Heippa!
Päivä päivältä pohdiskelen enemmän erästä ihmissuhteisiin liittyvää asiaa ja äsken päätin rohkaistua kirjoittamaan siitä..
Nimittäin nykyajan höllät ihmissuhteet ja se kuinka pettäminen ja irtosuhteet ovat lähes enemmän sääntö kuin poikkeus. Tunnen itseni aivan humanoidiksi, kun huomaan, että sellaisetkin ihmiset hairahtuvat pettämään ja irtosuhteisiin, joita olen pitänyt "järkevinä".
Itselläni on korkea moraali. En pystyisi pettämään. Tämä "puhtoisuus" on jopa mennyt niin pitkälle, että en pysty "pettämään itseänikään" eli harrastamaan seksiä vain jonkun kanssa. Jonkun irtojutun, tarjolla olevien vakipanojen tai edes uusien treffikumppaneiden. Etsin jotain täydellistä...
Tunnen itseni irrallaan olevaksi, koska koko ympärillä oleva maailma näyttää pyörivän pelkkien valloitusten ja yhdyntöjen ympärillä.
Jotta kaikki menisi vielä ristiriitaisemmaksi en suinkaan muuten käyttäydy kuin nunna, vaan esim. pukeudun provosoivasti, periaatteessa rakastan seksiä ja kaikkea siihen liittyvää. En varsinaisesti etsi miestä, mutta totta puhuakseni haaveilen itseni kaltaisesta miehestä, joka on pahis mutta kuitenkin korkeamoraalinen. (eihän sellaista ole edes olemassa
)
Nyt siis siihen mitä pohdin tähtikartan kannalta.. Voiko stelliumissa olevat neljä taivaankappaletta, vesta, juno, merkurius ja kuu neitsyen merkissä ja ysihuoneessa aiheuttaa tällaista omituista kieltäytymistä, "puhtoisuuden vaalintaa", korkeaa moraalia, selibaattia, yms Vai onko minulla vain päässä vikaa? Tunnen itseni hieman vajaaksi, koska suren ettei sitä täydellistä rakkautta tai antautumista olekaan, vaan onkin vain kokeilunhaluisia ihmisiä joille sitoutuminen ei todellisuudessa merkitsekään mitään..
Siitä huolimatta, että minulla on tuo merkurius neitsyessä, en osaa itseäni selvästi tuoda esille ja kirjoittaa järkevästi, joten tässäpä kai tämä tältä erää... Sainpa ainakin avautua!