Neela
|
|
« Vastaus #15 : 30.05.2009 22:04:43 » |
|
Minä mietin, että miksi on tärkeää nähdä tai aistia tai saada todiste enkeleistä, henkioppaista? Mitä sitten, jos enkeli ilmestyisi, sanoisi "tässä olen"? Olisiko arkitodellisuus helpompaa, mitä sillä saavuttaisi? Eikö pystytä uskomaan, jos ei voida nähdä? Usko, mihin tahansa, vaikka siihen kanamunaan perustuu siihen, ettei sitä tarvitse voida todistaa? Haetaan siis tietoa, varmistusta, että voidaan uskoa.... se on tietoa, ei uskoa. Minä myös ainakin kainaloihin asti maa-ihmisenä ( ) en näe, kuule, tunne enkeleitä tahi muita muassa kulkijoita kuin kanssaihmisiä. Jää siis uskon varaan nämä henkiolennot, mutta mitäs siitä, en oikein keksi mitä tekisin Tiedolla heistä. Ei kai se arkihommia mihinkään muuttaisi.... syötävä, nukuttava, puhuttava, töitä tehtävä olisin kuitenkin.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
julyette
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 31.05.2009 12:16:37 » |
|
Eikö pystytä uskomaan, jos ei voida nähdä? Ilmeisesti ei, siitäkään huolimatta, että historia on jo monin tavoin todistanut, että jotakin voi olla olemassa vaikkei sitä juuri sillä hetkellä näe tai pystytä todistamaan. Hyvä esimerkki vaikka entisaikojen uskomus, että maapallo on litteä ja aurinko kiertää maata. Galilei oli vankka heliosentrisen (maa kiertää aurinkoa) maailmankuvan kannattaja, jota pidettiin harhaoppisena ja katolisen kirkon toimesta hänet määrättiin jopa kotiarestiin näiden huuhaa-mielipiteidensä vuoksi. No kuinkas sitten kävikään? Onko maapallo pannukakun muotoinen ja aurinko kiertää maata? Monet arvostetut astronomit ovat tulleet laskelmiensa pohjalta siihen johtopäätökseen, että on hyvin mahdollista, että on olemassa rinnakkaisia maailmankaikkeuksia, vaikkei niitä pitävästi tällä hetkellä pystytä todistamaan. Maailmankaikkeuden rakenne ja koostumus on itse asiassa yllättävän monen astronomin päätutkimusaiheena nykyään. Minusta on jotenkin ylimielistä väittää, että vain se mitä ihminen sillä hetkellä pystyy havannoimaan ja todistamaan, on olemassa ja kaikki muu mielikuvituksen tuotetta. Ihmisen kyvyt ovat niin mitättömän rajalliset, että on ihme, että niiden avulla on pystytty edes nämä nykyiset asiat todistamaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Posti
Kohtuuastroilija
Toivo elää ja niin minäkin!
|
|
« Vastaus #17 : 01.06.2009 15:44:58 » |
|
Enkelit on tosi hyviä tyyppejä. Eivät soittele ovikelloa, stereoita, rumpuja tai häiritse yhtään millään tavalla. Kuitenkin jos sattuu kaipaamaan kaveria tai apua, niin siinähän ne sitten ovat. Mainioita kavereita siis eikä niihin tarvitse edes uskoa, kun avun saa siitä huolimatta. Tosi näppärä keksintö. Minä tykkään tästä systeemistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 01.06.2009 16:43:34 » |
|
Joskus 10 vuotta sitten sanoin, että ne ihmiset, jotka uskovat enkeleihin ovat heikkoja ihmisiä sillä he eivät pärjää yksin vaan joutuvat tukeutumaan johonkin yhtä joutenmieliseen kun usko johinkin suurempaan. Sitten elämä tapahtui. Ja nyt uskon minäkin. Ihan vaikka en heitä näekkään .. . aikaisempi kommenttini oli lähinnä sellainen kärsimättömyyden puuskasta syntynyt turhautuneisuus. Mutta minulla on koko elämä aikaa oppia. Ehkä vielä opin. Who knows.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #19 : 01.06.2009 21:26:01 » |
|
Kyllä varmaan Anahata (kaunis nimi sinulla!)
Sain juuri viestin ystävältäni, että sininen enkeli tulee kanssani matkalle!
Viimeksi kun olin automatkalla, hän lähetti vihreän enkelin mukaan ja ihme tapahtui kipetyneelle selälle. Se oli matkalle sattunut kiropraktikko! Paransi selkäni.
Luulen, että sininen tarkoittaa ajatuksia, unelmia, jotakin löydän...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 01.06.2009 23:24:52 » |
|
Michail. Sininen enkeli. Turvanasi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 04.06.2009 11:17:06 » |
|
Olen kokenut läsnäolona, valon välähdyksinä, tuulahduksena ja unissa olen nähnytkin enkeleitä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 04.06.2009 14:39:56 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #25 : 04.06.2009 20:45:15 » |
|
Heh..! Rovatar on kohta enkeli-uskovainen! Ensin alkaa lukea kanavointeja ja sitten muistaakin, että onhan nuo siivekkäät pirulaiset ainakin jossain vaiheessa olleet ihan siinä silmien edessä!
MUOKS. Ja enkeli/pirulainen.. : Väitättekö ihan tosissanne, että kun pyydätte esim. niin ihanaa Mikaelia suojelemaan sinua pahalta toveriltasi, että hän ihan ystävällisesti tälle näyttäytyy..? : Sasha Minä en pelkästään lue kanavointeja, vaan minä luulen, että minä jopa kanavoin itse!!!
Luin nimittäin vanhoja kirjoittamiani tekstejä vanhasta päiväkirjastani ( sellainen ruusukantinen, pienellä lukolla, jonka avain on visusti piilotettuna …tiedättehän..? ) ja huomasin, etten tunnistanut teksteistä itseäni yhtään!
Ihan soopaa moni kirjoitus!!Kuten varmaan täälläkin!
Joku on kanavoinut sen kauttani!!
Nimittäin sininen enkeli ei ole voinut ohjata kättäni, koska olen löysännyt sen kädestäni sen liiallisen makeuden takia, liian siirappia makuuni!
Siispä lukiessanne kirjoituksiani, ottakaaa huomioon, että nämä voivatkin olla kanavointeja.
Onneksi ei kuitenkaan kilometrin pituisia kuten joillakin… käteni väsyisi muuten!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
|
sahame
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #27 : 08.06.2009 09:46:55 » |
|
Yhden kerran minulle on näyttäytynyt enkeli/henkiolento aivan yllättäen keskellä päivää, kun oli yksin kotona. Koirani oli muutama kuukausi aikaisemmin nukutettu pois ja hän halusi tulla minua tervehtimään kai. Koirani seisoi eteisessä sellaisena kuin oli elävänäkin, mutta läpinäkyvämpänä ja sitten katsoin, että kuka ihme siinä vieressä seisoo. Pitkä valkoisessa kaavussa oleva olento, jolla oli pitkät ruskeat hiukset ja niin kaunis hymy ja silmien katse. Tämä kesti vain muutaman silmänräpäyksen, mutta muistan sen ikuisesti. Sen jälkeen en ole heitä nähnyt, mutta monesti tunnen läsnäolon jne. Kerrankin yöllä heräsin siihen kuin olisi siipi/sulka käsivartta pitkin mennyt. Minusta on niin ihanaa, että näitä apujoukkoja on, koska joskus tuntuu, että sitä ei aina pärjää omin avuin tässä maailmassa.....Ettei aina tarvisi vaikeimman kautta kaikkea tehdä.....Mutta toki olisi hienoa, jos olisin niin kehittynyt, että heidät näkisi...Mutta ehkäpä joskus....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #28 : 08.06.2009 11:26:23 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Posti
Kohtuuastroilija
Toivo elää ja niin minäkin!
|
|
« Vastaus #29 : 08.06.2009 13:04:26 » |
|
Nyt minä kyllä todellan tarvitsisin enkelin tai parikin. Eiköhän ne jossain tossa lähellä tittaile minun joutavia huoliani, jotka tuntuu maailman lopulta pienessä elämässä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|