Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäkartasta!  (Luettu 3895 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riikka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 21.05.2009 15:33:14 »

Heips kartantulkitsijat Smiley

Olen kirjastosta etsinyt tietoa,syntymäkartan tulkitsemisesta,mutta en ole löytänyt.
Siis onko kenelläkään tietoa,onko olemassakaan sellaista kirjaa??Olen aloittelija ja kiinnostunut,tulkitsemaan myös kavereittenkin karttoja.Olisiko joku viitsinyt tulkita mitä kartaltani löytyy... 15.11.72 Kouvola klo.14:54

tallennettu
Banana.
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 15.06.2009 16:33:27 »

Olen itsekkin vasta aloittelija, ja monet varmaan ihmettelevät, kun olen niin nuori, syntynyt vuonna 96. Olen alkanut etsiä netistä ja kirjastosta tietoa, ja olen löytänytkin. Kaikki ystäväni ja sukulaiseni ihmettelevät, että miksi en ole kiinnostunut vaikka ratsastuksesta! Mutta Nyt aion kesän aikana opetella tulkitsemaan tähtikarttoja muiden mielipiteistä huolimatta. Mutta kyllä kirjastoista luulisi tietoa löytyvän, ja jos ei, niin netistä ainakin!
tallennettu

(\,,,/)
(oO )
(. . )\
Veskari-83
Kanta-astroilija

Inner peace is found through passion

Profiili
« Vastaus #2 : 17.06.2009 12:34:29 »

Olen itsekkin vasta aloittelija, ja monet varmaan ihmettelevät, kun olen niin nuori, syntynyt vuonna 96. Olen alkanut etsiä netistä ja kirjastosta tietoa, ja olen löytänytkin. Kaikki ystäväni ja sukulaiseni ihmettelevät, että miksi en ole kiinnostunut vaikka ratsastuksesta! Mutta Nyt aion kesän aikana opetella tulkitsemaan tähtikarttoja muiden mielipiteistä huolimatta.