Veskari-83
Kanta-astroilija
Inner peace is found through passion
|
|
« : 06.05.2009 14:58:11 » |
|
Moiks, jos joku ystävällinen sielu viitsisi katsella hieman mitä noilla saroilla olisi luvassa, kun tuntuu että itsensä löytäminen tästä kaiken keskeltä on hinpun verran vaikeeta..
|
|
|
tallennettu
|
(4. huone) nousu (5.huone) (8.huone) Kuunsolmu (10.huone) "Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
|
|
|
LYV
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 06.05.2009 15:32:09 » |
|
Pakko myöntää, tämä onkin tosi vaikeeta katsoa tosta. Riippuu hyvin paljon siitä mikä sua kiinnostaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #2 : 06.05.2009 15:45:56 » |
|
Jaa-a siinähän se just oikeestaa onki.. Periaattees kiinnostas oma firma ja sen kautta tulema "vapaus", ja toisaalta taas oon koko pienen ikäni ollu tekemisissä ICT-alaan (toki noiden kombinaatio se tulis olemaan varmaanki joka tapaukses..).. Rakkauden saralta en osaa sanoa, blondit kiinnostaa toisena päivänä ja toisena taas brunetet (minihameet ) Varmaan sitä et tosin ees kysyny, mut vastasinpa silti Toisaalta taas mietittynä, voisin ihan hyvin olla joku ihmisten "oikeaan suuntaan potkija" (tiedä sit mikä hemmetin ammatti toiki ois..), eli voisin olla neuvomassa ihmisten suuntaa mihin niiden on määrä mennä ja mitä tehdä Eli oon neuvonu kaikissa mahdollisissa asioissa ihmisiä myös pienen ikäni, joskus tietokoneiden parissa, joskus elämässä ("mitä teen sen jätkän kanssa" jne..) mut mitään kultaista keskitietä en kyl pysty sanomaan.. Aattelin et jos noista ois jotain selvinny ni sitä kautta ois tietty ollu helpompi..
|
|
|
tallennettu
|
(4. huone) nousu (5.huone) (8.huone) Kuunsolmu (10.huone) "Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
|
|
|
LYV
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 06.05.2009 16:12:53 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.05.2009 16:15:41 kirjoittanut LadyYellowViolet »
|
tallennettu
|
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #4 : 06.05.2009 21:15:04 » |
|
Sosiaalinen ja fiksu nainen, joka osaa pitää hauskaa! ( ja 5 huoneessa) Tällaista tän mukaan. Tämä älykäs vaimo kotiisi ( 4, joka on jotakuinkin ehkä vähän niin ku äitis? ) Käy, mistä löytyy Toi äiti viittaus mulla on aiemminki ollu itelläki mielessä, ja periaattees sellasta joskus etsinki, kunnes hoksasin sen olevan lähes mahdotonta.. Vaikka mistäs sitä koskaan tietää, kävin tuossa just äsken aika mielenkiintosen keskustelun yhen tytöntylleröisen kanssa, joka lopuksi ehdotti kainosti "haluaisitko joskus lähteä vaikka jäätelölle", kuulosti sinällään hassulta kun kyseessä oli kuitenkin jo "hieman" teini-iän ylittänyt nainen (n. 30v) Niin, kyl mä periaattees voisin jonkun firman perustaa joka ois vaiks kotona ja jossa mä auttasin ihmisiä oikeaan suuntaan, siinä mielessä toi täsmää täysin Viihdyn kuiteski hemmetin hyvin kotona.. Kiitos paljon vastauksistasi, kyllähän nuo jotain osviittaa antoivat taas, sen näkee mitä tulevaisuus tuo Hauskaa kevään jatkoa ja kesän odotusta sulle ja muillekkin lukeville.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
LYV
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 06.05.2009 21:20:50 » |
|
Samoin oikein hyvää kevään jatkoa sulle ja pidä positiivisuutta yllä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #6 : 30.05.2009 11:24:18 » |
|
Haluaisko joku vielä tästä kartasta kattoa, et mitä noi Pluton aspektit oikeen meinaa, kun niitä tuntus olevan ihan hemmetisti, esim. oppositio Kuuhun jne. Kiitos erittäin paljon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
LYV
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 30.05.2009 14:51:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 30.05.2009 14:56:39 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #9 : 30.05.2009 16:11:27 » |
|
Sen takia mä sen lainausmerkkeihin laitoinki, kyl tiedän mitä on firman pyöritys on jo hieman siitä kokemusta, mut mä kattelin hieman pidemmällä tähtäimellä tota, eli et se jossai vaihees kasvas tarpeeks isoks ni sitte jäis se oma tekeminen hieman vähemmälle.. Alussahan sitä tekemistä riittää kyl ihan liianki kans, mut eipä pidä niin suppeakatseisesti maailmaa katsella
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #10 : 30.05.2009 16:16:59 » |
|
Kyllä se ainakin aiemmassa vaiheessa elämää oli ihan selkeästi esillä, pidin itselläni kaikkia synkeyksiä mitä mun (lähi)historiaan tässä kuului, mut myöhemmin oon nyt huomannu et pääsee vähemmällä kun puhuu muiden kanssa, varsinkin niiden jotka ovat itselle läheisiä ja sellaisia joihin voi luottaa. Tunteiden (etenkin rakkauden) osoittaminen ei mulle oo enää nykysin niin vaikeaa, mut sanotaan et sillo junnumpana tietty kaikki oli vähän sellasta uuden opettelua. Ehkä eniten vaikeaa oli kun isoveli kuoli, ja sitten kun kaikki alkoi kyselemään miten siitä kävi jne. niin menin siitä vähän ns. lukkoon, joka sitten myöhemmin kyllä aukesi. Jos tää ny samaan liittyy mitenkään, niin joskus teen sellasta ns. "kiusaa", et testaan miten ihmiset reagoi mihinkin vaikkei väitteet välttämättä ees olis totta. Onneks tostakin kieroudesta oon päässy jo eroon, mut joskus ihan itekki aina säikähin ja kammoksuin et mikäs hemmetti tää sammakko ny täl kertaa oli.. Toi Pluto mulle vähän mysteerinen tuntus olevan, ja toisaalta ihmetyttääkin miten se oikein vaikuttaa Kiitos jo tähän asti vastauksistasi LYV
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 30.05.2009 16:40:30 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
LYV
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 30.05.2009 17:26:31 » |
|
Kyllä se ainakin aiemmassa vaiheessa elämää oli ihan selkeästi esillä, pidin itselläni kaikkia synkeyksiä mitä mun (lähi)historiaan tässä kuului, mut myöhemmin oon nyt huomannu et pääsee vähemmällä kun puhuu muiden kanssa, varsinkin niiden jotka ovat itselle läheisiä ja sellaisia joihin voi luottaa. Tunteiden (etenkin rakkauden) osoittaminen ei mulle oo enää nykysin niin vaikeaa, mut sanotaan et sillo junnumpana tietty kaikki oli vähän sellasta uuden opettelua. Ehkä eniten vaikeaa oli kun isoveli kuoli, ja sitten kun kaikki alkoi kyselemään miten siitä kävi jne. niin menin siitä vähän ns. lukkoon, joka sitten myöhemmin kyllä aukesi. Jos tää ny samaan liittyy mitenkään, niin joskus teen sellasta ns. "kiusaa", et testaan miten ihmiset reagoi mihinkin vaikkei väitteet välttämättä ees olis totta. Onneks tostakin kieroudesta oon päässy jo eroon, mut joskus ihan itekki aina säikähin ja kammoksuin et mikäs hemmetti tää sammakko ny täl kertaa oli.. Toi Pluto mulle vähän mysteerinen tuntus olevan, ja toisaalta ihmetyttääkin miten se oikein vaikuttaa Kiitos jo tähän asti vastauksistasi LYV Eipä mitään, anytime. sisältää kaikenlaista muutokseen, ja jälleen kuolemaan ja kaikenlaista alamaailmaan liittyvää. Muutos (transformaatio) ja sellainen syvä ymmärtämys ja tietämys ovat tämän planeetan positiivisimpia asioita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #13 : 30.05.2009 17:33:03 » |
|
Eipä mitään, anytime. sisältää kaikenlaista muutokseen, ja jälleen kuolemaan ja kaikenlaista alamaailmaan liittyvää. Muutos (transformaatio) ja sellainen syvä ymmärtämys ja tietämys ovat tämän planeetan positiivisimpia asioita.Toi selittääkin omalla kohdalla hyvin paljon, jotenki tuntuu vaan et ymmärrystä ja tietämystä asioista tuntuu olevan hieman liikaakin, pelottaa välistä itseäkin.. Jos ny lähtis ulkoilemaan kaiken tän tiedon jäliltä, tiedä mitä ihmeitä voi vielä tapahtua tälle illalle
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
LYV
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 30.05.2009 17:49:14 » |
|
Eipä mitään, anytime. sisältää kaikenlaista muutokseen, ja jälleen kuolemaan ja kaikenlaista alamaailmaan liittyvää. Muutos (transformaatio) ja sellainen syvä ymmärtämys ja tietämys ovat tämän planeetan positiivisimpia asioita.Toi selittääkin omalla kohdalla hyvin paljon, jotenki tuntuu vaan et ymmärrystä ja tietämystä asioista tuntuu olevan hieman liikaakin, pelottaa välistä itseäkin.. Jos ny lähtis ulkoilemaan kaiken tän tiedon jäliltä, tiedä mitä ihmeitä voi vielä tapahtua tälle illalle Mene ulos ja ota selvää. Itse olen :pluto:tyttönä erittäin seikkailunhaluinen, että se menee meilkein jo vaaravyöhykkeelle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|