Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astro-TV  (Luettu 189261 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #240 : 30.08.2010 18:27:24 »

Kannatan Liekun ehdotusta!
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #241 : 31.08.2010 14:05:03 »

Jihaa!!! Tämän päivän jakso näkyy netissä  laugh
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #242 : 31.08.2010 14:55:03 »


 Näkyykö se siis katsomossa,--vai missä, yritin itsekkin, mutta ei löytynyt,

 kertoisitko ohjeet,-selkälokki.   smitten
tallennettu
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #243 : 31.08.2010 15:45:17 »

Astro TV näkyy Katsomossa, kuten ennenkin Smiley
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #244 : 31.08.2010 16:37:54 »


  Kiitos hilton,--niinpäs näkyykin,--tosi kiva,   smitten

 



 
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #245 : 07.09.2010 10:05:10 »



 Olen samaa mieltä Evean kanssa,---kun asiakas soittaa pitää astrologin keskittyä vain

 häneen,---hän maksaa,----soittojen välillä opiskelu sopii hyvin.  Smiley
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #246 : 07.09.2010 16:46:55 »

Joo samaa mieltä täälläkin. Ihmettelin sitä tosi paljon. Soittaja maksaa n. 2 euroo/min, mua olis soittajana ainakin ärsyttänyt.
Joku muukin täällä kirjotti siitä, että astrolgit vois käyttää sitä seinäkarttaa hyväkseen niin oon samaa mieltä. Ihan kun niitä olis kielletty hipasemastakaan siihen tauluun. Soittajien karttoja ei kannata alkaa mun mielestä rakenteleen, menee aikaa. Mutta joskus kun selittävät jotain niin sitä voisi helposti käyttää apuna.  
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #247 : 06.10.2010 15:28:27 »

Sanoisin tuohon tämän päivän (6.10.) ohjelmaan, että eikös tuo nousumerkki
(ainakin omien kartta- ja ihmiskokemuksieni mukaan) tuppaa näkymään kyllä
koko elämän ajan, ei vasta kolmekymppisenä..
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #248 : 07.10.2010 17:25:33 »

Noista soittelijoista!

Minä ymmärrän siten, että joka soittaa suoraan ohjelmaan, se on ilmaista, koska hehän antavat osan itsestään sinne. Ja he jotka soittavat yksityisesti astrologille, maksavat sen vaaditun maksun.

Vai olenko ymmärtänyt väärin.  Huh

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 839


Profiili
« Vastaus #249 : 08.10.2010 13:54:27 »

Minä olen kuvitellut että ohjelmaankin soitto maksaa sen melkein 2 €/min. Mutta enpä ole varma. Jotenkin vaan luulisi että kova hinta karsi(s)i pilapuheluita, joita onneksi ei ole enää pitkiin tullut.

Minusta oli hyvä kun Timo sanoi tänään, että voi sen kartan itsekin tehdä jos intoa riittää. Kun hieman on välillä häirinnyt se kun astrologille soittamista on mainostettu ainoana tapana saada selville karttansa.

Ja tosiaan, sitä hienoa magneettitaulua voisi käyttää ahkeramminkin! Muuten ohjelman voi melkeinpä siirtää radioon. Wink
tallennettu
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #250 : 08.10.2010 16:01:50 »

Ihan pakko kiittää Timon tämänpäivän hienosta oivalluksesta:
soittaja on haastavan transiitin kautta herätetty tekemään ongelmalle jotakin ! Wow, hyvä sana tuo herättää Smiley
tallennettu
Solina2
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #251 : 08.10.2010 20:52:17 »

Ihan pakko kiittää Timon tämänpäivän hienosta oivalluksesta:
soittaja on haastavan transiitin kautta herätetty tekemään ongelmalle jotakin ! Wow, hyvä sana tuo herättää Smiley

Siis; rakastamaan itseään, se on ratkaisu kaikkeen?

Kyllähän Jeesuskin rakastaa sinua ja minua sanovat moni ja itseään rakastamalla ja olemalla itselleen armollinen voi varmaan (ilman sarvia ja hampaita) kohentaa omaa oloaan ja ihmissuhteitaan, mutta minun on vaikea nähdä että ongelma aikuisen lapsen kanssa selviäisi vain itseään rakastamalla ja kohentamalla omaa itsetuntoa.

Suorat lähetykset ovat aina haasteellisia ja on helppoa sanoa että mitä olisi muka itse sanonut samassa tilanteessa - ja ennen kaikkea jotain ns. parempaa  - mutta emme voi todella tietää rakastaako joku tai moni soittajaa tms. kuten Timo väitti vai onko se rakkauden osoitusten kokemuksellista kieltämistä kuten Timo antoi selkeästi ymmärtää soittajalle.

Astrologia on väline, me kaikki tulkitsemme sen välineen ja oman kokemuksemme ja ymmärryksemme kautta, mutta toivoisin että tälläisiä "ongelma on vain heijastumaa sinun omasta alitajunnaisesta syyllisyydentunnostasi jne" -asenteita vältettäisiin tulkinnoissa tapahtuvat ne sitten julkisuudessa tai kahden kesken.

En voi välttyä ajatukselta että soittajan transiiitti- Neptunus ja Kheiron on 7. huoneeessa ja Kuu neliö Merkuriukseen ja Saturnukseen näkyi nyt siinä ettei ihmisen hätä tullut kuulluksi ja tarjottiin jotain vakioratkaisua, olkoonkin että ratkaisuehdotus on itsessään hyvä, mutta ei kyllä ratkaise ongelmaa.

Vai uskotteko te todella että jos te rakastatatte itseänne niin teillä ei ole muiden kanssa ongelmia? Dalai Lamallakin on ongelmia Kiinan hallituksen kanssa.....

Jokaiselle meillä on varmasti omat oppiläksymme opittavana, mutta ihan näin yksioikoisena en elämää ja astrologiaa näe.  Enkä tulkintoja.

Solina2
tallennettu
Solina2
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #252 : 08.10.2010 23:07:44 »

Asiasta ja tulkinnoista voi ja saa varmaan olla mieltä, kyse on aina tulkinnasta. Koen että Timo puhui tärkeistä asioista mutta mitä kaikkea voi päätellä kartasta, miten sen  minkä kokee kartalta nousevan olennaiseksi seikaksi, miten esittää se mahdollisimman rakentavasti, on haaste meille kaikille jotka astrologian kanssa olemme tekemisissä.

Mitä kipeimmistä asioista on kyse, sitä enemmän välttäisin yksinkertaistettuja ilmaisuja ja olettamuksia enkä rohkaisisi siihen tulkintamalliin  että kaikki mitä sinulle tapahtuu on vain oman mielesi heijastumaa vaikka olenkin samaa mieltä että ajatuksen taustalla olevasta näkemyksestä yleisluonteisesti.

Kun pienelle lapselle tapahtuu jotain väkivaltaista tms, niin saman logiikan mukaan pitäisi varmaan ajatella että lapsi on itse jollain tasolla heijastanut omia alitajuntaisia käsittelemättömiä ja keskeneräisiä persoonallisuuksien piirteitään muihin ja tavallaan "saa sitä mitä tilaa" eikö?  En haluaisi syyllistää ketään elämän isoista "kupruista" vaikka omaakin osuutta kaikkeen mitä itselle ja ihmissuhteissa tapahtuukin on hyvä pohtia, mutta ainakin itse koen tälläisten suoraviivaisten syy-seuraus-tulkintojen olevan liian yksitasoisia. Ja aina on mahdollsista on toisella ON ongelma ja itse joudut kohtaamalla toisen ongelman kasvamaan itsekin (ja joku voi ajatella että olet halunnut kohdatakin tuon hiertävän asian tässä elämässä eli omapa on valintasi), mutta onko ongelman aiheuttama paha olo suoraan verranollinen siihen että itse olet niin keskeneräinen ja kykenemätön irrautumaan omaan rakkauden tilaasi....? Eli oma syysi ihan kaikki mitä sinulle tapahtuu.

Niin, harva meistä on niin seesteinen että mikään ei meidän mielenrauhaamme hetkauta. Ja mitäpä me astrologialla tekisimmekään jos kaiken tarkoitus on irrottautua kaikesta ihmiselämän ei-niin-kivoista asioita irralleen ja omaan maailmaamme jossa itse olemme syy ja seuraus ja luomme oman maailmamme, kirjaimellisesti.

Hiukan provoa, myönnän, mutta en usko että voimme muuttaa kaikkea, voimme vain yrittää muuttaa sitä itse asiat koemme ja miten niihin suhtaudumme. Joskus se riittää poistamaan ongelman. Joskus se ei poista ongelmaa, vaan lievittää oireita. Jos rakastan itseäni, niin rakastaako henkilö X minua? En usko, mutta ehkä en enää koe kärsimyksenä sitä hän ei rakasta. Ratkesiko ongelma, tavallaan  angel mutta lopputulos ei ollut sen mitä halusimme.

-Solina2






tallennettu
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #253 : 09.10.2010 04:57:36 »

En tiedä onko tuo nyt niin provoa. Rakentavaa kritiikkiä.
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #254 : 09.10.2010 10:55:56 »

En tiedä oliko kysymyksesi tarkoitettu minulle Solina2, mutta kommenttini koski Timon käyttämää herättää-sanaa, joka minusta on oivallinen haastavia transiitteja läpikäydessämme.

Itseään rakastaminen taikka ennemminkin itsensä hyväksyminen ei minunkaan mielestäni ole ratkaisu kaikkeen.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: