Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #15 : 11.05.2009 09:39:02 » |
|
Tulimerkkeihin yleisesti ottaen, toisinaan kaksosiin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aurorah
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #16 : 14.05.2009 18:58:19 » |
|
ja DC kalat, molemmat ja ovat oinaassa. Sideerisesti taas ja DC vesimies ja ja kaloissa.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Kuu & Merkurius Kalat. Nouseva Neitsyt.
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #18 : 17.05.2009 15:48:17 » |
|
Tulimerkkeihin, joista Oinaat ovat suorastaan parveilleet elämässäni. Pikkuihastuksia on ollut ilmamerkkeihin. Kuu-Kauriit ovat myös heikkouteni. Nykyiselläkin miesystävällä on tämä Kuun asema kartallaan. Aivan poikkeuksellista on, että hänen Aurinkonsa ja nousunsa on Neitsyessä. Koskaan aikaisemmin en ole tuntenut vetoa kyseisen Aurinko- tai nousumerkin edustajiin.
Itsellä Aurinko Kaksosissa, Kuu Härässä, Rapu nousee (joten DC on Kauriissa), DC:n hallitsija Saturnus on Oinaassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
LYV
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 18.05.2009 19:41:08 » |
|
Tuli mieleen, että joku kummako läksy(?) liittyy noihin tiettyihin merkkeihin rakastumisissa tai sitten vain, että ne tietyt merkit aina vain löytää sinut jostain kiven kolosta piileksimästä ja muksauttaa sitten joko hyvällä tai pahalla?
Jos nuo Veskarit aina löytää minut kerta toisensa jälkeen -siis niinkin, että samat Veskari-miehet ilmestyvät jonkin näköisen tauon jälkeen yllättäen kuin salama kirkkaalta taivaalta, niin mikä pentele minussa vetää niitä puoleensa?
Tuo :ko? Vai vain se, että minussa yhdistyy niin "sopivasti" ilman ja tulen räjähtävä sekoitus ja muutoin niin viileät ja rauhalliset Veskarit tykkää saada vähän säpinää ja jännitystä aikaan ympärillään ja tulevat leikkimään tulitikkuleikkejä dynamiittivaraston lähelle?
Tarkoitan siis sitä, että Veskarit ei voi kokea olevansa niitä cooleja ja rauhallisia maailman -ja tilanteiden parantajia, ellei joku ensin vähän käy räjäyttelemässä paikkoja..? : Tää on jännää! Veskareita mä tunnen vähiten. Mulle on tullut kerran vaan veskari yrittämään ja iskee mua, olin sinä kyseisenä iltana pukeutunut omasta mielestäni aika huvittavasti ja minulla oli pipo päässä, jossa luki "piiloblondi". Itse en tuntenut tähän tyyppiin minkäänlaista vetoa, siinä oli jostain syystä vähän liikaa semmonen "isällinen" aura, joka jotenkin häiritsi ja hellävaroen torjuin miehen illan edetessä. Entinen pitkä suhde oli kanssa, jolla on ja olen huomannut, että näitä tyyppejä sattuu usein kohalle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #20 : 18.05.2009 20:25:51 » |
|
Tulimerkit on mun mieleen. Jokainen suhde jonkin tulimerkkisen kanssa on ollu onnistunu omalla tavallaan. Saattaa olla että ovat lyhyitä, (koska itekki moon pelkkää tulta ja tappuraa), mut silti täynnä tunteen paloa ja jumankauta sitä menoa makkarissa.. : Ja siis en tossa puhunu pelkästään aurinkomerkeistä vaan muistakin kartalla vaikuttavista palleroisista. Pisin suhde oli leijonan kanssa, sen jälkeen on ollu pariiki otteesee skorpparia ja nyt kehissä oinas. Tää oinas-juttu onki jännä. Me kun ei polteta toisiamme loppuun, vaan pikemminkin nautitaan toistemme lämmöstä - välillä toki vähän kipinöiden.. : Riitoja on ehkä normaalia enemmän, koska tulee kiistaa asioiden kulusta. Mult on pariiki otteesee kysytty sitä tuttuu: - Tuli ja tuli.. Kumpi määrää? Ja vastaus on aina sama: - Ei sil mitää väliä, kunhan mä vien. Joskus ne kiistat menee jopa vähän fyysisiks, koska mun on vaikee pahemmassa riidassa hallita itteeni, mut se matsi mikä siit syntyy muuttuu aina lähes poikkeuksetta petipainiks. Yks hyvä syy miks pidän tulen merkeistä on se, etteivät ole liian helppoja vietäviks (vrt. esim. kala, hyppää vaikka kaivoon ku käskee, kokemusta on.. ) Haastetta pitää ainakin tällä leijonanaisella elämässään olla, niin harrastuksissa kuin ihmissuhteissakin. Se sisäinen voima ja tuli mikä musta välittyy, sitä ei ihan kuka tahansa herkempi kestä, siks mun kumppanin tulee olla voimakas - henkisesti ja fyysisesti. Yritän varmaan alitajuntaisesti ettii jotakuta itteeni vahvempaa, joka antais mun olla välillä se heikko, ettei aina tarvis seistä omilla jaloilla.. Joku jonka syliä mä en polta, vaan ihan vain pikkusen lämmitän.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.05.2009 20:28:56 kirjoittanut Lionheart »
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 19.05.2009 16:08:16 » |
|
Tää on jännää! Veskareita mä tunnen vähiten. Mulle on tullut kerran vaan veskari yrittämään ja iskee mua, olin sinä kyseisenä iltana pukeutunut omasta mielestäni aika huvittavasti ja minulla oli pipo päässä, jossa luki "piiloblondi". Itse en tuntenut tähän tyyppiin minkäänlaista vetoa, siinä oli jostain syystä vähän liikaa semmonen "isällinen" aura, joka jotenkin häiritsi ja hellävaroen torjuin miehen illan edetessä.
Tuo on totta, että Veskari-miehissä on jokin isällinen ote naiseen -ja minuun tuo taitaa vedota hyvin.
Minun miehet on lähestulkoon aina tai vähintään se
Isäni, ( muuten, kun tässä oikeasti tarkistin hänen synt.aik.) kuoli samaan aikaan kuin synnyin. Isäpuoleni on ja tuollainen tunne-etäinen, mutta huolehtii vieläkin, että onko sinulla rahaa, ruokaa, laskut maksettuna ja muutenkin asiat ok ja mustis, jos joku mies on elämässäni (kukaan ei ole tarpeeksi hyvä!) ja uskoo vieläkin, että olen vieläkin neitsyt -34 vuotiaana.
Adoptio-äitini on ja todella huolehtivainen -oikea kanaemo mutta sillä erolla isäpuoleeni, että hän on hyvin tunteikas ja romanttinen luonne ja hän suorastaan etsii ja tyrkyttää minulle hänen mielestään sopivaa miestä, eli hiukan vanhempaa, charmikasta ja mahdollisimman varakasta.
Tässä varmaan osa ydinsyitä, miksi maanvaihto on ollut minulle vain hyvästä. :
No minä olen 2. huone, ja tulen loistavasti juttuun :n kanssa -tosin myös pahimmat yhteenotot...well..myös irtiotot on ollut...on myöskin heidän kanssa, mutta ne aina vain antaa anteeksi ja myös myöntää omat virheensä.
No niin astro-psykologit, mitäs lääkitystä suosittelisitte?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #22 : 19.05.2009 18:21:21 » |
|
veskarit on aina olleet varsin neutreja, tosin en ole monta tuntenut tai tiennyt merkkiä. he kyllä ihastuu, itse en, se on sellaista filosofista..
hauska tilanne kuitenkin.. jos pelaa jonkun peliä, se peli on, jos on viileä, hekin on, kai se kuuluu mennä näin tai jotain?? joku sanoi että jos nainen on viileä, miehet tavoittelee, minusta ne kyllä on innoissaan jos olen "kuuma". tai 2/3 tän hetkistä. tai tuli ja ilmamerkit siis. veden kanssa voi olla viileä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.05.2009 18:27:19 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
mytty8)
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #23 : 25.05.2009 19:16:01 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #25 : 26.05.2009 07:10:25 » |
|
Tää on jännää! Veskareita mä tunnen vähiten. Mulle on tullut kerran vaan veskari yrittämään ja iskee mua, olin sinä kyseisenä iltana pukeutunut omasta mielestäni aika huvittavasti ja minulla oli pipo päässä, jossa luki "piiloblondi". Itse en tuntenut tähän tyyppiin minkäänlaista vetoa, siinä oli jostain syystä vähän liikaa semmonen "isällinen" aura, joka jotenkin häiritsi ja hellävaroen torjuin miehen illan edetessä.
Tuo on totta, että Veskari-miehissä on jokin isällinen ote naiseen -ja minuun tuo taitaa vedota hyvin.
Minun miehet on lähestulkoon aina tai vähintään se
Isäni, ( muuten, kun tässä oikeasti tarkistin hänen synt.aik.) kuoli samaan aikaan kuin synnyin. Isäpuoleni on ja tuollainen tunne-etäinen, mutta huolehtii vieläkin, että onko sinulla rahaa, ruokaa, laskut maksettuna ja muutenkin asiat ok ja mustis, jos joku mies on elämässäni (kukaan ei ole tarpeeksi hyvä!) ja uskoo vieläkin, että olen vieläkin neitsyt -34 vuotiaana.
Adoptio-äitini on ja todella huolehtivainen -oikea kanaemo mutta sillä erolla isäpuoleeni, että hän on hyvin tunteikas ja romanttinen luonne ja hän suorastaan etsii ja tyrkyttää minulle hänen mielestään sopivaa miestä, eli hiukan vanhempaa, charmikasta ja mahdollisimman varakasta.
Tässä varmaan osa ydinsyitä, miksi maanvaihto on ollut minulle vain hyvästä. :
No minä olen 2. huone, ja tulen loistavasti juttuun :n kanssa -tosin myös pahimmat yhteenotot...well..myös irtiotot on ollut...on myöskin heidän kanssa, mutta ne aina vain antaa anteeksi ja myös myöntää omat virheensä.
No niin astro-psykologit, mitäs lääkitystä suosittelisitte? Jännää. Anoppini on aurinko vesimies ja tunnemaailmaltaa hyvin hillitty ja pidättyväinen, silti huumorintajuinen ja hyvin älykäs. Hän on tuollainen kanaemo. Huolehtii että saan ruokaa, yrittää pukea ylleni väkisin villasukkia jne.. Häneen ei saa tunneasioissa kontaktia mutta hän ilmeisesti tuo esiin että välittää niin että tahtoo pitää meistä huolta ruualla ja vaatteilla jne..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mytty8)
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #26 : 26.05.2009 20:51:20 » |
|
:crazy2:mä en taida olla mikään perinteinen mutsi, ainakaan lasten mukaan, mulla kun noi käytännön asiat on aina vähän hakusessa ,syvästi rakastan lapsiani, omalla tavallani. Voi olla, että tunnepuolta vakauttaa :harka:ja . Toi mitä edellinen kirjoitti vesimiehistä ja tunnekontaktien vaikeudesta, on ihan totta, mä olen tosi sosiaalinen ja kontaktien luominen on helppoa, mutta lähelle päästän vain muutamia ihmisiä. .Merkkien yhteensopivuudesta ja yhteisen sävelen löytymisestä tuli jotenkin mieleen, että varsinkin kalojen kanssa on vaikea löytää mitään yhteistä, mun mielestä ne vetää tunnepuolen joka asiaan ja loukkaantuu jos en ymmärrä ihailla miten kaunis pilvi leijuu taivaalla ja kalat varmaan jotenkin pelkää mua, ehkä mä olen niitten mielestä jyrä, vaikka mä omasta mielestä käsittelen ja pohdin asioita enemmän järjellä, kuin tunteella...heh...siis järjellä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aeiouyäö
|
|
« Vastaus #27 : 26.05.2009 22:35:02 » |
|
Seksuaalista vetoa tunnen useimmiten oinaisiin tai leijoniin, eikä ihme sillä descendenttini on oinaassa ja marsini leijonassa.Mutta rakastun useimmiten härkiin tai kaloihin, kakkosena tulevat ravut ja skorpionit.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone
Kuu Jousimiehessä, 2.huone
Mars-MC-yhtymä leijonassa
Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #28 : 26.05.2009 22:46:56 » |
|
Allekirjoitan nuo väitteet Veskareista Mies on , on tasavertainen kaikkia kohtaan, ehkä vähän erikoinen tunnemaailmaltaan, mutta kuitenkin valmis tutustumaan kaikkiin ja olemaan kaveri kaikkien kanssa. Tosi ystävällinen tapaus, joka on valehtelematta meidän luokan suosituin ihminen Huono puoli on se, että tunteiden ilmaisu on aika kiven takana ja sanoja joutuu välillä kaivelemaan kauankin. Aina ei edes saa tuotua tunteitaan lainkaan julki, osaltaan voi olla miehen :ksen syytä. Mies on kyllä helposti kaveri ihmisten kanssa, mutta voi mennä pitkänkin aikaa ennen kuin pääsee raivaamaan tiensä miehen sydämeen asti - ainakin allekirjoittaneella kävi näin! Tietysti näin huomionkipeänä :na ottaa välillä koville, kun ei saakaan kuulla koko aikaa, kuinka ihana ja rakas mä olen ja kuinka mies ei pärjää ilman mua.. Kuu-Jellonana kun haluan saada Kuninkaallista Kohtelua Tunnen useammankin Kuu-Veskarin ja pari Aurinko-Veskaria, ovat kaikki hyvin reiluja kavereita eivätkä syrji ihmisiä minkään ulkonäkö- yms. seikan takia, huumorintajua on myös siunaantunut (mitä tarvitaan meikäläisen kanssa välillä vähän enemmänkin ). Suurin osa tietämistäni Veskareista on erittäin älykkäitä, mutta kaikilla on se piirre, etteivät päästä ihmisiä ihan lähelleen, pitävät sen pienen välimatkan ennen kuin ovat aivan varmoja toisesta. Tuli muuten mieleen sellainen hauska juttu, että kenelläkään läheisistäni ei kuumerkki natsaa mun Kuu-Jellonan kanssa: mulla ja miehellä tarkka ja lisäksi niillä kaikkein lähimmillä on / / / jne. jne... Aika jännä homma, kun mä haalin niitä ei-sopivia kuumerkkejä lähelleni (+ Nousu-Neitsyitä)
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 27.05.2009 19:35:32 » |
|
Tunnen useammankin Kuu-Veskarin ja pari Aurinko-Veskaria, ovat kaikki hyvin reiluja kavereita eivätkä syrji ihmisiä minkään ulkonäkö- yms. seikan takia, huumorintajua on myös siunaantunut (mitä tarvitaan meikäläisen kanssa välillä vähän enemmänkin ). Suurin osa tietämistäni Veskareista on erittäin älykkäitä, mutta kaikilla on se piirre, etteivät päästä ihmisiä ihan lähelleen, pitävät sen pienen välimatkan ennen kuin ovat aivan varmoja toisesta. Totta, ja :t ovat tasapuolisia, reiluja ja huumorintajuisia, enkä nyt :nä vedä yhtään kotiin päin!
Kaikki myös tuntemani ja :t omaavat laajan sosiaalisen verkoston ja sieltä löytyy monenlaista tallustajaa.
Allekirjoitan omalla kohdallani, kuin myös tuntemieni :ten kohdalla, että sosiaalisia ja hyviä kavereita ollaan, mutta harva pääsee todella lähelle - ja niin, ahdistumme ja otamme "tauon" tai pidemmän välimatkan, jos joku yrittää tunkea lähelle väkisin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|