissa.
Tietotekniikan käyttö, uudistuneet tavat hoitaa kansainvälisiä, yleshyödyllisiä ( vesimies-tyyppisiä) asioita, esim. kotoa käsin, voisivat sopia sinulle.
Suunnittelemaan kuntoilu- tai erilaisia apuvälineitä?! Markkinoida niitä netin kautta?
Hih…ihan heittoja vain…! :Smiley

Jotenkin kuitenkin nousee mieleeni jotain liikuntarajoitteista? No…jos se jotenkin liittyy tuohon työpaikkaasi liikuntahalleissa…

Noususolmu taas transitoi  yhtymällä tarkalleen Kuutasi 3h Kauriissa. Arkipäivän realistiset ja järkevät tunnelmat ja askareet lähiympäristössäsi tukevat elämäsi tarkoitettua suuntaa.
Sinulla on tuohon aikaan niin paljon toisiaan tukevia transiitteja, että
olisi kyllä ihme, jos ei jotain lähtisi tapahtumaan noihin aikoihin!  idiot2
Jotain Saturnuksen tuomaa pysyvää ja järjestäytynyttä.

Ja vielä täytyy sanoa, että kun sinulla on Uranus 12 huoneessa, sinä varmaan ymmärrät mm. astrologiaa hyvin ja Uranus on vielä sekstiilissä  10:n huoneen Aurinkoosi, voisit tehdä itse tulkintoja vaikka työksesi!  Wink
Puhelinastrologi, kotoa käsin! Se aihe on ollutkin jossain päin paljon tapetilla… Grin

Oletko jollain tavalla kiinnostunut joistain henkisistä, New-Age, okkultisista -jutuista,  Ja kun Uranuksesi on vielä kolmiossa Noususolmuusi, viittaisi se siihen, että sen suuntaiset asiat voisivat olla  elämäsi suuntaa… Smiley

Nää oli vain minun höpinöitä... Embarrassed
toivottavasti työasiasi menevät hyvään suuntaan, ainaki transiitit kuvaisivat sitä! smitten

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Leijonanainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #12 : 09.05.2009 19:50:46 »

Hei taas Rovatar! smitten

Heips Leijonanainen! smitten

Tietotekniikan käyttö, uudistuneet tavat hoitaa kansainvälisiä, yleshyödyllisiä ( vesimies-tyyppisiä) asioita, esim. kotoa käsin, voisivat sopia sinulle.
Suunnittelemaan kuntoilu- tai erilaisia apuvälineitä?! Markkinoida niitä netin kautta?
Hih…ihan heittoja vain…! :Smiley


Tykkään ja olenkin käynytkin paljon työnantajan tietokoneohjelmiin liittyvissä koulutuksissa. Tykkään pitää myös yhteyttä ystäviin tietokoneella. Myös uusia tuttavia olen sen välityksellä löytänyt, mutta en Facebookista. Miellän sen aika humpuukina. Wink

Tykkään kyllä auttaa ihmisiä ja olenkin auttanut oman kokemuksen perusteella muita vastaavan sairauden omaavia ihmisiä.



Ja vielä täytyy sanoa, että kun sinulla on Uranus 12 huoneessa, sinä varmaan ymmärrät mm. astrologiaa hyvin ja Uranus on vielä sekstiilissä  10:n huoneen Aurinkoosi, voisit tehdä itse tulkintoja vaikka työksesi!  Wink
Puhelinastrologi, kotoa käsin! Se aihe on ollutkin jossain päin paljon tapetilla… Grin


Olen ollut kiinnostunut astrologiasta jo -90 luvun alusta, mutta en kyllä osaa mitään tulkintoja tehdä. Kyselen aina apuja muilta, kun joku askarruttaa ja luen Sepon vuosihoroskooppia. Wink



Oletko jollain tavalla kiinnostunut joistain henkisistä, New-Age, okkultisista -jutuista,  Ja kun Uranuksesi on vielä kolmiossa Noususolmuusi, viittaisi se siihen, että sen suuntaiset asiat voisivat olla  elämäsi suuntaa… Smiley



Katsoin mitä sana New-Age tarkoittaa... ja huomasin kyllä olevani kiinnostunut siihen liittyvistä asioista. Smiley Esim. olen aika tavalla lääketiedettä vastaan ja etsisin ennemminkin syitä sairauteen. Luonnonmukainen lääkitys kiinnostaa ja uusin mielenkiintoinen tuttavuus on verimikroskopia, jossa verestä tutkitaan ihmisen terveyden tila. Hoitona käytetään mm. merisuola- ja saviveden juontia.


Kuitenkin miellän tämän puolen enemmän vapaa-aikana tapahtuvaksi. en usko, että voisin ajatella sitä ammatillisesti, koska vaihtoehtohoito on yleensäkin niin ennakkoluulojen kohteena ainakin yhteiskunnan puolelta. Mietityttää, että kuinka sillä turvaisi toimeentulon, jos yli 10 vuoden ajan on ollut tulona turvallinen palkka kaupungilta. :Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #13 : 11.05.2009 10:46:06 »

Marsin retrot on kyllä yhtä veemäisiä kuin muidenkin sisäplaneettojen, sehän tarkoittaa että toiminta retron koskettamalla alueella menee enemmän tai vähemmän päin honkia, estyy, pysähtyy, tms mitä kovemmin sillä saralla jotain yrittää, minkä lisäksi Marsin retro kestää tolkuttoman pitkään.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #14 : 11.05.2009 13:07:42 »

 Oukkei... eli mulla Mars painelee tuolloin 12. huoneessa, aspekteja radixille mm  aspect_con  saturnus (Saturnus osa kultaista kolmiota Merkurius-Neptunus). Nataali mars myös  leijona mutta 11. huoneessa. Noh nähtäväksi jää.
 

 Aiheesta löytyi:

Lainaus
When Mars is retrograde, it depletes the vitality so that it is never a time to initiate. Whoever initiates loses— a new project, a great love, an argument, a lawsuit, or an international war. With a new project, it will fizzle out and never really go anywhere. With a hot romance, it too fizzles and it rarely gets to the alter. With an argument, the hostility will come back to haunt you later. In legal matters, stoke your opponent into initiating the lawsuit first. It will be etched in granite that they will lose. In an international war, whoever fires first will automatically lose or ultimately withdraw. Matters commenced while Mars is retrograde will be frustrated and plagued with disruptions until they finally fizzle out. At this time, people become irritated when activities do not run smoothly. The anger may disrupt indirectly and inappropriately – like getting a traffic ticket when you feel annoyed with your job.

During this cycle, never buy anything mechanical unless it is heavily insured! Office machinery and computers easily break down. A friend who owned a word processing service found this period to always be a disaster. During one retrograde cycle, the printer, the back-up printer and the rented printer all failed to work. When they finally got one that worked, the mailing labels printed but there was no ink! I often notice that the world needs a brake job when Mars in retrograde.

Those who have Aries or Scorpio strong in their horoscopes are dramatically affected by this shift in direction of their natural ruler. For Arians, they find themselves being less aggressive, less pushy and less impatient to have THEIR WAY in a situation. Both Mars-ruled types find themselves more inclined to sit back and review matters in a more detached or impersonal way. They feel more patient to wait on circumstances to unfold before they take action. These individuals may not recognize the anger they feel inside. They may express an unusual passiveness while under fire because they need too much processing time before they can retaliate. Only when Mars turns direct can they move the Mars energy forward.

For those who are NOT ruled by Mars, it may feel quite differently. They may feel more impatient to force matters to a conclusion, to get a project going or to take immediate action. This would be an unwise course of action! Remember, initiating or impulsively taking action will not work to your favor.

 Joten vältetään leivänpaahdinten ostoja ja ollaan lauhkeita kuin lampaat  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: