Mä taas tunnen kummasti vetoa ilmamerkkisiin miehiin
Suurimmat rakkaudet ja ainokaiset pidemmät suhteeni ovat ilmamerkkejä, exä
ja nykyinen
. Ovat jotenkin niin seurallisia, hauskoja ja huumorintajuisia olematta liian aggressiivisia. Älykkäitä myös, miehen pitää olla älykäs (vaikka itse vasta ruudinkeksijä olenkin, joo, heh
). Tulimerkit menettelevät kavereina, mutta
on liian päällepuskeva ja hyökkäävä ja
-miehet liian häilyviä - kuitenkin etsin aina pidempiaikaista ja vakavaa suhdetta.
-naiset ovat ihania kaikki, jotka tunnen, mutta en tunne yhtään Jellona-miestä
Mulla kartalla vahva tulipainotus, mutta vettä ja maata löytyy kartalta myös ihan kohtuullisesti tasapainottamaan. Ilmaa mun kartalla on aikasta vähän, joten ehkä siksi etsinkin ilmamerkin miehiä, tuomaan tasapainoa
Exällä oli vahvasti ilmaa ja tulta, mutta maata suht vähän ja vettä ihan onnetoman vähän. Tunteeton tapaus jollain tapaa, vaikka arkiasiat hoituivat erinomaisesti (erittäin vahvasti edustettu 6. huone). Nykyisellä taas on ilmaa paljon, vettä suht paljon, maatakin ihan kohtuullisesti, mutta tulta onnettoman vähän - mulla taas vahva tulipainotus ja ilma ihan minimissään. Ehkä tässä suhteen takana oli joku tasapainon löytäminen, tosi hassua, kun ajattelee tältä kantilta!
Mulla tuo "kohtalon murikka"
ja 7. huoneessa.
:iden kanssa tulen pääsääntöisesti joko huonosti tai erittäin huonosti toimeen (kummasti Neitsykäiset ovat aina ottaneet musta nokkiinsa - mutta miksi
), mutta kummasti kaikki läheisimät suhteet ovat olleet
:iden kanssa. Jotenkin niitä Nousu-Neitsykäisiä eksyy lähipiiriin ja heistä aina tulee ne lähimmät ihmiset! Mun mies, äiti ja kaksi lähintä ystävääni ovat kaikki
ja ovat mulle tärkeimmät ihmiset!