Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kävin tapaamassa meediota  (Luettu 18812 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 27.01.2006 22:59:14 »

smitten

voi rakkaus mikä kokemus. Olen niin iloinen nyt. Olen väsynyt, sillä olen pillittänyt koko illan ilosta. Pappani se siellä viestitteli kovasti. Hän on minun tukipylvääni henkimaailmasta käsin. Pappa kiitti että menin istuntoon saamaan viestejä, koska täällä maan päällä eläessään papalla teki todella tiukkaa näyttää tunteita ja siksi (ja monesta muustakin syystä) meidän välit jäivät viileäksi. Sain myös terveyttäni koskevia vinkkejä.

Voi rakkautta ja valoa ja iloa ja naminamipusipusi!


 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 27.01.2006 23:12:20 »

Oi mikä kokemus!!!!
Ja miten ihanaa, että jaoit sen kanssamme!! smitten smitten smitten
Aívan upeaaaaaa.
Itse en ole vielä valmis menemään, mutta ehkä ajan kanssa, kunhan tässä vahvistun. Wink
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2 : 27.01.2006 23:32:27 »

Olitko naisen luona?Ajattelin tuosta kun sait noita terveyteen liittyviä neuvoja. angel

Iloitsen kanssasi! smitten  smitten  smitten
tallennettu

Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #3 : 28.01.2006 00:02:48 »

Oi mikä kokemus!!!!
Ja miten ihanaa, että jaoit sen kanssamme!! smitten smitten smitten
Aívan upeaaaaaa.
Itse en ole vielä valmis menemään, mutta ehkä ajan kanssa, kunhan tässä vahvistun. Wink

 Smiley  smitten

Tiedät kyllä kun sen aika on =).
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #4 : 28.01.2006 00:03:15 »

Olitko naisen luona?Ajattelin tuosta kun sait noita terveyteen liittyviä neuvoja. angel

Iloitsen kanssasi! smitten  smitten  smitten

Juu, naisen luona olin.

 smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #5 : 28.01.2006 16:46:28 »

Olen muutaman kerran käynyt meedioiden luona. Joidenkin käyntien jälkeen on ollut hyvä ja levollinen mieli, joidenkin on tuntunut pahalta. Tervehdyksiä olen saanut äidiltäni ja serkultani, jonka kuolemaa pidettiin itseaiheutettuna, hän kävi kertomassa että hänelle vain sattui vahinko ei ollut mitään syytä harkita aikaistettua lähtöä. Se tuntui hyvältä, sillä olin monesti ajatellut miksi en ollut nähnyt hänessä itsetuhoisuuden merkkejä.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #6 : 28.01.2006 17:27:43 »

Hei Inke_1  Cheesy

Millä lailla sinulle on tuo paha olo ilmennyt?Surullinen?Ikävöivä?Vai selkeästi paha olo itse tapahtumasta?Oletko käynyt joka kerran saman meedion luona,vai onko nuo tuntemukset olleet erilaiset eri meedioiden viestittäminä?

Mietin vain,kuin tuollaista pahaa oloa,,,? Huh
tallennettu

Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #7 : 28.01.2006 17:37:31 »

Paha olni tuli meedion tavasta esittää asiaansa. Harvoin kritisoin heitä, mutta tämän henkilön kohdalla kyllä moni muukin oli ihan peloissaan. Joku kyseisen meedion ystävä oli kutsunut hänet kaupunkiin koska meediolla oli ollut jokin vakava sairaus ja tuttava ajatteli ystävänsä pisistyvän kun saisi toimia tässä tärkeänä näkemässään työssään. Varsinaisesti hänen kauttaan en saanut välitettyä tietoa. Se oli elämäni kurjin kokemus meedioista, sellaista en toivoisi kelleen toiselle. Surullista että hän erotessamme halasi minua ja sanoi tarvitsevansa runsaasti voimaa voisinko välittää sitä hänelle.

Myöhemmät kokemukseni ovat olleet ihania ja niistä on ollut hyvä mieli vielä pitkään jälkeenpäin.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #8 : 28.01.2006 19:11:17 »

Just joo! Shocked

Eipä sitten ole ihme,että oli paha olo!Ei oikein vastuulliselta touhulta kuullosta,ei lainkaan! tickedoff
Meedion työ on jo fyysisesti kuluttavaa ja jos vielä mielen tasollakin ongelmia,niin vierailijat saattaneet olla kyllä aika"väkeä".
Ikävää,ettei ymmärtänyt vetäytyä työstään. Sad

No,sinä tiesit mistä oli kysymys ja olet kokenut puhtaitten kanavien kautta tulevat viestit. angel
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #9 : 24.05.2007 11:32:06 »

Selvänäkijä ja meedio sivuavat kyllä toisiaan. Selvänäkijällä on meedion kykyjä ja meediolla selvänäkijän kykyjä. Moni meedio työskentelee myös selvänäkijänä ja päinvastoin.

Selvänäkijän tehtävänä on katsoa ihmisten sielunsuunnitelmaa ja auraa ja kertoa siitä vastauksia henkilön esittämiin kysymyksiin. Selvänäkijät saavat tarvittaessa apua henkimaailman puolelta. Selvänikjän luokse mennään, kun halutaan tietää esim mihin suuntaan seuraavaksi elämässä.

Meedio puolestaan keskustelee henkimaailman puolelle siirtyneiden henkilöiden tai jo siellä olevien henkilöiden, kuten oppaiden kanssa. Meedio katsoo, kuka tulee asiakastilanteeseen paikalle ja kertoo heidän vastauksensa asiakkaan kysymyksiin. Meedion luo mennään, kun halutaan saada yhteys esim. kuolleeseen läheiseen.

Meediot vaipuvat myös transsiin (tosin eivät kaikki) saadakseen yhteyden henkimaailmaan. Kanavoinneista suurin osa tulee meedioiden kautta.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 24.05.2007 23:45:09 »

Samaa mieltä Athan kanssa.  coolsmiley Wink smitten angel
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #11 : 27.05.2007 14:42:01 »

Olisi mielenkiintoista kuulla positiivisia kokemuksianne enemmänkin meedioista.
Mistä esimerkiksi olette varmistuneet, että kyseessä todellakin on meedio?
Kysehän on pohjimmiltaan uskomisesta. Osa ihmisistä uskoo herkemmin ja osa on hyvinkin kriittisiä. Sen vuoksi ei oikeastaan voi luottaa toisen ihmisen suositukseen meediosta. Joskus ihan feikkimeedio osaa lukea kehon kieltä niin hyvin, että kuulija kokee saavansa oikean viestin.  Angry
 
Meedion pitäisi antaa hengestä niin selvät tuntomerkit, että kuulija on satavarma vainajan henkilöllisyydestä. Yleensä meedio siis kuvailee esim. mies/nainen, ikä, pituus, paksuus, erikoismerkit kuten tatuointi tai arpi yms. Lisäksi hän kuvailee onko kyseessä äiti, isä, isoäiti, naapuri, muu ystävä tms. Hän saattaa kuvailla myös jotain tapahtumaa, joka olisi viestin vastaanottajalle tärkeä ja jonka hän siis muistaisi. Esim. "tässä ollaan kalassa" voi olla kuvaus henkilölle, joka on käynyt isänsä kanssa paljon kalastamassa ja se on ollut tärkeää molemmille. Sieltä se tuttuus sitten pitäisi löytyä.  Smiley

Tästäkin on tosin kaksi koulukuntaa, joista toinen kannattaa suoraa viestin välittämistä vaikka vastaanottaja ei tunnistaisi vainajaa lainkaan. Se on mukava tapa myöskin, mutta silloin on vaikeampi tunistaa nk. oikea meedio. Itse pidän tosiaan enemmän tuosta keski-Euroopassa käytettyä suoruutta ja vähän vieroksun tätä suomalaista jahkaamista.   Wink
tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #12 : 31.05.2007 09:51:26 »

Hei kaikille!

Minäkin olen ollut yhteydessä meedioon ja täytyy myöntää että itku tuli! Mutta itku oli ilosta ja ihanasta tunteesta smitten  olin puhelinyhteydessä häneen ja koko keskustelumme aikana kehoani karsi kylmä.
Luokseni tuli mummoni ja tätini. Tunsin heidät kuvauksista joita meedio antoi heistä ja kyllä oli paikkansapitävää tietoa.mummo hoiti selkääni samalla kun juttelimme, tunsin sen ja tätini antoi joitain neuvoja ja rohkeutta mennä sinne käsileikkaukseen joka onnistui Smiley kuten hän minulle kertoikin....
Mummon kanssa yhteydessä olo oli jotain sanoin kuvaamatonta! mummo oli minulle tärkeä pienenä ja hänen poismenonsa tapahtui ollessani jotain 10-vuotias ja silloin en saanut jätää hyvästejä (sellaisia kuin olisin halunnut)myöhemmin unissa mummon näkeminen on pelottanut ja olen aina sanonut hänelle unessa että "sinähän olet kuollut..." Cry  Mutta tämä puhelinsoitto meediolle oli jotenkin "tärkeä" sain selvitettyä omat tuntemukseni asiasta ja viestiä mummolta. Nyt tiedän että he ovat tukenani täällä ja ovat aina olleet smitten
Kiitos heille siitä!
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #13 : 31.05.2007 11:00:23 »

Minä kävin useita vuosia sitten meediolla. Silloin kun kävin elämässäni oli erittäin raskas vaihe päällä. Olin vast ikään menettänyt äkillisesti isäni sekä silloinen miesystäväni oli päättänyt itse päivänsä. Kokemus meediosta oli erittäin positiivinen. Hän sai yhteyden edesmenneisiin ja kuvauksien ja viestien perusteella tämä meedio oli kyllä todellakin luotettava. Viestit olivat ohjaavia ja jotkut jopa aika hauskoja  smitten Uudestaan olisi tarkoitus mennä kun sen aika tulee  smitten

Suosittelen  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 31.05.2007 11:02:03 »

Lapseni pohtii kuolemanjälkeisiä. Kerroin hänelle meedioista, enkelit tietää jo.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: