Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apuja aloittelijalle tulkintaan!  (Luettu 5354 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
apmp78
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 14.05.2009 12:39:34 »

Hei!

Aloitteleva astrologian harrastaja kaipaisi hieman apua. Olen lukenut viime aikoina paljonkin astrologiasta ja tulkitsemisesta ja mitä enemmän opiskelen sitä sekaisemmaksi näyttää menevän kaikki tieto tuolla pääkopassa. Sad Kaikki luettu on yhtenä myttynä mitä en osaa vielä soveltaa ollenkaan. Niinpä ajattelin voisiko joku auttaa oman syntymäkarttani katsomisessa? Ajattelin että siitä olisi varmaankin helpointa lähteä tätä opettelua tekemään.

Tässä siis karttani:
http://www.astro.fi/images/radix_web/17.03.1978_10:46_0_-02:00_51n50_0w50_00.png

Kiinnostaisi tietää minne vuosille tai mihin ajankohtiin nämä elämää mullistavat käännekohdat ovat sijoittuneet tai tulevat sijoittumaan? Ja puhun nimenomaan isoista rakkauksista, lapsista, häistä, työpaikan vaihdoista jne.

Pakko mainita tässä välissä että olen sinkkunainen ja kiinnostaa tietysti erityisesti se milloin se miehen retale elämään eksyisi. Grin Yksi sellainen oli jo 11 vuotta (ero 2005, joka toivottavasti myös kartalta löytyisi), joten kiinnostaisi tietää mitkä ne rakastumisen aspektit olivat silloin vuonna -94 marraskuussa ja tulevatko ne uusiutumaan. Pitää mainita myös sen verran että koko alkuvuoden olen tuntenut tuon muutoksen tarpeen nahoissani ja nyt sitten ympärillä oleva maailmakin on vienyt laman myötä elämäni siihen pisteeseen että pitkäaikainen työpaikka on menossa alta ja uusi on etsinnässä. Näinköhän lähitulevaisuudessa olisi aspektit oikeat uuden löytämiseen?

Kaipa näistä olisi hyvä aloitella. Kiitokset ja kumarrukset sille ammattilaiselle joka minua pystyy tällä alkutaipaleellani auttamaan. smitten
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #1 : 14.05.2009 13:52:00 »

apmp78 kirjoitti:
"Yksi sellainen oli jo 11 vuotta (ero 2005, joka toivottavasti myös kartalta löytyisi), joten kiinnostaisi tietää mitkä ne rakastumisen aspektit olivat silloin vuonna -94 marraskuussa ja tulevatko ne uusiutumaan."

Hei!
Jotta voisi katsoa mitkä transiitit millonkin kartallasi mihinkin osuvat  Smiley, pitäisi saada syntymäaikasi ja paikkasi. On helpompaa kun voi tehdä itse tiedoillasi kartan ja sitten sille transiitit...

No noilla karttasi tiedoilla oletan sen olevan 17.03 1978  ja kellonaika about aamulla 08.10??
Tarkennahan itse!  Wink
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
apmp78
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 14.05.2009 20:28:26 »

Anteeksi! Miten pääsikin syntymäaika unohtumaan. idiot2

Eli siis 17.03.1978. Olen syntynyt Englannissa paikallista aikaa 10.44. Syntymäpaikka 51n50 0w50.
tallennettu
apmp78
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 15.05.2009 08:31:06 »

Hei Evea!

Eli GMT aika on tuon 10:44. Syntymäkaupunki on Aylesbury. Reading meni suht lähelle. Välimatkaa jotain 50 km. Wink Itseasiassa olen itsekin tulkinnut olevani nouseva Rapu mutta astro.fi sivut väittävät että olen nouseva Kaksonen. Astro.com puoltaa tuota nousevaa Rapua myös mutta ymmärtääkseni käyttävätkin eri huonesysteemiä.

Kiitoksia avusta! smitten
tallennettu
apmp78
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 15.05.2009 08:33:14 »

Kiitokset myös sinulle rovatar mielenkiinnostasi! smitten
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 15.05.2009 10:19:02 »

Heips!  smitten

Huonejärjestelmiä on niin monia, että on parempi vain itse katsoa ja kokeilla, mikä niistä parhaiten itseään kuvaisi. Omimmakseen tuntisi.

Mie nyt käytin tässä tuota antamaasi Kaksosnousuista karttaa…ja tämmösellä pikavilkaisulla huomasin ainakin, että sinulla oli
vuonna -94   proge -Kuu  sekstiilissä Aurinkoon  ja sekstiilissä  Neptunukseen, kolmiossa Plutoon… ja Jupparikin on kuvioissa mukana tehden  sekstiiliä  Satkun ja Venuksen kanssa..
Siis Venus , Saturnus  ja Jupiter. Sehän voisi kertoa pitkäaikaisen suhteesi alkamisesta…?

Ja taas 2005  kesällä proge Kuusi on siirtynyt Kaksosista Rapuun..yhtyen radix Kuuhusi, ohittaen Jupparin joka oli siirtynyt sinne vuotta aiemmin.
Proge-Kuun huoneen vaihtumisen aikaanhan voi elämässä tapahtua hyvinkin isoja muutoksia.
 Erositteko kesällä??
Samaan aikaan progekartallasi oli Venus  oppositiossa Uranukseen! Yllättäviä, Äkillisiä muutoksia tunteissa, ihmissuhteissa! Ehkä vapaudenhalua..

Huomasin muuten, että meillä on jännästi ihan vastakkainen ja tarkassa oppositiossa oleva kuvio kartoillamme!  Wink
Sinulla on Jupiter laajentamassa Kaksosten merkin  lopussa, yhtymässä Kuuhusi Ravun ensimmäisessä asteessa, minulla taas Saturnus rajoittaa Jousimiehen lopussa Aurinkoani Kauriin 1:ssä asteessa.
 Aika täydellisen vastakkaista!
 smitten

Lisäys vielä transiiteista..

Silloin v. 2005  tr.Uranushan on myös tehnyt neliötä Dc:llessi, joka voisi kuvastaa vapaudenhaluasi, tarvetta olla riippumaton jostakin, uudistumishalua ja vanhoista kaavoista/ ihmisistä luopumista.

Tr. Jupiter on myös silloin ollut oppositiossa Venukseesi..olet ehkä joutunut pohtimaan onko rakkautesi vankalla pohjalla vai onko se sittenkin perustunut toiveisiin ja haaveisiin.

Tr. Plutokin seiska huoneessa....

« Viimeksi muokattu: 15.05.2009 11:12:53 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
apmp78
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 15.05.2009 11:15:42 »

Kiitos Rovatar!!

Pitkäaikainen suhde tosiaan alkoi marraskuussa -94. Naimisiin mentiin 2004 heinäkuussa ja erottiin marraskuussa 2005. Suhde siis kesti 11 vuotta mutta avioliitto 1,5 vuotta. :Smiley

Kyllä tuo vapaudenkaipuu osuu minuunkin vuoden 2005 ja etenkin vuoden 2006 osalta. Meidän tapauksessa se oli kyllä mies jolle se vapaudenkaipuu iski pahemmin ja otti ja lähti tuolloin 2004 lopussa toisen naisen matkaan.

Kiitos kun katsoit! Nyt kun osaisi katsoa missä ne suurimmat uraan liittyvät muutokset sattuisivat rakkaudesta puhumattakaan. Wink Nyt ainakin tiedän etsiä tuota Venus, Saturnus, Jupiter yhdistelmää joka voisi hyvinkin antaa osviittaa jostain uudesta ja pidemmästä. Tästä se opettelu pikku hiljaa käyntiin lähtee vaikka toistaiseksi olenkin ihan kuutamolla.

Lainaus
Sinulla on Jupiter laajentamassa Kaksosten merkin  lopussa, yhtymässä Kuuhusi Ravun ensimmäisessä asteessa, minulla taas Saturnus rajoittaa Jousimiehen lopussa Aurinkoani Kauriin 1:ssä asteessa. Aika täydellisen vastakkaista!

Kappas vaan! Wink smitten
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 15.05.2009 16:13:34 »

Mie katoin  apmp78:n karttaa  tuolla hänen antamallaan karttamallilla, Kaksosnousulla. Astro.comilla tosiaankin tulee Rapu nousuksi.
Ja sieltä ainakin löytyi Aylesbury. smitten

Jatkappas sinä Evea tutkiskelua... smitten
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
apmp78
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 15.05.2009 20:52:24 »

Voi ihanaa! smitten

Kiitoksia Rovatar ja Evea!

Juuri tänään keskustelin ihastuttavan naisen kanssa joka harrastaa Astrologiaa tosissaan. Olipahan pitkä ja antoisa keskustelu. Keskustelimme siitä kuinka voisin lähteä tosiaan opiskelemaan alaa harrastuspohjalta. Sain jo hyviä kirjasuosituksia ja lupasi laittaa lisää tietoa sähköpostilla. Minulla saattaa tosiaan tämän mahdollisen työttymyyden johdosta kohta olla aikaa käsissäni ja uusi harrastus tulisi enemmän kuin tarpeeseen. Smiley

Hassua tosiaan että eri huonejaot antavat minulle eri nousumerkit mutta jos noista tosiaan oman persoonan pohjalta tarvitsee jotain valita niin kyllä se nouseva Rapu tuntuu enemmän omalta. Olen hyvinkin paljon koti ihminen. Ja sitten taas toisaalta en. Grin Toisaalta löydän itsestäni pieniä osia myös Oinasta syntymäpäiväni ollessani niin lähellä merkin vaihtumista.

Epäilen enään uudelleen avioituvani mutta jos sellainen vahinko pääsisi sattumaan takuuvarmasti tällä kertaa selvittäisin mikä on se parhain mahdollinen ajankohta sille. Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: