Olen varsinainen kävelevä häkkikokemus ollut koko elämäni, mutta tämä nykyinen tilani on silti vertaansa vailla. Minulla on ollut ihan hirveän paljon "epäonnea" kirjaimellisesti kaikilla elämänalueilla, olen pyytänyt toiselta tasolta apua enemmn kuin lauma leipäpappeja yhteensä, maksanut näkijöille tuhansia euroja ihan vain pysyäkseni hengissä...mutta tilanteeni ei vain muutu miksikään koska käytännön ongelmat elämässäni pysyvät: jatkuva pelko, ahdistus ja koko ajan paheneva paniikki on äärimmäisen raskas seuralainen, joka epäilemättä vo myös tappaa, sairastuttaa nyt vähintäänkin.
Ongelmani siis on, että olen pyytänyt apua sekä itse että näkijöiden välityksellä jo todella pitkään, mutta jostain syystä en koe saavani apua ja helpotusta, olosuhetet eivät muutu, onnenkantamoisia ei tapahdu. Olen yrittänyt tosissani "päästää irti" jos siis ongelmana on pelkoni ja epäuskoni, mutta kun elämme kuitenkin maalmassa, jossa esim. raha-asiat on otettava huomioon, niin irtipäästäminen on korkeintaan näennäistä ja hetkellistä, todellisuudessa olen kantanut myllynkiveä rinnassani jo kuukausia, oikeastaan jo vuosia.
Näkijät (niin täällä astrossa kuin maksullisetkin näkijät) ovat lupailleet minulle hyviä aikoja 'lähitulevassa' jo niin kauan, että usko kaikenlaiseen näkemiseen on totisesti mennyt. On toki hupaisaa, kuinka yksituumaisia kaikki näkijät kuitenkin ovat, esim. kun kysyn "pitäisikö minun luopua kodistani selvitäseni?" - kaikki vastaavat, että: "Ei! Odota, sinua autetaan, ratkaisu tulee odottamattomalta taholta! Luota, usko!"
Yksi näkijä on aivan ihana, vilpitön ja empaattinen, mutta hänkin hokee kuin papukaija tätä "uskomista", viimeksi hän sanoi, että "sinuun virtaa kristusenergiaa ja sinua tuetaan PÄÄSIÄISEEN asti...no vappu meni eikä mitään ole tapahtunut. Kaikki huutavat yhtenä kuorona, että "puolisosi on tulossa, hän on jo matkalla, saat töitä, saat kodin maksettua, ei mitään hätää...!"
Mutta siinä vaiheessa kun pankki sitten ihan oikeasti aloittaa mökin myynnin pakkohuutokaupalla, niin siinä vaiheessa on turha vaatia em. näkijöitä tilille
Eräs näkijä sanoi varmana tietona moneen kertaan, että "maalis-huhtikuussa sinulla on riemua enemmän kuin mekkoon mahtuu" ja että "saat omaisuutesi myytyä nopeasti kun rakentaminen alkaa" jne. "Älä huolehdi raha-asioista".
Ja mitä on tapahtunut: Ei mitään!! Tuskani pahenee päivä päivältä, en tiedä riittävätkö voimani enää uuteen muuttoon (etsin nykyistä taloani odella monta vuotta ja oma intuitioni tästä kodista oli erittäin vahva).
Noh, pitkä juttu taasen, mutta kysymykseni siis kuuluu, kuinka ahdistuksesta pääsee eroon ja PITÄÄKÖ SIITÄ PÄÄSTÄ EROON, jos kuitenkin vastassa on maailma, jossa on täytettävä tietyt velvollisuudet, maksettava velkansa? Onko erittäin pitkäaikainen ahdistus siis vain merkki siitä, että pitäisikin toimia, luopua ihan kaikesta (vaikka intuitiivisesti tuntuu että ei tarvitse luopua)??
Ja mistä saada voimia TOIMIA, kun kaikki aiempi TOIMIMINEN on aiheuttanut vain lisää ongelmia? Mistä löytää balanssi toimimisen ja irtipäästämisen välillä?? (yritin esim. todella sinnikkäästi ja erittäin pitkään myydä aiempaa kotiani ja sitten se ottikin ja paloi poroksi)
Ja miten pitäisi suhtauta siihen, että tuntuu koko ajan, että rukouksia ei kuulla? Että vallitseva on vain ahdistus, tuska ja voimattomuus, kuukausia, vuosia? mitä minulle yritetään opettaa?
( ja nyt joku taas sanoo että IRTIPÄÄSÄMISTÄ
)