Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on miehelle tärkeää ja mikä naiselle  (Luettu 58898 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Felisia
Vieras
« Vastaus #45 : 12.02.2006 18:55:37 »

Tutkimustuloksia - ylettömään romantiikannälkään naisille...hieman ilkeähkö.. angel

"Mies on tieteelliseltä nimeltään Homo Sapiens Maskulina erotukseksi
naisesta, joka on tieteelliseltä nimeltään Homo Sapiens Femina
eli vapaasti suomennettuna Maailman Kaikkeus. Mies ei kuulu imettäväisiin,
kuten usein erheellisesti luullaan, vaan imeväisiin, ja on tasalämpöinen, paitsi silloin kun hänessä palaa  alkoholi tai on kuumetta. Oikeita miehiä tavataan vain harvoilla alueilla
maapallolla. Jos nyt kuitenkin sattuisi miehen tapaamaan, kutsutaan
tätä  tapausta tärskyksi, latinaksi veni vidi fugi!

Ennen kuin mies on mies, on hän ensiksi lapsi, sitten hänestä
tulee nulikka, sitten nuorimies ja kun hän on aikansa ollut kukkopoikana, tulee
hänestä menevä mies eli ukkomies. Mies jakaantuu useaan alaheimoon, joista mainittakoon  mammanpoika, sulho, aviomies, leskimies ja vanhapoika. Kokemus on osoittanut, että toisen oma on yleensä suosituin.
Anatomisesti mies jakaantuu neljään osaan: pää, raajat, vartalo
ja  ns. piiloraaja, tieteelliseltä nimeltään Tubla Sebalus. Pään sisällä ei miehellä yleensä ole mitään. Pään kummallakin, puolella on korva, jotka ovat sitä varten, ettei hattu putoa silmille. Kaula miehellä on kravatin ripustamista varten. Kravattia taas pidetään, jotta
nainen voi siitä tarpeen tullen vetämällä ohjailla miehen haparoivaa kulkua.
Naaman koillis-ja luoteispuolilla ovat silmät. Silmillään mies etsii
 jatkuvasti naisia, ei kuitenkaan omaansa. Keskellä naamaa sijaitsee nenä, jota mies käyttää kaivamiseen  saaden näin sormellaan jotakin tekemistä. Naaman alaosassa on suu, jota mies käyttää vain parjatakseen naista. Suu on alunperin ollut suutelemista
varten, mutta suomalaiset miehet eivät tietenkään suuta tarvitse, koska on
todettu ettei suomalainen mies puhu eikä pussaa.

Pää kokonaisuudessaan muodostaa miehessä hyödyttömän osan,
poiketen siis huomattavasti naisen päästä, joka on - niinkuin tiedetään - älyn
kehto.
Raajat jakaantuvat ala-ja yläraajoihin, joita kumpaisiakin on
yksi pari,sekä piiloraajaan. Yläraajat alkavat kainalokuopista ja päättyvät
sormiin. Sormia miehellä on viisi, joista se, joka on keskellä kämmentä on
peukalo. Toisessa raajassa on niinikään viisi sormea, joka on aivan
liikaa, koska he tarvitsevat vain kahta. Etusormella mies kaivelee nenäänsä ja
keskisormi on sitä varten, ettei sormikkaisiin jäisi turhan paljon tyhjää
tilaa. Nimettömässä miehen kuuluisi pitää sormusta, mutta se kulkeutuu
yleensä jollakin merkillisellä tavalla taskuun (jossa on tunnetusti
paljon tavaraa)tai on hukassa.  Alaraajat sijaitsevat aivan kaljamahan alla ja niitäkin on yksi pari. Miehen alaraajoissa voi helposti erottaa 10 toisistaan eroavaa
osaa: lättäjalka, nilkka, polvi, reisi ja viisi varvasta/raaja.
Varpaansa mies piilottaa numeron 56 kenkiin näyttääkseen isokenkäiseltä.
Sääriään mies näyttelee mielellään, jos ne ovat karvaiset.
Polviaan mies taas käyttää polvistuakseen naisen eteen. Rinta voi miehellä olla
karvaton, vähäkarvainen, karvainen tai ns.turkispeitteinen. Kahdessa
jälkimmäisessä tapauksessa mies näyttelee mielellään rintaansa poiketen näin
huomattavasti naisesta, jonka päähän ei pälkähtäisikään ruveta näyttelemään
karvaista rintaa.

Rinnan alapuolella on vatsa, mikä on miehellä yleensä jalkapallon
muotoiseksi kehittynyt ja sen keskellä on napa. Napaan mies kerää
kaikenlaista nöyhtää, jota mies sitten saunan penkillä kaivelee.
Miesten oma maailma tuppaa aina pyörimään ns. piiloraajan
ympärillä. He kun luulevat sen pituuden olevan suoraan verrannollinen omaan
miehisyyteensä.
Eiväthän ne rassukat voi tietää, että piiloraaja on olemassa
vain, jotta miehestä olisi naiselle jotain iloa. Joillakin yksilöillä
esiintyy myös taipumusta pelata ns. taskubiljardia, koska eivät tiedä mitä
muuta sormillaan ja piiloraajallaan tekisivät.

Tämän enempää en miehistä tiedä, koska lopetin tutkimustyön
määrärahojen huvettua. Mikäli jokin instanssi on kiinnostunut  rahoittamaan tutkimustyötä
ja lisää innokkaita kohteita löytyy, olen valmis jatkamaan
tutkimusta..."

2funny se naurattaa koska se on totta  2funny 2funny
tallennettu
Antti-Tapio
Satunnainen astroilija
*

RAKKAUTTA kaikille lähetän sydänmestäni

Profiili
« Vastaus #46 : 12.02.2006 21:49:34 »

Mikäkö minulle urokselle on tärkeää
Uskollisuus ja kunnioittaminen se että voin tuntea olevani mies.
siis MIES johon fyysisesti heikomman on helppo turvautua siis ensi sijaisesti
Naiseni sekä tulevien jälkeläisteni tulee turvautua minuun sekä toivon että olen heidän elämänsä tukipilari kaikilla elämän alueilla
se minulle on tärkeää
se mikä naiselle on tärkeää,sen arvioimisen jätän kauniimmalle sukupuolelle
he varmasti tietävät siitä enenmän.mutta itseäni ihmetyttää se ainainen kiehnääminen vaikka olisi kuika iso sohva. löytyy sohvan kulmasta kasa ja minä sen kasan alimmaisena mutta tyydyn osaani
 angel
« Viimeksi muokattu: 12.02.2006 21:52:54 kirjoittanut Antti-Tapio » tallennettu

Metalliapina nouseva lohikäärme
Sininen lunaarinen myrsky
paju
nouseva neitsyt,aurinko neitsyessä,kuu ravussa merkurius neitsyessä,venus ravussa,mars skorpionissa
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 13.02.2006 10:11:37 »

Lainaus
mutta itseäni ihmetyttää se ainainen kiehnääminen vaikka olisi kuika iso sohva. löytyy sohvan kulmasta kasa ja minä sen kasan alimmaisena mutta tyydyn osaani

Eikös tämä ole juuri sitä turvallisuuden tunteen hakemista  Wink Halusit, että voit olla naiselle (sekä lapsillesi) se voimakas tukipilari, jonka puoleen kääntyä. Hellyys on tällaista kääntymistä ja yleensä naisille koskettaminen on tärkeää. Tulee turvallinen ja rakastettu olo, kun mies ottaa kainaloon ja toki haluan, että myös miehelleni tulee turvallinen ja rakastettu olo, joten osoitan hänelle hellyyttä.

Mies rakastuu silmillään, nainen korvillaan. Mikään ei ole naiselle ihanampi rakkauden osoitus, kun miehen apu. Roskien vieminen, imurointi, tiskaaminen ym. kotityöt, joissa mies voi avustaa, ovat vakiintuneen ja arkistuneen parisuhteen suurimpia rakkauden osoituksia naisen silmissä. Tämä on tutkittu, psykologinen ilmiö ja ajattelutapa. Kun kysytään mieheltä, mitä naiset pitävät arkistuneessa parisuhteessa romanttisena, listassa lukee yleensä kukkien/lahjojen/korujen antaminen ja hyvä ruoka jne. Kun kysytään naiselta, mitä hän pitää romanttisena eleenä miehensä puolelta, listassa ensimmäisinä heiluvat roskien vieminen, auttaminen kotitöissä, ruuan laitto, lasten kaitseminen jotta äiti ehtii rentoutua vähän jne.

Se on naiselle tärkeää. Se että puoliso auttaa, tukee ja turvaa. Kukkien ostaminen on kaunis ele, mutta naiselle kauniimpaa ovat kauniit sanat ja kehut. Myös psykologinen ilmiö ja naisille yleinen ajattelutapa  Wink
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #48 : 13.02.2006 19:40:01 »

Hei!

Hyvä kai minunkin on osallistua tähän keskusteluun, kun loppuvuodesta 2005 jouduin myöntämään itselleni, että olen ihastunut erääseen naiseen smitten
Vasta sen jälkeen, kun olin myöntänyt omat tunteeni, tajusin että ihastus oli yrittänyt nousta pintaan jo aiemmin, mutta en ollut noteerannut näitä tunteita. En tiedä miksi, mutta arvelen syyksi muutoksenpelkoa. Status quo on monille tärkeä, myös minulle. Siinä vaiheessa en vielä ollut huolestunut torjutuksi tulemisesta vaan aloin tutkiskella onko tunne yksipuolinen. Kun se ei sitä näyttänyt olevan päätin "vahingossa" koskettaa hänen kättään ja mukavaa oli se, että hän oli ajatellut samoin  Cheesy
   Vasta tässä vaiheessa jouduin miettimään, että haluanko aivan oikeasti jatkaa. Ilman muuta olisin halunnut myös luolamies-tyyliin raahata naisen sänkyyni. Mietin sitäkin vaihtoehtoa, että olisin vain häipynyt. Lopulta tulin siihen tulokseen, että näiden tunteiden kanssa on vain elettävä. Jahkailuni aikana olin tietenkin milloin etäisempi milloin läheisempi ja naisystäväkandidaatti tuntui myös painivan samojen tunteiden kanssa. Niiden viikkojen aikana mikään ei ollut niin raastavaa kuin se, että kun itse olisi halunnut vastakaikua omille tunteille niin toinen oli etäinen.
   Kun olin aikani paininut ja rimpuillut tunteideni kanssa, oivalsin että tämä tunne on  jotain suurempaa kuin kumpikaan meistä eikä tätä voi haluta tai päättää tuntea silloin, kun haluaa. Ajattelinkin siinä vaiheessa, että tämä voima on sama, joka erottaa ja yhdistää ihmiset, luo uutta elämää toisaalla ja toisaalla lopettaa. Minulla on transiiteista menossa mm.  pluto aspect_squ pluto. Ehkäpä siitä dramaattisuus. Totesin siinä vaiheessa, että se taitaa olla nyt menoa Wink ja aloin suhtautua koko tilanteeseen aivan toisin. Siitä lähtien olen ajatellut, että meidän elämät on mahdollisesti kietoutumassa yhteen. Järkeilin tai ehkäpä kuuntelin omaa sisäistä naistani ja totesin, että jos joka päivä muistan tavalla tai toisella viestittää tälle naiselle, että välitän, että hän on viehättävä, haluttava, mukava jne, niin ei siitä haittaakaan voi olla. Muistin kuinka paljon olisin halunnut saada tunteilleni vastakaikua siinä vaiheessa, kun pähkäilimme kumpikin omien tunteidemme kanssa. Päätin tehdä toiselle sen mitä toivoin itselleni tehtävän. Tällaista ajattelen tästä aiheesta.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #49 : 13.02.2006 20:30:50 »

Olipas...hmmm...oivallettuja ajatuksia sinulla maallikko !
 smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 13.02.2006 20:51:37 »

crazy2 police
Luoja on luonnut miehen ja naisen erilaisiksi, ei minua vaivaa ollenkaan, etta jokun urhea ritari pitaisi minusta  huolta ja toisi ison lajan jalokivia...
Ja ritarini varmasti tuntisi egon nousseen suojellessaan pienta, heikkoa naista
Mutta toimiiko se tanapaivana vai onko se semmosta tuumasta toimiin meneteltavaa, me olemme muuttuneet, mutta luonto ei, jopa teemme samat tyot, joskaan ei edes samalla palkalla, ainakin ritarit ja prinsessat olivat romanttisempia kuin me nykyisin.
Romantiikkaa Diamond
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 14.02.2006 01:10:57 »

Heh, heh, hee... !! Miehelle kolmio ja naiselle sauva...  2funny

Undecided  aspect_tri  mars    :Smiley  :Smiley  :Smiley

Melkomoinen visio: miehillä  aspect_tri ( väärinpäin ) !!!

Naisilla  mars

Tätäkö se näkemätön uneni tiesi,,, kaikki kaatuu ja nurin menee!!!

Miehet eivät, ja naiset kyllä... perin kiusallista...

aspect_inc  mars   aspect_inc   mars   aspect_inc   mars
                                2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #52 : 14.02.2006 11:54:24 »

Juu, juu! Hauskaa ja totta, mistä näkökulmasta katsoo.

Mies ja nainen, ihmeellisiä, salaperäisiä, tuntemattomia otuksia aina vain. Ihmeellisintä se vetovoimallisuus!

Mutta jos katson asiaa jälleensyntymisen näkökulmasta, niin ihmettelen sitä, että usein ne, jotka pitävät tätä asiaa itsestäänselvyytenä, haukkuvat olotilaansa ja epätasa-arvoa tai vain toista sukupuolta. Itseäähän siinä mollataan. Sillä oppimaan on tultu.

Jos se on näin. Vai mitä?  knuppel2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #53 : 12.03.2008 11:32:40 »

Miehille: urheilu, työ, vapaus

autot

urheilu

matkailu

urheilu

raha

veneet

politiikka

uutiset
« Viimeksi muokattu: 12.03.2008 12:42:56 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #54 : 12.03.2008 14:01:31 »

Minun ikäisille miehille valitettavasti:

seksi

ruoka

tietokonepelit

urheilu

Olut

Grin
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #55 : 12.03.2008 19:55:37 »

Terveelle ihmiselle (kumpikin sukupuoli):

seksi, seura, syvällisyys ja syöminen = perustarpeet

järjestys tosin vaihtelee
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 14.03.2008 00:19:41 »

Kiss

Miehille tärkeää, kun naiset touhuaa.

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 15.03.2008 23:26:17 »

Minun ikäisille miehille valitettavasti:

seksi

ruoka

tietokonepelit

urheilu

Olut

Grin

No sivusta olen seurannut...
eli jos tuon urheilun ja tietokonepelit jättää pois -
eikä tuo ruokakaan taida olla niin tärkeää ja kun olutta on niin ei kai sitä enää muuta .... Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 16.03.2008 06:20:33 »

Ai että urheilu, uutiset, tietokoneet ja olut jäisi pois?  Huh Shocked 2funny Urheilu on ollut tärkeetä ainakin  jousimies  skorpioni  rapu  kauris mutta kohtuus.. kaikessa..

Sittenhän erään pitäisi keskittyä seksiin, mystiikkaan ja talouteen, voi voi..
miehet haluaa aina hieman jotain muuta kuin nainen, minun kokemukseni, tai sitten on vielä tapaamatta se joka haluaa samaa, oh well. Aina jotain sinnepäin..tai sitten olen väärässä kun mäkihyppy, ampumahiihto jne ei kolahda ja formula. En oikeasti tiedä mitään niin puuduttavaa kuin katsoa lätkää ja futista, ei kiinnosta eri maiden ottelut, eivät edistä minun elämääni mitenkään. Jos urheilen, niin esim ratsastan itse mutta nuo perinteiset joukkuelajit ei, ei.. en ole koskaan edes kiinnittänyt huomiota niiden alojen tähtiin tosissaan, hämmästyttää että jotkut kiinnittää. Pitäisikö muuten olla hirvee ja sanoa että evvk? Se olisi vapauttavaa.  Tongue  coolsmiley

Itse asiassa hämärä muistikuva kahdesta, joille nuo ei olleet tärkeitä, flirtti sen sijaan oli. Silloin oli siis nämä taide, kulttuuri, julkaisu kehissä.

Lisätään tähän se että miehet on ikuisia lapsia. No eilen oli yksi ystävä-mies jonka kohdalla tuo on vain plussaa..
periaatteessa kai pitäisi ymmärtää miehiä, jos on ollut mies monta elämää.. ! Cool
.

2funny

17. Sunnuntai = urheilua.

18. Jos et pukeudu niin kuin Baywatchin mimmit, älä oleta meidän käyttäytyvän
                                     kuten saippuaoopperoiden miehet.
              19. Jos jotain mitä sanoimme voidaan tulkita kahdella tavalla, joista toinen saa sinut surulliseksi ja vihaiseksi, tarkoitus oli se toinen.
              20. Anna meidän katsoa. Jos emme katso muita naisia, kuinka tietäisimme kuinka
                                     kaunis olet?
« Viimeksi muokattu: 17.03.2008 11:02:27 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 17.03.2008 12:59:46 »

ehkä tarkoitin tilannetta jossa urheilu menee kaiken edelle.. ajoitukset.. no katsellaan --
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: