Nefertari
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #45 : 01.02.2006 18:35:31 » |
|
Heh...Täällä yksi Stara ilmottautuu! Lienenkö jo neljäs... You are the Star card. The Star is the light of hope. Shining in the night, sending light into darkness, the stars provide direction to sailors and are a field on which to dream. Humanity used to look up at the sky and desire to be there, to find out what it all meant, and now we have been a distance into space and have elementary ideas of the makeup of all the different stars. This kind of achievement adds further fuel to our hopes. The eternal, slow-moving stars that will be long shining past the end of our own existence provide hope of immortality, and the vast space they suggest and the very mystery they hold provide us with excitement and knowledge yet to be discovered.
|
|
|
tallennettu
|
Härkä Nousumerkki skorppioni Aurinko härässä Kuu oinaassa Merkurius oinaassa Venus Oinaassa Mars skorppionissa
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #46 : 01.02.2006 20:32:04 » |
|
Olenko todellakin Devil?! Tosin en ole niin hyvä lukemaan englantia, joten vastailin vähän niin ja näin.. :/ You are the Devil card. The Devil is based on the figure Pan, Lord of the Dance. The earthy physicality of the devil breeds lust. The devil's call to return to primal instincts often creates conflict in a society in which many of these instincts must be kept under control. Challenges posed by our physical bodies can be overcome by strength in the mental, emotional, and spiritual realms. Pan is also a symbol of enjoyment and rules our material creativity. The devil knows physical pleasure and how to manipulate the physical world. Material creativity finds its output in such things as dance, pottery, gardening, and sex. The self-actualized person is able to accept the sensuality and usefulness of the devil's gifts while remaining in control of any darker urges. Image from The Stone Tarot deck. http://hometown.aol.com/newtarotdeck/
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #47 : 01.02.2006 20:49:06 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taikuri
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #48 : 02.02.2006 09:28:23 » |
|
Devilit HeiDevil ei ole mikään paha kortti se on usein väärin ymmärretty tarot korteissa. Se ei edusta pimeitä voimia vaan rohkeutta kohdata totuus sellaisena kuin se on. Paholaisen energia on sitä paitsi usein puolensavetävä ja karismaattinen. Hän on luova, herkkä ja huumorintajuinen lisäksi edustaa elinvoimaa ja seksuaalisuutta. Joten devilit teillähän menee ihan hyvin kukakohan ei haluaisi vaihtaa korttia teidän kanssa tämän jälkeen. Teissä vaan on sitä jotain !!!!!!taikuri
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
s22
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #49 : 02.02.2006 10:19:43 » |
|
Hahaa mikä kortti You are the Tower card.Olenko edelleenkin ainut, joka sai tuon kortin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #50 : 02.02.2006 15:32:22 » |
|
(http://serio.quizilla.com/user_images/K/Koshari/1072668388_rotTheMoon.jpg)
Kiitos Windwind, kun toit tuon kauniiin kuvamme! Meitä on aika monta kuutakin. Metsätonttu kuutamolla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
karssu
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #51 : 02.02.2006 15:58:09 » |
|
mulle tuli kortiksi the sun ja taitaa pitää hyvinkin paikkansa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Annaz
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #52 : 03.02.2006 09:13:46 » |
|
Olen Kuu
Ja kuvahan täällä jo onkin selityksineen =)
-a-
|
|
|
tallennettu
|
Juuri näin olen halunnut elää. Ei hukattua hetkeä, täysi tunne seurana. Olen tässä, olen nyt..."
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #53 : 03.02.2006 17:57:19 » |
|
Olen myös Devil, enkä myöskään onnistunut kuvaa tähän siirtämään... Mutta johan se tuolla alempana näemmä olikin... Niin ja suorastaan räjähdin nauramaan tuloksen saatuani, koska aavistin ennalta, mikä kortti tuleman pitää... Aavistin, että Devil ja sehän se !!
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.02.2006 18:23:21 kirjoittanut Ozzette »
|
tallennettu
|
|
|
|
Black_Orchid
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #54 : 03.02.2006 21:56:42 » |
|
Olen kuu... aika yllättävää. Olen enemmän mieltynyt aurinkoon ja sen valoon. Masennus tahtoo iskee talvisin, kun aurinkoa ei näy. Nyt viime päivinä on ollu aurinkoa todella paljon... laskeskelin, et jopa 5 päivää putkeen.. huh. ellei jopa 6.. hmm Kun kuulla on taipumusta tehdä hulluksi.. univaikeuksia täydenkuun aikaan yms. muuta kivaa hulluutta
|
|
|
tallennettu
|
Voi ihmiset, miksi pelkäätte susia.... rakastakaa niitä, kuten minäkin.
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #55 : 03.02.2006 22:13:12 » |
|
Olen enemmän mieltynyt aurinkoon ja sen valoon.
Hih, minulla taas juuri päinvastoin... Eli RAKASTAN kuuta ja etenkin täysikuuta. Pistää suorastaan "ulvomaan"... Ja sitäpaitsi RAKASTAN myös susia... Oikein todella "Bark at the moon"- meininkiä. Hassua... Ja sitäpaitsi MINÄ en tarvitse kuutamoa "hulluuteeni" se on minussa jo muutenkin... Suurin haaveeni olisi joskus päästä käymään kuussa ja "pomppimaan" sen pinnalla. Wau !!
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.02.2006 22:14:50 kirjoittanut Ozzette »
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #56 : 03.02.2006 22:24:12 » |
|
TORNI.. s22 siirsikin jo ketjuun siiitä tulkinnan, ja osui ja upposi aika täydellisesti.
Itse asiassa ei hullumpi kortti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #57 : 03.02.2006 22:29:45 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #58 : 03.02.2006 22:51:29 » |
|
Hmm... Jaa-a... Kertoisivatko nämä mitään...? Aurinko: Härkä Nouseva: Kaksoset Kuu: Rapu Merkurius: Härkä Venus: Oinas Mars: Jousimies Maya-horoskooppi: Sininen Magneettinen Apina Kiinalainen horoskooppi: Kukko
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.02.2006 22:54:27 kirjoittanut Ozzette »
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #59 : 04.02.2006 00:05:44 » |
|
Äh,Ozzette ei sitten niin mitään samaa, mutta on sulla sentään Oinas Venuksessa, ku mulla se on kyllä aurinko.Tiiä häntä, mutta kantsii miettiä :DSeinät alkaa olla täynnä kuutamolla maalattuja Susia
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
|