Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kävin tapaamassa meediota  (Luettu 18817 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #15 : 31.05.2007 11:00:23 »

Minä kävin useita vuosia sitten meediolla. Silloin kun kävin elämässäni oli erittäin raskas vaihe päällä. Olin vast ikään menettänyt äkillisesti isäni sekä silloinen miesystäväni oli päättänyt itse päivänsä. Kokemus meediosta oli erittäin positiivinen. Hän sai yhteyden edesmenneisiin ja kuvauksien ja viestien perusteella tämä meedio oli kyllä todellakin luotettava. Viestit olivat ohjaavia ja jotkut jopa aika hauskoja  smitten Uudestaan olisi tarkoitus mennä kun sen aika tulee  smitten

Suosittelen  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 31.05.2007 11:02:03 »

Lapseni pohtii kuolemanjälkeisiä. Kerroin hänelle meedioista, enkelit tietää jo.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #17 : 08.07.2011 13:10:22 »

Nostan tämän vanhan aiheen, kun monen vuoden jälkeen sovin tapaamisesta meedio M:P:n kanssa. Kohtaaminen oli mielenkiintoinen. M.P sanoi jo kun olen eteisessä, että hän on sitten se joka puhuu, tarkoittaen etten keskeyttäisi hänen välitystehtäväänsä. Olin vuosien varrella kuullut paljon tästä henkilöstä ja onhan hän ollut julkisuudessakin. Vaikka istunto kesti tunnin, jäi minulle vielä tiedonnälkää, ehkä palaan vielä uudestään hänen kotisohvalleen kuuntelemaan hänen välittämiään viisauksia.
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #18 : 10.07.2011 08:34:38 »

Kiinnitän huomiotani usein ihan pikkuseikkoihin. Jo heti istunnon alussa Pennasen välittämissä viesteissä kiinnittyi huomioni sanamuotoihin, jotka olivat tyypillisiä rajan taakse siirtyneille sukulaisilleni. Isäni kertoi muunmuassa ettei lapsuuskotini kaivosta saa ottaa juomavettä, siinä on jotain mikä ei ole hyväksi terveydelle.

Yllättävää oli se, että työnantajani molemmat vanhemmat kävivät tuomassa oman tervehdyksensä, isänsä kuolemasta on vähän yli vuosi ja äitinsä kuoli puolisen vuotta sitten. He molemmat ovat käyneet känyneet tapaamassa minua kodissani aika pian kuolemansa jälkeen. 

Pidin paljon Pennasen tyylistä, olin kuullut hänestä paljon eräältä kouluttajaltani, joka on myös jo rajan takana. Pennanen tunsi hänet hyvin ja välillä tämän istunnon aikana kouluuttajani kävi kertomassa Pennaselle omista suunnitelmistaan siellä toisella tasolla.

Pakko nöyrästi myöntää Pennanen on huikea nainen omalla osaamisalueellaan.

tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #19 : 10.07.2011 11:30:16 »

Pakko jatkaa vielä vähän. Pennanen sanoi meedion aina olevan myös selvänäkijä, mutta selvänäkijä ei aina ole meedio.

Ehkä näitä osaamisalueita on muillekin henkisiin lahjoihin liittyvällä alueella. Selvänäköinen ei ole välttämättä selväkuuloinen, eikä selvätuntoinen ole selvänäköinen että selväkuuloinen. Todennäkisesti eri variaatioita löytyy yhdistettynä näihin kykyihin. En tiedä onko kyky selvätietoinen yleisesti hyväksytty termi näissä lahjoissa tai kyvyissä, joskus tuntuu kuin joillakin olisi myös tämä *työvälineenä pakissaan*, itseltäni se puuttuu. eikä selvätuntoisuuskaan ole läheskään vahvana.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #20 : 11.07.2011 16:46:52 »

Pakko jatkaa vielä vähän. Pennanen sanoi meedion aina olevan myös selvänäkijä, mutta selvänäkijä ei aina ole meedio.

Ehkä näitä osaamisalueita on muillekin henkisiin lahjoihin liittyvällä alueella. Selvänäköinen ei ole välttämättä selväkuuloinen, eikä selvätuntoinen ole selvänäköinen että selväkuuloinen. Todennäkisesti eri variaatioita löytyy yhdistettynä näihin kykyihin. En tiedä onko kyky selvätietoinen yleisesti hyväksytty termi näissä lahjoissa tai kyvyissä, joskus tuntuu kuin joillakin olisi myös tämä *työvälineenä pakissaan*, itseltäni se puuttuu. eikä selvätuntoisuuskaan ole läheskään vahvana.

Tämä on totta. Selvänäkijä ei aina ole meedio (koska meedio keskustelee pääasiassa vainajien kanssa). Meedio pystyy tekemään selvänäkijän töitä niin halutessaan, usein siksi, että esimerkiksi asiakkaan kuolleet läheiset voivat informoida heitä asiakkaan tulevaisuudesta. Jokainen menee (tässäkin ammatissa) oman mieltymyksensä ja kutsumuksensa mukaan.

Selvökuuloisuus, selvätuntoisuus ja selvänäkö ovat asioita erikseen. Luulen, että selvätuntoisuus on se ensimmäinen heräävä ominaisuus, juuri tyyliin "Minusta vain tuntui sille ja sitten asia olikin niin".
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #21 : 11.07.2011 22:09:40 »

Mä tässä pohdin meediolle menemistä, kun haluisin tietää miksi eräät sukulaiseni käyttäytyivät minua kohtaan niin kuin käyttäytyivät. Ei ymmärrys riitä.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
grusgrus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #22 : 12.07.2011 21:24:31 »

Myös harkitsen meedion tapaamista. Osaisiko joku kertoa löytyykö itä-suomesta päin asiansa osaavaa meediota jonka luokse kannattaisi mennä. Vastata voi myös yv:nä jos haluaa. Kiitos  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: