Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astro-TV  (Luettu 189387 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #135 : 06.10.2009 19:09:16 »

Pakko antaa risuja Johannalle maanantain esityksestä..soittaja, joka kohdannut surua Saturnuksen ollessa Auringon päällä, halusi vain lohtua siitä, ettei vaikea aika jatku ikuisesti. Astrologi oli mielestäni melkoisen etäinen tulkinnassaan. Tunneäly lienee syntymälahjana saatu ominaisuus vai voiko sitä oppia?
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #136 : 23.10.2009 15:39:39 »


 Ei kai ASTRO-TV, ole lopetettu??

 Ei tullut tänään ohjelmaa,--eikä eilinen (22.9.) -ohjelma käynnisty katsomosta.

 Onko kellään tietoa???  Sad
tallennettu
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #137 : 23.10.2009 15:58:37 »


 Ei kai ASTRO-TV, ole lopetettu??

 Ei tullut tänään ohjelmaa,--eikä eilinen (22.9.) -ohjelma käynnisty katsomosta.

 Onko kellään tietoa???  Sad

Ei huolta Smiley  Astro-tv:tä ei tullu tänään futiksen takia mutta maanantaina tulee taas klo:12.35 Wink
tallennettu

Everything happens for a reason
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #138 : 29.10.2009 14:24:36 »

Astro-TV:n tämän päiväinen ohjelma työhön liittyvistä kuvioista oli hyvin avaava ja astrologi Tapio selkeäsanainen ja ymmärrettävä kaikin puolin, kuten aina. Pidin myös erityisesti hänen kommentistaan, että sielulla ei ole sukupuolta. Eli kartalta ei voi suoraan nähdä, onko kyseessä mies vai nainen, ja tällä ei tulkinnassa edes pitäisi olla merkitystä.

Minua on häirinnyt eräiden tässäkin ohjelmassa esiintyvien astrologien sukupuolta biologistavat lausunnot "naisethan on herkkiä", "miehet eivät ajattele niin monimutkaisesti". Tuollainen vie pohjaa muuten uskottavan astrologin esitykseltä. Planeettoja maskuliinisuus ja feminiinisyys on aivan eri asia.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #139 : 29.10.2009 18:12:28 »

Tuo oli mielenkiintoinen huomio!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kiara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili WWW
« Vastaus #140 : 29.10.2009 18:22:49 »

Hyvä kommentti *fia*! Todellakin, koska kaikissa meissä on feminiininen ja maskuliininen puoli, ei pelkän sukupuolen perusteella voi tehdä yleistäviä oletuksia luonteenpiirteistä tai ominaisuuksista.

Tulkinnan kannalta henkilön sukupuolella on kuitenkin mielestäni merkitystä siksi, että kartan feminiiniset ja maskuliiniset tekijät ilmenevät usein eri tavalla naisten ja miesten kartoilla. Esimerkiksi nainen jolla on vahvat Aurinko/Mars/Pluto -kuviot kartalla saattaa projisoida maskuliinisen puolensa kumppaniinsa, eikä tunnista itsessään omaa voimaansa. Mutta näitäkään ei pidä missään nimessä mennä yleistämään.

« Viimeksi muokattu: 29.10.2009 18:24:37 kirjoittanut Kiara » tallennettu

*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #141 : 29.10.2009 20:29:26 »

Onko kellään tietoa miksi tuolla sivulla http://www.katsomo.fi/?progId=16401, missä voi katsoa astro tv:n ohjelmia, ei vaan tunnu noi ohjelmat käynnistyvän  Sad?

Mä olen yrittäny katsoa noita vanhoja astro tv:n jaksoja (käynny jo yli viikon ajan tsekkaamassa, että josko nyt toimis) mutta ei vaan toimi ei  Sad Mun koneessa ei pitäis olla mitään vikaa koska kaiken maailman muut mahdolliset nettiteeveet yms näkyy ja toimii perfecto.

Harmittaa kun on jäänny niin paljon jaksoja näkemättä ja kiinnostais nähdä ne.

tallennettu

Everything happens for a reason
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #142 : 29.10.2009 20:37:55 »

Onko kellään tietoa miksi tuolla sivulla http://www.katsomo.fi/?progId=16401, missä voi katsoa astro tv:n ohjelmia, ei vaan tunnu noi ohjelmat käynnistyvän  Sad?

Mä olen yrittäny katsoa noita vanhoja astro tv:n jaksoja (käynny jo yli viikon ajan tsekkaamassa, että josko nyt toimis) mutta ei vaan toimi ei  Sad Mun koneessa ei pitäis olla mitään vikaa koska kaiken maailman muut mahdolliset nettiteeveet yms näkyy ja toimii perfecto.

Harmittaa kun on jäänny niin paljon jaksoja näkemättä ja kiinnostais nähdä ne.



Minulla näkyivät kyllä, kun tänään innostuin katsomaan muutaman ohjelman viime päiviltä. Yhden päivän ohjelma ei kyllä lähtenyt pyörimään, en muista minkä...Kannattaa varmaan kokeilla useampia ja tsekata, jos avautuisi vaikka toisella selaimella paremmin, tai koneesi vaatisi päivitystä joltain osin tms. En ole paras neuvomaan näitä, mutta tuoreempien ohjelmien ainakin pitäisi siis pääsääntöisesti kyllä olla katsottavissa  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #143 : 29.10.2009 20:46:06 »

Voi harmi, kun olen jäänyt aivan paitsi viime kuukausina. Toivon vain, että ne ohjelmat säilyvät (Huh) tuolla Katsomosivuilla, jotta niitä voisi tutkiskella rauhassa sitten kun on aikaa ja energiaa! Kaipaan kauheasti astrologian pariin, mutta kyllä sekin tarvitsee oman energiansa, kärsivällisyytensä ja keskittymisensä. Ainakaan minulle se ei ole kevyttä viihdettä. Siis kun se kiinnostaa todella...

Mutta täytyy tehdä ensin se mikä tuntuu sitäkin tärkeämmältä.  Tongue
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #144 : 29.10.2009 20:48:53 »

Onko kellään tietoa miksi tuolla sivulla http://www.katsomo.fi/?progId=16401, missä voi katsoa astro tv:n ohjelmia, ei vaan tunnu noi ohjelmat käynnistyvän  Sad?

Mä olen yrittäny katsoa noita vanhoja astro tv:n jaksoja (käynny jo yli viikon ajan tsekkaamassa, että josko nyt toimis) mutta ei vaan toimi ei  Sad Mun koneessa ei pitäis olla mitään vikaa koska kaiken maailman muut mahdolliset nettiteeveet yms näkyy ja toimii perfecto.

Harmittaa kun on jäänny niin paljon jaksoja näkemättä ja kiinnostais nähdä ne.



Minulla näkyivät kyllä, kun tänään innostuin katsomaan muutaman ohjelman viime päiviltä. Yhden päivän ohjelma ei kyllä lähtenyt pyörimään, en muista minkä...Kannattaa varmaan kokeilla useampia ja tsekata, jos avautuisi vaikka toisella selaimella paremmin, tai koneesi vaatisi päivitystä joltain osin tms. En ole paras neuvomaan näitä, mutta tuoreempien ohjelmien ainakin pitäisi siis pääsääntöisesti kyllä olla katsottavissa  Smiley

Kiitos vastauksesta  Smiley  Joo, olen kyllä yrittänyt yhden jos toisenkin ohjelman saada käyntiin mutta ei onnaa...Pitää alkaa tutkia  police asiaa, että mistä johtuu.  Päivitykset on kyllä ajan tasalla.
tallennettu

Everything happens for a reason
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #145 : 29.10.2009 22:01:55 »


Joskus nuo Katsomon Astro-tv-ohjelmat latautuvat erittäin hitaasti, minulla ainakin,  knuppel2

mutta melkein kaikki saan katsotuksi.



tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #146 : 29.10.2009 22:17:36 »

Äh  Sad, en mä saa tota Astro tv:tä toimimaan; se vaan heittää sellasen mustan ruudun jossa valkoset reunat ja oikea alareuna ns.hiirenkorvalla. Epäilen, että tällä mun Linux Ubuntu -käyttöjärjestelmällä on asian kanssa jotain tekemistä...Pitää pyytää yks atk-nörttikaveri apuun smiley6600
tallennettu

Everything happens for a reason
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #147 : 30.10.2009 16:36:42 »

Tossa katselin just digiboksilta tän päivän astro-tv:n ja tuli tossa mieleen, että jotenkin tää tän päivän astrologi vaikuttaa aina jotenkin kauhean hermostuneelta tai siltä, että hopi, hopi soittajat kiire, kiire  :Smiley

Itselläkin tulee tosi epämukava olo  ja sellanen olo, että:rauhotu, että vaikka on lyhyt lähetysaika niin relax kuitenkin :Smiley Ei sen puoleen, ihan muuten hän on mukavan oloinen mutta liian hermostunut, mun makuun  coolsmiley

Musta aivan ihania astrologeja siinä ohjelmassa on oliks se nyt Kirsi(?) (eiks hän oo kalat niin ei ihmekkään, että on mun suosikki koska mä aina, jostain kumman syystä :Smiley, olen pitänny kaloista ja tullu niiden kanssa hyvin toimeen) koska hän on jotenkin niin rauhallinen ja hänestä huokuu sellanen rauhallisuus ja Timo on ihana  smitten  Aina kun he on "stagella" katsoo mielellään astro-tv:tä.
tallennettu

Everything happens for a reason
kristal
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #148 : 31.10.2009 21:53:37 »

Mulla oli sellainen kutina, että Kirsi/ Kiara olisi vesimies??? 
Mutta voipihan olla, että olen kuvitellut ihan omiani...
On kyllä ihanan oloinen tyyppi, oli nyt sitten mikä merkki tahansa...  smitten

T. kristal
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 839


Profiili
« Vastaus #149 : 31.10.2009 23:41:51 »

Itse tykkään nykyään eniten Tuijan ja Kirsin jutuista ja tyylistä.

Juontaja Iriz on muuten myös aurinko kalat, ja jossain lähetyksessä kävi ilmi että vieläpä askendentti rapu! Miten voi olla telkkarissa? Lieneekö keskitaivas vesimies ja kuu kaksoset kun on niin hyvä tuossa juontohommassa.

Kyllä Astro-tv tulee edelleenkin katsottua melkeinpä joka päivä. On siellä usein aika hyviä juttuja ja joskus hyvinkin mielenkiintoisia.

Kukahan sen uranus:n on oikein pöllinyt. Ja miksei joku tee jo vähitellen uutta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: