Minäkin koen kiinteän tuijottamisen aggressiivisena. Julkisilla paikoilla ja bussissa voi joutua tuijottamisen kohteeksi. Minua muutenkin tuijotetaan, mikä saattaa johtua myös aurasta.
Muakin tuijotetaan. Riippuu ihan omaista fiiliksistä miten sen tulkitsen. Toisinaan ihmiset tuijottavat mun leikkausarpiani ja toisinaan ne tuijottaa äärimmäisen muotovalioksi treenattua kroppaani.
Vitsivitsi.
Uusi ilmiö (noin vuoden verran) on naisten töniminen tai ennemminkin kiilaaminen, miten sen sanoisi. Mieheni huomasi sen ensin, vasta sitten rupesin itse kiinnittämään siihen huomiota. Kaupan käytävillä, kassajonoissa, missä vaan kadulla kävellessä tulee aina vähintään yksi joskus useampikin nainen vastaan, joka yrittää jotenkin vaivihkaa tönätä mua tai kiilata mut ulos käytävältä tai ihan törmää päin niin että horjahdan. Aika hämmentävää, en tiedä mistä johtuu.
Itse jään joskus tuijottamaan ihmisiä, se on kiehtovaa. Teen sen kuitenkin niin, ettei katseen kohteena oleva huomaa, en silmiin tuijota siis. Mutta semmonen hetki, kun joku ei tiedä, että sitä katsotaan ja on ihan 'paljaana' vaikka ajatuksiinsa vaipuneena jossain bussipysäkillä. Semmosia tuijottelen.