Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Proge Aurinko siirtyy Kauriiseen  (Luettu 11025 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 19.06.2009 10:23:05 »

aurinko kauris 0 astetta ja talvipäivänseisaus ja
 aurinkorapu 0 astetta kesäpäivänseisaus,
ovathan ne merkittäviä taitekohtia,
valon taitekohtia näin luonnon kannalta,
henkisesti voi aatella samoin,
 kauris/ saturnus
ja  rapu/ kuu ja ajankierron ymmärrys, kuin henkinen kypsyminen
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #16 : 27.07.2009 17:07:58 »

Kun itsellä proge  aurinko vaihtui  kauris:een sain postissa kirjeen, jossa luki "teidät on tuomittu avioeroon".

Grin  Grin

Tämä pisti Kauriin nauramaan.   Grin

Minulle tuo kirje tuli kun proge- aurinko meni hyvää vauhtia Vesimiehessä...  Wink

Lizzylle tuo muutos voi tulla varsin intensiivisesti juuri tuon transiitti-Pluton sijainnin takia. Samalla kun identiteetti muuttuu niin Pluto tulee ja tallaa.

Tosin Lizzyllähän on varmasti Jousimihenä kokemusta Plutosta jo ennen tätä.
Minun Proge Aurinko muuten tuntuu seuraavan tr. Plutoa.
 crazy2

Oletko Lizzy huomannut mitään erilaista?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #17 : 10.08.2009 09:57:32 »

kaurisenergiaa, tuo oli niin osuvasti sanottu, että heti kun löydän itsestäni jotain uutta niin se pluto tulee ja tallaa.

Esimerkiksi nyt tämä pr. auringon siirtyminen Kauriiseen ja minun valmistumiseni ja siirtyminen työelämään niin eikös ole maailmanlaajuinen lama ja töitä ei löydy mistään.

Toisaalta kuten sanottu, kyllä minä olen Pluto teemoihin jo erittäin tottunut.

Noin muuten niin en tiedä olenko tätä merkkivaihdosta vielä ainakaan kovin tietoisesti huomannut. Sen olen huomannut, että kauris ja saturnus tematiikka minua kiinnostaa kovasti. Niin ja jännä oli sekin, että mietin yhtenä päivänä eri huonejärjestelmiä. Olen aina käyttänyt placidusta enkä sitä oikeastaan ole edes miettinyt, mutta nyt kokeilin porphyry jakoa niin kappas, minun rx Kuu joka on ollut aina 11.huoneessa siirtyikin sillä järjestelmällä Kauriin edustamaan 10.huoneeseen... Oli kyllä jännä havainto.

Mietin myös tuota syyskuussa tulevaa tr.  saturnus aspect_opp kuu että jos se liittyy tähän niin mitä olisi odotettavissa? Nikki oletko vielä taustalla?
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: