Hei!
Aloitteleva astrologian harrastaja kaipaisi hieman apua. Olen lukenut viime aikoina paljonkin astrologiasta ja tulkitsemisesta ja mitä enemmän opiskelen sitä sekaisemmaksi näyttää menevän kaikki tieto tuolla pääkopassa.
Kaikki luettu on yhtenä myttynä mitä en osaa vielä soveltaa ollenkaan. Niinpä ajattelin voisiko joku auttaa oman syntymäkarttani katsomisessa? Ajattelin että siitä olisi varmaankin helpointa lähteä tätä opettelua tekemään.
Tässä siis karttani:
http://www.astro.fi/images/radix_web/17.03.1978_10:46_0_-02:00_51n50_0w50_00.pngKiinnostaisi tietää minne vuosille tai mihin ajankohtiin nämä elämää mullistavat käännekohdat ovat sijoittuneet tai tulevat sijoittumaan? Ja puhun nimenomaan isoista rakkauksista, lapsista, häistä, työpaikan vaihdoista jne.
Pakko mainita tässä välissä että olen sinkkunainen ja kiinnostaa tietysti erityisesti se milloin se miehen retale elämään eksyisi.
Yksi sellainen oli jo 11 vuotta (ero 2005, joka toivottavasti myös kartalta löytyisi), joten kiinnostaisi tietää mitkä ne rakastumisen aspektit olivat silloin vuonna -94 marraskuussa ja tulevatko ne uusiutumaan. Pitää mainita myös sen verran että koko alkuvuoden olen tuntenut tuon muutoksen tarpeen nahoissani ja nyt sitten ympärillä oleva maailmakin on vienyt laman myötä elämäni siihen pisteeseen että pitkäaikainen työpaikka on menossa alta ja uusi on etsinnässä. Näinköhän lähitulevaisuudessa olisi aspektit oikeat uuden löytämiseen?
Kaipa näistä olisi hyvä aloitella. Kiitokset ja kumarrukset sille ammattilaiselle joka minua pystyy tällä alkutaipaleellani auttamaan.