asboo
|
|
« : 12.06.2009 15:54:37 » |
|
Tarkastelin tuossa juuri erästä karttaa, jossa 9.huone leijonassa. Kyseinen henkilö meni naimisiin ulkomaalaisen kanssa ja on aina pitänyt ulkomaalaisista miehistä enemmän kuin suomalaisista. Joten tätä liittoa ei ollut vaikea ennustaa. Oletko seurustellut/aviossa ulkomaalaisen kanssa? Näkyikö/näkyykö tämä kartallasi, joko syntymäkartalla, ap-kartalla tai transiiteissa?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #1 : 12.06.2009 16:42:28 » |
|
Tarkastelin tuossa juuri erästä karttaa, jossa 9.huone leijonassa. Kyseinen henkilö meni naimisiin ulkomaalaisen kanssa ja on aina pitänyt ulkomaalaisista miehistä enemmän kuin suomalaisista. Joten tätä liittoa ei ollut vaikea ennustaa. Oletko seurustellut/aviossa ulkomaalaisen kanssa? Näkyikö/näkyykö tämä kartallasi, joko syntymäkartalla, ap-kartalla tai transiiteissa? No omana havaintona voisin myös sanoa, ettei tuo ysi huone aina merkkaa ulkomaita... se voi olla myös filosofisia pohdintoja... uskonnollisia.. elämän tarkoituiksen miettimistä... toki niitä ulkomaitakin... mutta myös muita asioita... Mikään ei ole niin yksiselitteistä, vaan riippuu myös kartan muista tekijöistä!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #2 : 12.06.2009 17:13:24 » |
|
Oletko seurustellut/aviossa ulkomaalaisen kanssa? Näkyikö/näkyykö tämä kartallasi, joko syntymäkartalla, ap-kartalla tai transiiteissa?
Juu, ja ihan nataalina näkyy: ja Kulkee ihan suvussa, että aina on naitu ulkomaalaisia - mun faijakin deittaili aikanaan japsityttöä, täti nai sakemannin ja itsekin ronkin kanssa noita ulkomaan herkkuja aina kun mahdollista, tosin ns. eebeniä en ole vielä kokeillut, mikä on vähän outoa, pidän nääs mustaa ihoa erityisen kauniina.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 12.06.2009 17:15:04 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #4 : 12.06.2009 17:24:09 » |
|
Niin ... Mutta.. mie tunnen läheisesti myös henkilön, jolla kaikki henk. kohtaiset planeetat painottuvat ysi huoneeseen. Eikä oo eläissään käynyt ulkomailla, eikä edes halua tai tunne sinne mitään vetoa. Pohtii paljon uskonnollisia, filosofisia asioita. On kylläkin tehnyt noista pohdinnoistaan paljon artikkeleita ulkomaisiin tiedejulkaisuihin. Että... meinaan, koko kartan kokonaisuutta huomioon ottaen, se voi ilmetä eri tavoin.. se ulkomaat! Politiikka, ulkomaailma, kaikki elämän pohdinnat minusta liittyvät 9 h?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #7 : 12.06.2009 17:40:17 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 12.06.2009 17:48:11 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 12.06.2009 18:03:54 » |
|
Niin ... Mutta.. mie tunnen läheisesti myös henkilön, jolla kaikki henk. kohtaiset planeetat painottuvat ysi huoneeseen. Eikä oo eläissään käynyt ulkomailla, eikä edes halua tai tunne sinne mitään vetoa. Pohtii paljon uskonnollisia, filosofisia asioita. On kylläkin tehnyt noista pohdinnoistaan paljon artikkeleita ulkomaisiin tiedejulkaisuihin. Että... meinaan, koko kartan kokonaisuutta huomioon ottaen, se voi ilmetä eri tavoin.. se ulkomaat! Politiikka, ulkomaailma, kaikki elämän pohdinnat minusta liittyvät 9 h? Niin. Tietenkin Venus 9. huoneessa toimii monella tasolla, tässähän oli kyseessä nimenomaan ne asiat jotka liittyvät ulkomaihin. Minulla tämä on sellainen sijainti joka kartallani selkeimmin viittaa siihen, se viittaa myös kiinnostumiseen itsensä laajentamisesta kaikilla mahdollisilla keinoilla (ei fyysinen ainakaan vielä ) kattaen siis filosofiat ja kiinnostuksen juurikin siihen pohdintapuoleen ja etsijätaipumukseen. Nekin ovat elämässäni hyvin läsnä ja tiede ja taide ja... Eihän kukaan sanokaan että se viittaisi vain ja ainoastaan yhteen asiaan. Kerro toki mitä itse asioita kartalla itse liität tähän ulkomaille vetotaipumukseen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
LYV
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 12.06.2009 18:20:21 » |
|
En yhtään ihmettele jos muuttaisin ulkomaille jälleen. 9 huoneessa. Olen kaksikielinen ja puhun saksaa ja suomea... Ja sitten englantiikin ilman ongelmaa. Ja seurustelen sitäpaitsi ulkomaalaisen kanssa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #11 : 13.06.2009 09:37:52 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
suski7
|
|
« Vastaus #12 : 13.06.2009 09:45:10 » |
|
mulla venus (aurinko, neptunus, merkurius) 9:ssä (käytän Porphyryn järj)....nuorena seukkasin ihan rehellisesti mustan miehen kanssa muutaman kuukauden...mun miehet on "ulkomaalaisen" näköisiä vaikka ovatkin ihan suomalaisia. Muhun siis vetoaa tummat miehet, ei ollenkaan vaaleahiuksiset tai edes ruskeahiuksiset. Ehkä enemmänkin sanoisin että ko. asetelma on asenteissa, esim filosofinen asenne elämään? Nuorena mulla oli varmaan satoja ulkomaalaisia kirjeystäviä, nyt sama teema toistuu facebookissa. Siitä tuliki mieleen että kuka hoitaa fb:n astroa??? meinaan laitoin sinne liittymispyynnön ajat sitten eikä siihen vieläkään ole pääässy "sisään"...
Mä en usko että venus 9:ssä mitenkään lisää ulkomaalaisten tuloa elämään varsinaisesti, enempiki ne on ne aspektit kartalla.....
|
|
|
tallennettu
|
sun+mer+ven+nep skorppioni asc kauris mon kalat
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #13 : 13.06.2009 17:58:23 » |
|
suski, facebookin astro.fi -ryhmään ei kyllä pääsekään, koska ainokainen ylläpitäjä (Mio) kuoli keväällä. Liity sen sijaan Astrologian ystävät -ryhmään. Siellä on tosin muitakin astrologian harrastajia kuin pelkkiä astro-foorumilaisia, paljon mm. SAS:ilaisia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|