Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: merkki kädessä  (Luettu 3691 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
miljatyttö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 02.06.2009 22:19:27 »

Hei! Olen aivan uusi jäsen, ja kyselisin onko kenelläkään kokemusta ihoon ilmestyvästä merkistä. Onko merkki kenestäkään tutun näköinen? Paitsi anarkia-merkki (olen kyllä vanha anarkisti). Miksi sain sen? Onko kenelläkään kokemusta? Vai sekoanko vaan Undecided Jälki ollut nyt 3 päivää, haalistumaan päin, mutta yhä aivan selvä.
 en saa näköjään käden kuvaa tähän, eli merkki on oikeassa kämmenessä, musta, kuin tatuointi, selvärajainen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 03.06.2009 19:47:30 »

En osaa ihan tarkalleen sanoa, mistä merkki voisi olla, mutta ensimmäisenä tuli mieleeni noituuden symbolit. Kuva on mahdollisesti karmajäämä kehossa jostakin elämästäsi, jossa olet harjoittanut noituutta jollakin tavalla.

Meillä on ollut täällä Henkimaailman osiossa juttua noista kehoihin ilmestyvistä/jääneistä merkeistä, jotka juontavat juurensa usein menneistä elämistä. Asiasta voi lukea ainakin ketjuista

Merkit iholla, jälkiä menneistä elämistä?
Arvet?
tallennettu
miljatyttö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 04.06.2009 21:30:01 »

kiitos! tuo muuten voinee hyvinkin pitää paikkansa, kun olen pienestä asti ollut kiinnostunut noituudesta (kirjoittanut kirjoitelmia yms). Ja kakarasta asti ostellut ja tutkinut ennustamiskirjoja, nyt vanhemmiten jäänyt ajan puutteessa. Ehkäpä olen ollut noita tms edellisessä elämässä, tässäkin elämässä sisäisesti ja ulkoisesti melko noita=)))ja tänään merkki katosi yhtäkkiä kuin tulikin, säilyi 5 päivää.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 05.06.2009 17:09:04 »

En nyt malta olla taas vitsailematta :Smiley
mutta voisko sen käsiin piirtelyn lopettaa tietyllä iällä? Grin 2funny
tallennettu
miljatyttö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 05.06.2009 21:37:14 »