Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on miehelle tärkeää ja mikä naiselle  (Luettu 58875 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #75 : 09.04.2008 14:17:42 »

Miten olis sellainen mies, jonka kanssa ei olla ihan paita ja peppu? Siis mies joka on selkeästi miesten maailmassa ja "vapaa" niin että yhteen tulemisissa on jotain jännitystä.. no en itse haluaisi olla ihan kiinni koko ajan..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #76 : 09.04.2008 17:58:10 »

Miten olis sellainen mies, jonka kanssa ei olla ihan paita ja peppu? Siis mies joka on selkeästi miesten maailmassa ja "vapaa" niin että yhteen tulemisissa on jotain jännitystä.. no en itse haluaisi olla ihan kiinni koko ajan..

Arvailen, että tämä on sama kuin puhuisin kiinaa sinulle,
mutta jos joku muu innokkasti on seurannut tätä ketjuasi,
niin tajuavat kyllä, että... :Smiley

...käy kuin sinulle, että pitää sitten kitisten ja hampaat irvessä
pakottaa itsensä ja toisen kestämään jotain sellaista,
mikä totaalisesti vastoin omaa tahtoa ja luontoa
ja ai että kun molemmilla on niin kivaa yhdessä. :Smiley Tongue

Olemme Vaa'an kanssa paljon yhdessä, koska se tuntuu HYVÄLLE. Smiley
Meillä on paljon samoja kiinnostuksen kohteita
esim. juuri urheilun ja liikunnan suhteen, joten on luonnollista,
että meistä on MUKAVAA harrastaa yhdessä niitä. Smiley

Hyvin yksinkertaista. Wink

Miksi et valitse miestä, joka tykkää hevosista ja ratsastaa? Huh
Kuvittelisin, ei ole hankala törmätä heihin, kun sitä harrastelet.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #77 : 10.04.2008 10:05:58 »

Sasha, olet jo lukuisia kertoja sanonut ettet ymmärrä, olen jo ymmärtänyt ettet ymmärrä. Minulla ei myöskään ole tarvetta kertoa kaikkia yksityiskohtia ja viimeisiä käänteitä astroon, joten sori, en jatka vääntöä. idiot2 huh- pyrit aina loppujen lopuksi loukkaamaan, vaikka elämäsi on niin kovin "täydellistä" enkä edelleen tiedä, miksi pidät minua niin oivana kohteena, inhimillisellä tai henkisellä tasolla? Wink

Jos joskus todella opettelisit sisälukutaitoa ja LUKISIT ketjun ja muut ketjut, voisit olla heittämättä asiattomia kommenttejasi sekaan. Kiitos.

Ei miehen tarvitse lainkaan harrastaa samoja urheilulajeja - eikä minun innostua heidän lajeistaan kuin tietyssä asiayhteydessä - , miksi pitäisi? Minua vain huvittaa moni asia mikä miehiä kiinnostaa.

Toivoisin että aihe ei mene TAAS KERRAN Sashan piikittelyksi minua kohtaan, vaan pysyttäisiin aiheessa MIKÄ MIEHIÄ/NAISIA KIINNOSTAA noin niinkuin laajemmin. En viitsisi lukita tätä ketjua.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2008 12:49:15 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #78 : 10.04.2008 12:45:04 »

Onko tämä tärkeää miehille vai naisille?

Suomen jääkiekkonaiset pronssiotteluun

Julkaistu: 10.04. klo: 09:56

Suomen naisten jääkiekkomaajoukkue joutuu pelaamaan MM-kisoissa pronssista. USA oli hävinnyt jatkosarjassa Suomelle 0-1, mutta selvitti tiensä sittenkin finaaliin voitettuaan viimeisessä jatkosarjan ottelussaan Kanadan 4-2. Suomi olisi päässyt finaaliin, jos Kanada olisi voittanut USA:n.
Suomen vastustaja pronssiottelussa on joko Sveitsi tai Ruotsi. Sveitsi tulee vastaan, mikäli se saa yhdenkin pisteen ottelusta Venäjää vastaan.

Suomi on viimeksi ollut naisten MM-kisoissa mitaleilla vuonna 2004.

Ei kun...

It is official and officially exciting - Daniel Radcliffe (oh great wizard of Hogwarts and heartthrob of nearly a billion young girls - I don't think that is an exaggeration) will reprise his role in Peter Shaffer's revival of Equus on The Broadway. 

The London transfer will begin previews on September 5th at the Broadhurst Theater in New York. Equus will also star Tony and Olivier Award winner Richard Griffiths (many had worried that he may be too sick to reprise his role).  The show is about a young boy who is charged with blinding six horses with a spike and the mystery behind the attacks, which followed a sexual encounter with a girl in the stable.  It seems like there is something I am forgetting to tell you. Hmmm.  What am I missing?  Gosh, what could it be?  Oh. Yes.  Now I remember...Harry Potter is going to be NAKED in the show! 

2funny 2funny

« Viimeksi muokattu: 10.04.2008 14:11:40 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

DonnaGloria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #79 : 16.04.2008 22:43:26 »

Voi kauhea  Grin Tuolla ylempänä oli ihan kivalista oikein sitten kirjoitettu.  angel

Naisena haluaisin  2funny vaaralllisen mutta turvallisen sankarin. No sellaista ei ole.

Olen huomannut että puolisoa ärsyttää kun toinen ei enää ole itsenäinen. Siis ei omaa elämää- elää toisen kautta. Sitten se ettei enää huolehdi itsestään.

Naisena kaipaan ripausta mustasukkaisuutta. Siittä tulee olo, että toinen välittää oikeasti.

:smitten:no miehet rakastaa naisia vaikka ne nalkuttaa. Kuka sitten nalkuttais jos naisia ei olis.

tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #80 : 27.05.2008 17:29:45 »

Ääh, minua ärsyttävät nämä stereotypiat tyyliin naiset ovat romanttisia ja herkkiä ja miehet juntteja, jotka tajuavat vain urheilusta ja autoista. Okei, vähän kärjistettyä, mutta tajuatte varmaan pointtini.

Poikaystäväni ja minun suhteessa olen huomannut hauskan ilmiön: minä olen usein enemmän se "miehinen" osapuoli - en tykkää laittaa ruokaa, en halua lapsia, en ole yhtä romanttinen kuin poikaystäväni jne. No joo, tuo ei päde tietenkään kaikissa asioissa, mutta joissain, ja se on aika erikoista. Ei se minua haittaa (tuskin poikaystäväänikään), mutta sanon vaan, että yleiset käsitykset miehistä ja naisista ovat ärsyttäviä, kun ne eivät päde.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 28.05.2008 09:15:25 »

No mut niin se vaan on ollut ainakin erään kohdalla, että miehen aivolohkoissa on tuo duuni ja urheiluvaihde, sitten erikseen naisen kanssa olo-vaihe ja vielä tuo miehille niin yleinen "riittääkö yksi vai onko oltava monia"-vaihe.. sanoisko vaihde.

Peli?

No mut, LUULISIN että kummallekin sp:lle on tärkeää ystävät, keskustelu, hauskapito, uudet asiat, arvostus, läheisyys.. ellei ole ongelmia siinä.. muut asiat kunkin kunnianhimon mukaisesti. Niin ja heh, olihan se yksikin tapaus jonka kanssa joskus oli joku juttu, joka ilmoitti että $ sitten kiinnostaa naisia enempi.. hee-

ATHA:

Miehet ja naiset nimittäin ovat ihan oikeasti kaksi eri ääripäätä tässä fyysisessä ja psyykkisessa muodossa ja henkisestikin mies ja nainen pystyvät palvelemaan toisiaan ilman kahnauksia, jos molemmat sisäistävät Itsessään sekä puhtaan maskuliinisen että puhtaan feminiinisen energiansa.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2008 11:47:28 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #82 : 29.05.2008 08:28:27 »

Miehet ja naiset ovat ihan oikeasti kaksi eri aaripaata tassa fyysisessa ja psyykkisessa muodossa ja henkisestikin mies ja nainen pystyvat palvelemaan toisiaan ilman kahnauksia(en pida sanasta palveleminen=taydentamaan), jos molemmat sisaistavat itsessaan seka puhtaan maskuliinisen etta puhtaan feministisen energiansa.

Mielestani kumpikin voi pitaa omat harrastukset-jos mennaan vain toisen mielteon energioilla-yhteinen taivallus loppuu lyhyeen. Todellinen rakkaus on paljon enemman, ymmartamista, huolehtimista ja kannustamista-jotta voimme olla todella tama yhteinen LIEKKI.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #83 : 01.07.2008 08:27:27 »

Futis, ja futis.. no kun itse kävin elämäni 2. kertaa matsissa  mars mars (veikkausliiga), oli se yleisö kyllä miesvoittoista.. pallo lenteli katsomoon, jotenkin se jäi mieleen (ja muutama keskustelu..) .. ja Espanja kun voitti, en koskaan siellä puhunut aiheesta (tunnen espanjalaista culture  leijona  vesimies  väkeä) enkä Englannissa.. mutta se maa juhlii.. en ole koskaan tainnut juhlia mitään futis tai lätkäjuttua, ehkä olen liian kulttuuri/henkiorientoitunut.. no yhden Et Amerikkalaisen  oinas miehen tiedän jota k.o asia ei kiinnosta.. ja jonkun muusikon..

tiimit, matsit, onhan siinä sitä miesten biologiaan liittyvää uhoa, taistelua.. joitakin naisia kiinnostaa.. > taistelu ja reviiri, on samaa kamaa kuin naisten iskeminen.. kun vaihtaa MIESTÄ, mitä uutta oppii?? Sitäkö että kuitenkin kaikkien sielut on yhtä?

no siis siihen nähden on ihme että on jotain miestä koskaan luullut tajuavansa. Kumpi sukupuoli haltsaa suhteet, naisethan voi harrastaa muiden miehiä esim.. naiset muka tajuaa tunteita, tajuaako toistensa tunteet? Kaikki miehet joita olen tuntenut, ovat hyvin kykeneviä tunteiden kieltämiseen tms (jotkut kyllä itkevätkin).. joitakuita on voinut kiinnostaa jokin henkisyydessä, hieman (  jousimies  skorpioni  vesimies  kauris  rapu ) .

Joillekin miehille käy luonnon rauha.

Pitäiskö luovuttaa, ei voi tajuta  Wink . Ellei nyt ajattele roolejaan aiemmissa elämissä.

Cheesy
« Viimeksi muokattu: 01.07.2008 13:03:15 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #84 : 01.07.2008 16:07:54 »

Juu puhut asiaa dawnchild, muhun uppoaa juuri tuollaiset miehet :Smiley Äidiksi en enää rupea aikuisille miehille, been there, done that!

"Aivan unelmaa olisi sellainen itsenäisyys ja omilla jaloillaan seisominen, "henkinen omavaraisuus"...ei tarkoita sulkeutuneisuutta, vaan sen jälkeen voisi jakaa ja olla vuorovaikutuksessa, mutta siitä ei tulisi energianriistoa ja riippuvuutta."

->>Tuohon yritän pyrkiä, mutta käytännössä tuo on kai lähes mahdotonta Shocked

Multa tuo tunteiden salaaminen onnistuu ehkä liiankin hyvin: oon viileä, ehkä liiankin etäinen, jolloin mies kuvittelee, ettei mua edes kiinnosta...Kunpa vaan tietäisi, mitä sisälläni tapahtuu :Smiley No joo kännissä mullakin "vähän" sattunut nuita tunteenpurkauksia Kiss
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #85 : 01.07.2008 16:58:08 »

öfftöpikkkkk, sori:

Lainaus on vain siltana mun kysymykseen, itse teksti ei liity dawnchildiin  Smiley
ilmiö nimeltä ensirakkaus (siis jos teinihommat jätetään laskuista)

Hahhaa! Niin..

Millaisia on olleet teijän ensirakkaudet siinä teini-iässä? Milloin oli se ihan eka OIKEA tulinen rakastuminen?

Mua on aina ärsyttäny ihmisten kyyniset asenteet siihen nuorena rakastumiseen, vaikka kyllä ymmärrän miksi ihmiset on sitä mieltä kuin ovat. Mun omat "kaverit" haukku mun ja jellonan suhteen lyttyyn heti alkuunsa vain sen takia, että jellona on mua kaks vuotta vanhempi, pirun komee, hyvä tyyppi ja niin pois päit, mä olin vain se poikatyttö autotallin nurkasta. Ei kuulemma voinu kestää kuukautta pidempään. Meni kuukaus, meni toinenkin, edelleen olivat sitä mieltä. Kyynisyys vaihtui kai kateellisuudeksi yhessä vaiheessa, kun pistivät oikein vedon pystyyn, että milloin homma loppuu. Siinä vaiheessa sana kaveri siirtyi lainausmerkkeihin. Nyt on kulunu kohta kolme vuotta ja edelleen ne harvat kerrat kun mä niitä neitejä nään, niin ensimmäisenä saan kuulla kysymystä, että "vieläks te ootte yhes?". Onneks mä tajusin millasten pintaliitäjien seurassa olin aikaani haaskannut. Se maailma ei ollu mua varten.

On se kumma, kuinka hyvin me ollaan jellonan kanssa pärjätty. On niitä vaikeuksia ollut, mutta niistäkin on selvitty. Vois sanoa, että riidellään ja raadellaan säännöllisesti, mut sitten sovitaan.. Välillä mä mietin, että onko tää liian täydellistä ollakseen totta? Elänkö mä vaan jossain kuplassa? Untako tää on? Ei taida olla, sillä vaikka mä hyvät unenlahjat omaankin, niin emmä silti kolmea vuotta sentään nukkumaan pysty..  Grin
« Viimeksi muokattu: 01.07.2008 17:02:28 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #86 : 01.07.2008 19:34:58 »

Ja mä nautin  Wink Ajanhaaskausta tää tulevaisuuden murehtiminen. Niin ja menneessä on turha elää. Pitäs oppia nauttimaan tässä hetkessä elämisestä..  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #87 : 04.07.2008 22:33:20 »

:Smiley

NYT , NYT .  ONKO NIILLÄ MUUTA EROA KUIN PILKKU?

Kyllä se on tuo aika, joka tekee sen eron, jota ei

aina käsitellä, varsinkaan pari- tai vastaavissa

suhteissa. Koska nimenomaan naisen mieli

on jo muuttunut tuon pilkun aikana. ! ?

2funny

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #88 : 05.07.2008 20:01:10 »

Millaisia on olleet teijän ensirakkaudet siinä teini-iässä? Milloin oli se ihan eka OIKEA tulinen rakastuminen?

Niin, tämähän on vallan mainio aihe. Joskus olen kaihoten muistellut menneitä päiviäni nuoruudessa,
jolloin minulla oli tapana kirmata niityillä. Siellä minä juoksin pikkupoikana, leikkien riemussa muiden
lasten kanssa. Sitten löysin Daredevil™ sarjakuvat ja camp-leffat. Aloitin toukkavaiheen, jossa en tehnyt muuta kuin luin ja tuijotin simultaanista. Ennen pitkää minusta kuoritui nörtti täydessä kukoistuksessaan (kyllä, tarkoitan kasvoja). Elämäni on jatkunut siitä hetkestä tähän päivään.
Seuraava hankinta taitanee olla Neverwhere
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #89 : 06.07.2008 14:41:38 »

Tunnen aivan vastustamatonta kiusausta vastata tähän. Joten Vajra-setä ei
voi tehdä muuta kuin avata sanaisen arkkunsa teidän riemuksi, hyvät naiset ja herrat.

Mies

1. Vapaa-aika
2. Alkoholipitoiset virvokkeet
3. Urheilumatsi
4. Kaverit
5. Nyrkkeily

On hyvin tavallista, että näitä kyseisiä asioita harrastetaan myös tuossa
järjestyksessä. Nyrkkeilykin on yleensä vapaaehtoista, vaikkakaan ei välttämättä
aina kaikkien kohdalla. Kaverit eivät ole sinänsä oleellinen osa nyrkkeilyä, sillä
sitä voi harjoittaa esim. perjantai-iltaisin myös tuntemattomien kanssa.

Nainen

1. Oikeassa oleminen
2. Autojen pesu bikineissä
3. Meikkaaminen
4. Kenkämetsästys
5. Totteleminen

Ensimmäinen kohta on sinänsä hankala, joten palaan siihen myöhemmin. Toinen kohta onkin huomattavasti helpompi todistaa paikkansa pitäväksi, sillä olen selannut todella monia tyttökalentereita ja niissä he aina
ovat pesemässä autoja! Vaikka vieressä olisi järkyttävät kinokset lumea ja takana merellä
ajelehtisi jäävuori. Totteleminen on sangen loistava ominaisuus, jolla nainen voi helpottaa monin
tavoin kumppaninsa elämäänsä ja myös omaansa. Kenkä-/laukkuostokset loppuvat hyvin
äkkiä kun he tottelevat kuuliaisena käskyjä.
Tottelemisen huipentuma on siinä, kun nainen osaa leikkiä kuollutta.  police
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: