Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi skorppari ringissä mukana  (Luettu 3263 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« : 27.01.2006 23:15:41 »

Terppa kaikille!

Horoskoopit ja monet muut ns. rajatiedon jutut ovat kiinnostaneet minua teini-ikäisestä saakka. Olen jo useamman vuoden käynyt säännöllisesti Sepon sivuilla ja reilu vuosi sitten teetin lopultakin Luonneanalyysin. Itse en osaa kyllä laatia karttaa, mutta muiden tekemiä analyysejä luen tosi mielelläni.

Niinku jo otsikko kertoo, olen Skorpioni ja se merkki esiintyy näemmä kartallani ihan asiaksi asti. Olen varmaan monessa mielessä Skorpionin arkkityyppi yhdellä poikkeuksella: väitetäänhän, että Skorppari on erakko ja lörppö Skorpioni on aivan epänormaali tapaus. Minä kuulun niihin ihmisiin, keitä on vissiin jo laitoksella pistetty gramofonineulalla Calmeten sijaan  Cheesy

Viesteillään ja tutustellaan!

Perjantai-illan terkuin

Satu

aurinko ja askendentti skorpioni; nouseva  skorpioni
kuu  jousimies
merkuriusvenus, neptunus jupiter  skorpioni
mars, neptunus ja  keskitaivas  vaaka
saturnus  harka
pluto  neitsyt
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 01.02.2006 10:59:46 »

Heips Satusko ja tervetuloa mukaan rinkiin! Onpas sinulla paljon Skorpionia kartalla. Ainakin olet todennäköisesti niitä onnellisia, jotka tunnistavat itsensä aurinkomerkkinsä kuvauksista.  Wink Tosin jousimiesmäisen iloista, joviaalia ja filosofista seikkailijaakin sinusta löytyy Kuumerkkisi perusteella.

Johtuisikohan tuo puheliaisuutesi siitä, että vaikka Merkuriuksesi onkin hieman salaperäiseksi kutsutussa Skorpionissa, se on kuitenkin todennäköisesti reilusti aspektoitu muiden Skorppariplaneettojen toimesta. Olisiko se kenties yhtymässä esim. Aurinkoon, Asc:iin, Venukseen, Neptunukseen tai Jupiteriin tai useampaankin noista?
tallennettu

Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 01.02.2006 19:20:01 »

Moikka May!

Juu, ne planeetta-aspektit menee ainakin yhden tulkinnan mukaan näin:
 aurinko aspect_con merkurius
 aurinko aspect_con jupiter
 kuu aspect_sex uranus
 merkurius aspect_con  venus
 merkurius aspect_con jupiter
 merkurius  aspect_opp saturnus
 merkurius aspect_con I
 venus aspect_con jupiter
 venus aspect_opp saturnus
 venus aspect_con neptunus
 venus aspect_con I
 mars aspect_con uranus
 mars aspect_con pluto
 jupiter aspect_opp saturnus
 jupiter aspect_con I
 saturnus aspect_opp I
 neptunus aspect_sex pluto
 neptunus aspect_con I

Selittääköhän tämä kaiken "vauhdin ja vaaralliset tilanteet" elämäni varrelta?  Smiley Mitä sinä tai muut saatte tästä irti?

t. Satusko70
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: