Ikitosi
|
|
« Vastaus #60 : 12.03.2008 19:55:37 » |
|
Terveelle ihmiselle (kumpikin sukupuoli):
seksi, seura, syvällisyys ja syöminen = perustarpeet
järjestys tosin vaihtelee
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #61 : 14.03.2008 00:19:41 » |
|
Miehille tärkeää, kun naiset touhuaa.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #62 : 15.03.2008 23:26:17 » |
|
Minun ikäisille miehille valitettavasti: seksi ruoka tietokonepelit urheilu Olut No sivusta olen seurannut... eli jos tuon urheilun ja tietokonepelit jättää pois - eikä tuo ruokakaan taida olla niin tärkeää ja kun olutta on niin ei kai sitä enää muuta ....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #63 : 16.03.2008 06:20:33 » |
|
Ai että urheilu, uutiset, tietokoneet ja olut jäisi pois? Urheilu on ollut tärkeetä ainakin mutta kohtuus.. kaikessa..
Sittenhän erään pitäisi keskittyä seksiin, mystiikkaan ja talouteen, voi voi.. miehet haluaa aina hieman jotain muuta kuin nainen, minun kokemukseni, tai sitten on vielä tapaamatta se joka haluaa samaa, oh well. Aina jotain sinnepäin..tai sitten olen väärässä kun mäkihyppy, ampumahiihto jne ei kolahda ja formula. En oikeasti tiedä mitään niin puuduttavaa kuin katsoa lätkää ja futista, ei kiinnosta eri maiden ottelut, eivät edistä minun elämääni mitenkään. Jos urheilen, niin esim ratsastan itse mutta nuo perinteiset joukkuelajit ei, ei.. en ole koskaan edes kiinnittänyt huomiota niiden alojen tähtiin tosissaan, hämmästyttää että jotkut kiinnittää. Pitäisikö muuten olla hirvee ja sanoa että evvk? Se olisi vapauttavaa.
Itse asiassa hämärä muistikuva kahdesta, joille nuo ei olleet tärkeitä, flirtti sen sijaan oli. Silloin oli siis nämä taide, kulttuuri, julkaisu kehissä.
Lisätään tähän se että miehet on ikuisia lapsia. No eilen oli yksi ystävä-mies jonka kohdalla tuo on vain plussaa.. periaatteessa kai pitäisi ymmärtää miehiä, jos on ollut mies monta elämää.. ! . 17. Sunnuntai = urheilua. 18. Jos et pukeudu niin kuin Baywatchin mimmit, älä oleta meidän käyttäytyvän kuten saippuaoopperoiden miehet. 19. Jos jotain mitä sanoimme voidaan tulkita kahdella tavalla, joista toinen saa sinut surulliseksi ja vihaiseksi, tarkoitus oli se toinen. 20. Anna meidän katsoa. Jos emme katso muita naisia, kuinka tietäisimme kuinka kaunis olet?
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.03.2008 11:02:27 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #64 : 17.03.2008 12:59:46 » |
|
ehkä tarkoitin tilannetta jossa urheilu menee kaiken edelle.. ajoitukset.. no katsellaan --
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #65 : 24.03.2008 07:38:19 » |
|
Futis ei kuulema ole niin tärkeää, mitä en usko.. no eilen sain puhuttua suuni puhtaaksi katsotaan mitä seuraa.. en minäkään tyrkytä ratsastusta miehille, joten ei tarvitse vaahdota omista harrasteistaan koko ajan. Meni vähän vaimeaksi siis kun sanoin, että ei nyt vaan kiinnosta lätkä ja futis. Ja sittenpä sanoin totuuden. Eikä ampumahiihto, ei sitten yhtään. Joku ihminen voi olla ihan mukava joka harrastaa jotain k.o lajia mutta lajeina ei. No onhan sitten muita joita kiinnostaa..
Uinti on ok..
alussa me tuonkin kanssa olimme vähän muissakin kulttuuririennoissa ja filosofisissa, katsotaan nyt sitten. Tasapaino kai ihmisellä voisi olla urheilu ja kulttuuriharrasteiden suhteen, ettei vain yhtä asiaa? Tai siihen olin tottunut, jollakulla saattoi mennä jokin toiminta yli muun. Paras suhde on kai sellaisen miehen kanssa jota on kiinnostanut tasapuolisesti taide/ filosofia/ talous - ja toisaalta urheilu/ koris/ tanssi tms.
Mutta minulla onkin allaoleva transiitti menossa, joka mahdollistaa laajan selvityksen siitä mikä kiinnostaa ja mitä voisi haluta.. esim nyt taidenäyttelyyn, josta voisin vaikka pitääkin. JA sittenhän oli ne juhlat tulossa minne ainakin menen ja ihmisiä on kutsuttu - sellaiset eivät toistu usein, eli..
Beliefs and prejudices You should use this time to find out exactly how you feel about every matter that comes up. It will not all be pleasant, but it should not be totally unpleasant either. Your thinking will be unusually influenced by your feelings, and your communication with others may be so colored by unconscious compulsions that you will have difficulties. It is impossible to root out every belief that makes up one's prejudices, but you should make a start, and this is a good time to do so.
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.03.2008 10:38:42 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #66 : 02.04.2008 11:25:11 » |
|
Uskomatonta kyllä olen työn puolesta ollut tekemisissä pelikenttien (esim fotsal, sisäfutiskentät), Koripalloliiton ja Lätkäliigojen markkinoinnin kanssa.. ilmeisesti aika ymmärtää k.o asioita!
tai KUNTOILLA. Ei paha! Eihän tässä muuta ongelmaa ole.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.04.2008 11:53:56 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #67 : 05.04.2008 15:26:25 » |
|
Miehelle on käsittääkseni tärkeää määräily ja kun yhä vähemmän minua saa kukaan määrätä, taitaisi tuo asia olla aika ongelma? Määräily on todella ärsyttävä piirre! Asioista pitäisi osata yhdessä määrätä eikä vain toinen. Ja molempien pitää kunnioittaa toisiaan eikä vaan vaatia että juuri MINUA . Jos ei halua itseään määrättävän, niin pitää kyllä tehdä se asia selväksi. Jotkut ovat liian heikkoja ja suostuvat pomputteluun ja siihen että ovat hiljaa kun toinen päättää että "nyt se pysyy tossa, se ei liikahda siitä minnekkään!" . Ja jos kerta miehesi määräilee, niin määräile sinä häntä niin ainakin on tasapeli. Minua ei kukaan voisi määräillä : Minua voi suostutella, minulle voi ehdotella ja minulta voi kysyä mutta mitään en tee jos se tulee käskynä tai määräilynä. En vain piruuttanikaan suostu mihinkään jos minua lähestytään sillä asenteella. Voisitko tehdä näin, on ihan eri asia kuin TEE NÄIN!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #68 : 05.04.2008 15:35:59 » |
|
Miten paljon miehet miettii naisia, kun ne esim urheilee? Tulin tässä urheiluareenoilta. Toki naisetkin voivat harrastaa aktiivisti. Tai sitten jos on kovasti töitä. Paljonko jää aikaa miettiä?
No sain sanottua miehelle että työprojektien takia ymmärrän nyt urheilujuttuja paremmin, esim säännökset (hih) ja että kun urheilee sisällä tiettyjä lajeja, ei sada vettä päähän kuten nyt tuntuu satavan.. siellä ne juoksee sateessa kuten äsken huomasin. Toisaalta joitain miehiä parveili eräässä lasten urheiluesityksessä.. kameroineen..
tekniikka..
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.04.2008 16:05:16 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #69 : 05.04.2008 16:07:28 » |
|
Sitten kysymyksen täytyy olla siitä, että mistä tulee nautinto (koska ajankäyttöä ihmiset voi paljonkin muokata).
Nautintoa tulee alkoholista ja tupakasta jne vaikka kahvista ja kokiksesta
Urheilusta, kun kuntoilee paljon (toisaalta paikat voi hajota)
Seksistä, massagesta, hauskanpidosta..
Eikös suuntaukseen vaikuta au ja nousumerkki, esim jouskari jonka kanssa olin oli huomattavasti suhdekeskeisempi kuin kauris.. jne.. ja nousuvaa´at toki
Ei elämä voi olla pelkkää duunia ja suoritusta tai siis ei tulisi olla (suomalainen perusmies?)
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.04.2008 17:12:43 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #70 : 06.04.2008 09:50:59 » |
|
Jep ja joillakin on pelihimo. No ei, kyllä mies kaipaa naista silleen, se tuli taas havaittua, on ihmiseen nämä jutut sisäänrakennettuja.
Ihan kuin tietty suhde olisi luotu minulle sellaisiin tarpeisiin, että miten olla herkempi, opastava, ei-kyyninen ja huvitteleva. Mielenkiintoista.
Kyllä miehille hauskanpito, nautinto, seikkailu ja kokemus ovat tärkeitä siinä missä minulle, ja raha. Ja sitten toisaalta perhe. Vaikka pieni mysteeri miehet vielä minulle on niinpä jatkan opintoja. Lätkä niin, se on niille tärkeetä ja silleen. Mutta ei sekään kaikille. Joillekin raha ja tuloksen teko + ura&asema (esim eräät ).
Minihepenet joihin tytöt pukeutuvat yöelämässä vetääkseen nuorukaisia puoleensa, ovat minulle hieman vieraita, mieluummin vaikka mustaa tyylikkyyttä.. jotain minipaitoja on kertynyt matkan varrelta.. eilenkin olisi voinut olla ohutta ja paljastavaa, en ollut sillä tuulella.
Tietty tutkin itseäni jos koen suhteita, esim mitä ON se halu olla toisen kanssa, se halu joka on usein pinnalla mutta voisi olla piilossakin. Sielunsopimus?
Toisaalta voisin keskittyä lapsiin mutta sitäkin teen aika paljon, lasten tapahtumat, lasten viattomuus..
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.04.2008 10:11:32 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #71 : 08.04.2008 07:46:06 » |
|
Urheilu = penkki. Nainen = seksi. Nautinto = olut. Niin, ja joutavan ajan voi vaikka tehdä työtä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #72 : 08.04.2008 08:25:55 » |
|
Urheilu on kyl mieluummin ihan oma harraste sellaisella miehellä, jota minä kattelisin..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #73 : 09.04.2008 10:39:52 » |
|
Helpotus ja huokaus. Niinhän se on. Mitä tällainen takatukkainen, kaksi vasenta jalkaa, ja painoa pudottava (alati ), voisi enempää toivoakaan. Ilotkaamme. Urheilu =
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #74 : 09.04.2008 13:38:46 » |
|
|
|
|