Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkaus / Työ?  (Luettu 9125 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15 : 11.06.2009 13:27:13 »

Sen takia mä sen lainausmerkkeihin laitoinki, kyl tiedän mitä on firman pyöritys on jo hieman siitä kokemusta, mut mä kattelin hieman pidemmällä tähtäimellä tota, eli et se jossai vaihees kasvas tarpeeks isoks ni sitte jäis se oma tekeminen hieman vähemmälle.. Alussahan sitä tekemistä riittää kyl ihan liianki kans, mut eipä pidä niin suppeakatseisesti maailmaa katsella Smiley

Grin Iskipä tästä heti silmään, että kun esim. oinas perustaa yritystä, hänelle siinä pääasia juuri se, että hän pääsee tekemään sitä ja tekemään ja tekemään. Veskari taas haluaa olla se joka luo sen idean, mutta muut toteuttavat käytännön työt.  Wink   Grin
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija

Inner peace is found through passion

Profiili
« Vastaus #16 : 15.06.2009 12:25:57 »

Sen takia mä sen lainausmerkkeihin laitoinki, kyl tiedän mitä on firman pyöritys on jo hieman siitä kokemusta, mut mä kattelin hieman pidemmällä tähtäimellä tota, eli et se jossai vaihees kasvas tarpeeks isoks ni sitte jäis se oma tekeminen hieman vähemmälle.. Alussahan sitä tekemistä riittää kyl ihan liianki kans, mut eipä pidä niin suppeakatseisesti maailmaa katsella Smiley
Veskari taas haluaa olla se joka luo sen idean, mutta muut toteuttavat käytännön työt.  Wink   Grin
Se saattaa muuten olla ihan totta Smiley Kyl mä silti kovasti odotan, et ite pääsen myös vääntää duunia oman firman puolesta, mut jotenki silti tuntuu et joskus ois kiva päästä ns. "helppoon rahaan" kiinni, tiedä sit miten se onnistuu Cheesy
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: