Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäkartasta!  (Luettu 3895 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riikka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 21.05.2009 15:33:14 »

Heips kartantulkitsijat Smiley

Olen kirjastosta etsinyt tietoa,syntymäkartan tulkitsemisesta,mutta en ole löytänyt.
Siis onko kenelläkään tietoa,onko olemassakaan sellaista kirjaa??Olen aloittelija ja kiinnostunut,tulkitsemaan myös kavereittenkin karttoja.Olisiko joku viitsinyt tulkita mitä kartaltani löytyy... 15.11.72 Kouvola klo.14:54

tallennettu
Banana.
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 15.06.2009 16:33:27 »

Olen itsekkin vasta aloittelija, ja monet varmaan ihmettelevät, kun olen niin nuori, syntynyt vuonna 96. Olen alkanut etsiä netistä ja kirjastosta tietoa, ja olen löytänytkin. Kaikki ystäväni ja sukulaiseni ihmettelevät, että miksi en ole kiinnostunut vaikka ratsastuksesta! Mutta Nyt aion kesän aikana opetella tulkitsemaan tähtikarttoja muiden mielipiteistä huolimatta. Mutta kyllä kirjastoista luulisi tietoa löytyvän, ja jos ei, niin netistä ainakin!
tallennettu

(\,,,/)
(oO )
(. . )\
Veskari-83
Kanta-astroilija

Inner peace is found through passion

Profiili
« Vastaus #2 : 17.06.2009 12:34:29 »

Olen itsekkin vasta aloittelija, ja monet varmaan ihmettelevät, kun olen niin nuori, syntynyt vuonna 96. Olen alkanut etsiä netistä ja kirjastosta tietoa, ja olen löytänytkin. Kaikki ystäväni ja sukulaiseni ihmettelevät, että miksi en ole kiinnostunut vaikka ratsastuksesta! Mutta Nyt aion kesän aikana opetella tulkitsemaan tähtikarttoja muiden mielipiteistä huolimatta.
Hyvä asenne sulla, ja vaikkei ny topicin alottajan kirjotukseen vastaakkaan mitenkään, niin se johtuu karmasta toi sun mielenkiinto Astrologiaa kohtaan. Eli, oot aiemmissa elämissäs ollu tekemisissä enemmän tai vähemmän ko. harrastuksen kanssa, ja sitä kautta ns. "aspiraatio" (eli polttavahalu tehdä jotain) tätä aihetta kohtaan on kohdallasi valtava. Älä anna periksi muiden ajatusten mukaan, vaan tee juuri niinkuin oma alitajunta ja mieli sanoo, se on aina oikeassa kunhan osaat vain tulkita/kuunnella sitä oikein.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Banana.
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 17.06.2009 20:52:04 »

Kiva tietää.
tallennettu

(\,,,/)
(oO )
(. . )\
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 17.06.2009 21:20:37 »

Kirjoja Astrologian alkeisiin on vaikka pilvinpimein, suomalaista suosien yksi on esim. Nikula, Astrologian ihmiskuva. Nikulan tyyli on joskus vähän kuivakkaa  :Smiley, mutta hän selittää asiat seikkaperäisesti.  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #5 : 18.06.2009 20:31:06 »

Minä pänttäsin aikoinani legendaarisen Horoscopechat-sivuston valtavan tietopankin, en tiedä onko alkuperäistä saittia enää olemassa - jossain vaiheessa se muutettiin yksityiseksi, ja osa tulkinnoista on myöhemmin siirretty Wikipedian astropankkiin.

Toinen hyvä oppilähde oli jonkun psykologin ylläpitämä sivusto Aquarius Ascending, olen postannut sieltä peräisin olevaa kamaa tännekin, mutta ko. saitti on tietääkseni joko poistettu tai siirretty ties minne.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: