Minulla on tuo Saturnus 12. huoneessa jonka käsitän yhdeksi tärkeäksi osaksi isäsuhdettani, vaikka se ei koko totuus olekaan. Marsini on Leijonassa (isäni on leijona, myös nousuinen) ja olen itse
-olen isäni MC
merkistä onnistunut tuon itselleni hankkimaan
.
Isäni on sangen rakastava ja maailmankaikkeuden keskipisteLeijona mutta pidättyväinen tunteiden osoituksessa (tämä on kaava joka toistuu pidemmälle sukuun) paitsi humalassa ja nyt vanhemmalla iällä sekä perfektionistinen luonne (oman rankan isäsuhteen vaatimukset täällä). Tosin tuokin puoli alkaa olla läpikäytynä.
Pikatutkailuna, kohteena lähinnä Saturnus:
(isäni on vaikuttanut paljon ajatuksiini ja stimuloinut myös mielen/kielen kehitystä, on itse lahjakas sanojen kanssa ja älykäs tyyppi, näin voisin sen isäsuhteen kautta ymmärtää)
(tukahdutettua rakkaudellisuuden osoittamista? Minulla Venus Härässä ja tämä Saturnuksen tai isän vaikutus tuntuu vähentävän omien töiden ja rakkaudenkin arvoa, perfektionismin kiroja siis)
(tässä on ilmeisesti tyypillinen kapinallinen kakara kuriin järjestyksellä -teema
)
(mielikuvituksen lahja, myös taipumus paeta oman pään sisäisiin maailmoihin. Isälle myös alkoholi maittanut. Todellisuudeltapakoa.)
(no tästä ei ehkä tartte edes selittää, inha se on. Isä ajoi äidin pois. Isästä tuli tämän jälkeen käytännössä äiti sekä isä.)
(tätä en osaa oikein tulkita, isän vaikutus isään
vai isän, auktoriteettien vaikutus egon kehitykseen?)