Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mihin ammattialaan kannattaisi suunnata?  (Luettu 7144 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
LYV
Vieras
« : 06.05.2009 18:46:09 »

Pistän sitten myös omani tänne suureksi kysymysmerkiksi, jos joku osaisi tästä antaa vähän jotain suuntaa kun itse olen ihan pihalla. Mikä ammattiala tästä omasta kartastani löytyy ja millaisia mahdollisuuksia?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 07.05.2009 17:41:04 »

Hmm. Ainakin sulla on kaikki planeetat sijoittuneet tonne alapuolelle, että olet varmaankin enemmän yksityiseen elämään keskittynyt, kuin uran luomiseen. Voit ehkä vielä neitsytnousunkin ansiosta olla niitä tyyppejä, jotka tekevät työnsä vain työnä (mutta silti tunnollisesti  neitsyt ), ja elävät sitten vapaa-ajalla.
MC härässä voisi viitata johonkin konkreettiseen työhön, tai sitten tuli mieleen, että johonkin ruokaan liittyvään. Kokki jne.  Cheesy
Khiron kaksosissa kympissä, heitän pikana mieleen nousseen ajatuksen, että uran luomisessa on monia takapakkeja, johtuen ehkä siitä että et osaa sitä ärsyttävää "kieltä" tai roolia mitä pitää olla päästäkseen eteenpäin. Olet ollut ehkä liikaa vain oma itsesi ja sinut on ohitettu sen takia. Sen puolen maailmasta kun opit huomaamaan ja olemaan olematta katkera sille, saavutat hyvänkin aseman omalla tunnollisella ja hyvällä työlläsi ( harka ).
Mitäs muuta alaa voisi tästä sanoa kuin tuota ruokapuolta..neitsyt nousu antaa kokoajan mieleen sairaanhoitajan..mutta skorpparipainotusta on paljon, se voisi muuttaa neitsytnousun tutkijatyypiksi. Neitsyt on tarpeeksi yksityiskohtainen ja skorppari analysoi ja pääsee syvälle. Että voisitkohan sittenkin härkä-mcstä huolimatta olla tutkija?  Cheesy
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #2 : 07.05.2009 18:53:09 »

Kiitos. Itse haaveilen omasta luontais/vaihtoehtohoitoyrityksestä. Ajattelin kouluttaa itseni hierojaksi, jotta voisin suunnata vaihtoehtohoitojen puoleen, jos siitä vielä voisi katsoa jos jotain tähän viittaavaa löytyisi kartaltani?  Smiley

Kielten vaatimuskysymys on vain toi ruotsin kieli, mitä en hallitse. Olen kaksikielinen muutoin, puhun suomea ja saksaa. Englannin kieltäkin puhun sujuvasti.

Lisään vielä että osut naulankantaan siinä kun sanoit "olet ehkä liikaa vain oma itsesi ja sinut on ohitettu sen takia". Minun on vaikea teeskennellä muuta, mutta olen siihenkin yrittänyt harjoitella, vaikka se tuntuu valehtelemiselta itseni mielestä yrittää olla muuta kuin on.  2funny
Paitsi silloin kun näyttelen. (En siis ole näyttelijä vaikka lahjoja sillekin puolelle olisi. Pidän sitä liian epärealistisena.)
« Viimeksi muokattu: 07.05.2009 19:02:02 kirjoittanut LadyYellowViolet » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 08.05.2009 09:53:16 »

Kyllähän nuo sun suunnitelmat sopii hyvin tuohon  harka MChen. Ja sen neitsytascin kanssa kuin naulan kantaan.  Cheesy  Kannustan yrittämään, ja ruotsi on helppo kieli jos saksaakin puhut, ne ovat aika samanlaiset. Opit kyllä.  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 08.05.2009 14:51:21 »

Aika jännää, kun huomasin, että tässäkin on toinen kuvio viuhkasta, jonka huomioin Aveltakin. Kun sattumalta näitä juttuja tässä juuri tutkin.

Sinun viuhkasi on vain aivan toisinpäin kuin Avella, eli asettuu tuonne yöpuolella, jossa tutkiskelet paljon itseäsi ja pyrit ymmärtämään elämääsi. Viuhkan kannattimena toimii sinulla Kheiron, josta sitten purkautuu sinun energioitasi ja tietoutta.

Joten heti minulla tuli mieleen, että kun olet omaa elämääsi oppinut ymmärtämään, niitä haavojakin, niin hoivoavietti varmaan kasvaa auttaa sitten myös muita.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
LYV
Vieras
« Vastaus #5 : 08.05.2009 21:45:53 »

Kiitos paljon vastauksista. Tämäkin auttaa taas kannustamaan minua eteenpäin ja pitämään kiinni päämääristäni.

Olen kyllä paljon itseäni tutkiskellut ja edelleen tutkiskelen itseäni ja opin aina jotain uutta itsestäni  Smiley ja elämän ymmärtäminen on minulle tärkeää ja muita ihmisiä.

Molemmille teille halaukset ja viettäkää hyvää viikonloppua!  smitten
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #6 : 31.05.2009 20:33:36 »

Tämä on outoa, mulla juuri myspacessa joku Lontoossa pyysi muutamaa mun kuvaa käytettäväksi johonkin mainoskamppanjaan ja ne maksaisivat minulle niistä kuvista, joita he sitten tulisivat käyttämään. Ne jätti puhelinnumeron ja osoitteen.
Mä oon kyllä rahan tarpeessa, mutta tämä on outoa!  idiot2 En tiedä suostuuko vai ei, kun tämä on kumminkin tullut niin kuin tyhjästä ja mun on vaikea luottaa.  Angry

Mitä jos tämä on joku ihme pila?  Undecided
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 31.05.2009 21:07:25 »

Kokeile, mutta älä luota niin varmasti siihen maksuun!  Huh

Mutta onnea seikkailulle! Joskus pitää vaan ottaa riski!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
LYV
Vieras
« Vastaus #8 : 31.05.2009 22:15:45 »

Ihan selkeä pila... En löytänyt googlesta tuota firman nimeä. Kaikkea hulluja juttuja ne täällä internetissäkin keksii. Ei kannata luottaa mihinkään. Kannattaa ottaa pätevät todistavat infot selville ennen kuin ryhtyy mihinkään.
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #9 : 16.06.2009 12:21:52 »

Vielä haluaisin katsoa mahdollisuuksia kartalta, jos kukaan osais vielä jotain sanoa? Olen niin ailahtelevainen, ettei mitään rajaa.  Cheesy
tallennettu
Banana.
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 16.06.2009 12:25:11 »

Vitsi että mäkin osaisin tulkita noita. Mulla oli kesäsuunnitelmissa opetella tulkitsemaan mun tähtikarttojani, mutta se vähän jäi. No ei sillä että olis jo liian myöhäistä, mutta taitaa jäädä seuraavaan kesään. Sad
tallennettu

(\,,,/)
(oO )
(. . )\
LYV
Vieras
« Vastaus #11 : 16.06.2009 12:57:43 »

Juu... varmaan se sitten sitä on...Toisaalta tykkäisin jostain työstä jossa ei olisi pakko olla samassa paikassa. Yksi ja sama työpaikka moneksi vuodeksi olisi painajainen ja olen jokseenkin rutiinikammoinen. Käyn tällä hetkellä jollain taidekerholla. Eilen oli eka kerta ja tajusin siinä etten ilman taidetta pärjäisi, kun tykkään luoda. Tällaista hoivaamista ja taidetta elämässäni, kaikenlisäksi kun olen tämmönen "monitaituri".
tallennettu
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 16.06.2009 13:24:19 »

En ole aiemmin juuri kirjoitellut astro foorumilla, mutta nyt oli aivan pakko;=)) Intoudun aina näistä synytmäkartoista varsinkin ammatinvalinnan ja "elämäntehtävän" suhteen.

LadyYellowVelvet, olet ilmeisesti itsekin oivaltanut vastauksen kysymykseesi;=)) Karttasi näyttäisi tukevan aika hyvin luontaishoitajan / hierojan työtä. Neitsyt on monella hoitoalan ihmisellä merkittävässä roolissa kartalla - sinulla nousumerkkinä.

Ja härkä MC:llä sopii kyllä vallan mainiosti hierojalle ja kehollisille hoidoille. Myös yrttilääkintä (fytoterapia) voisi olla sinun juttusi. Entäs aromaterapia? Härkä-esteetikko haistelemassa ihania eteerisiä öljyjä ja sitten vielä tekemässä aromaterapeuttista hierontaa?

Ja tuo vahva skorpioni sopii hyvin myös kuvaan. Skorpioni näkee niin syvälle ihmiseen ja luontaishoitoihin tulee aika paljon ihmisiä, jotka ovat hukassa itsensä kanssa. AC Neitstyt ja MC Härkä vielä auttamassa, että voit ehkä antaa jotain konkreettista apuakin näille ihmisille - hienovaraisesti... Ja vielä tämän suuntaista ammatinvalintaa tukisi mielestäni Pars Fortuna neitsyessä askendentilla ja kuunsolmu härässä.

Varsinkin siis käsillä tehtävä luontaishoitotyö voisi olla sinulle aivan passeli. Fytoterapia, aromaterapia, shiatsu, akupainelu, kuumakivihieronta, vyöhyketerapia, jne... Niitä riittää.

Hieronta on todella hyödyllinen lisä ammatillisesti luontaishoidoissa. Ja mikä jottei oma yritys onnistuisi - härkä siellä taivaan kannella;=)) Neitsyt antaa hoitajan suuntaa ja skorpioni tuo psykologista otetta hommaan.
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
LYV
Vieras
« Vastaus #13 : 16.06.2009 14:42:10 »

Kiitos paljon Morpho Helena. Vaihtoehtohoidot olis kyllä ehdottomasti mun juttu. smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: