Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suhde ulkomaalaiseen  (Luettu 19186 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« : 12.06.2009 15:54:37 »

Tarkastelin tuossa juuri erästä karttaa, jossa  juno  aspect_con  venus 9.huone leijonassa. Kyseinen henkilö meni naimisiin ulkomaalaisen kanssa ja on aina pitänyt ulkomaalaisista miehistä enemmän kuin suomalaisista. Joten tätä liittoa ei ollut vaikea ennustaa.

Oletko seurustellut/aviossa ulkomaalaisen kanssa? Näkyikö/näkyykö tämä kartallasi, joko syntymäkartalla, ap-kartalla tai transiiteissa?
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #1 : 12.06.2009 16:42:28 »

Tarkastelin tuossa juuri erästä karttaa, jossa  juno  aspect_con  venus 9.huone leijonassa. Kyseinen henkilö meni naimisiin ulkomaalaisen kanssa ja on aina pitänyt ulkomaalaisista miehistä enemmän kuin suomalaisista. Joten tätä liittoa ei ollut vaikea ennustaa.

Oletko seurustellut/aviossa ulkomaalaisen kanssa? Näkyikö/näkyykö tämä kartallasi, joko syntymäkartalla, ap-kartalla tai transiiteissa?

No omana havaintona voisin myös sanoa, ettei tuo ysi huone aina merkkaa ulkomaita...
se voi olla myös filosofisia pohdintoja...
uskonnollisia..
elämän tarkoituiksen miettimistä...
toki niitä ulkomaitakin...
mutta myös muita asioita...

Mikään ei ole niin yksiselitteistä,
vaan riippuu myös kartan muista tekijöistä!
 idiot2
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #2 : 12.06.2009 17:13:24 »

Juu, ja ihan nataalina näkyy: kuu ja  venus  jousimies Cool Kulkee ihan suvussa, että aina on naitu ulkomaalaisia - mun faijakin deittaili aikanaan japsityttöä, täti nai sakemannin ja itsekin ronkin kanssa noita ulkomaan herkkuja aina kun mahdollista, tosin ns. eebeniä en ole vielä kokeillut, mikä on vähän outoa, pidän nääs mustaa ihoa erityisen kauniina.   
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #3 : 12.06.2009 17:15:04 »

Minulla kartalla juuri tuo 9. huoneen (härkä) venus  aspect_con  keskitaivas ja asun ulkomailla, ulkosuomalaisen kanssa. AP-kartalla yhteenmuutettaessa ja samalla ulkomaille oli tuona vuonna  jupiter  aspect_con  keskitaivas  Grin.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4 : 12.06.2009 17:24:09 »

Minulla kartalla juuri tuo 9. huoneen (härkä) venus  aspect_con  keskitaivas ja asun ulkomailla, ulkosuomalaisen kanssa. AP-kartalla yhteenmuutettaessa ja samalla ulkomaille oli tuona vuonna  jupiter  aspect_con  keskitaivas  Grin.

Niin ...
Mutta..
 mie tunnen läheisesti myös henkilön,
jolla kaikki henk. kohtaiset planeetat painottuvat ysi huoneeseen.
Eikä oo eläissään käynyt ulkomailla,
eikä edes halua tai tunne sinne mitään vetoa.
Pohtii paljon uskonnollisia, filosofisia asioita.
On kylläkin tehnyt noista pohdinnoistaan paljon artikkeleita ulkomaisiin tiedejulkaisuihin.
Että...
 meinaan,
koko kartan kokonaisuutta huomioon ottaen,
se voi ilmetä eri tavoin..
se ulkomaat!
Politiikka, ulkomaailma,
kaikki elämän pohdinnat minusta liittyvät 9 h?

smitten
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 12.06.2009 17:27:32 »

Minulla 9.huone on tyhjä ja heh..! Cheesy neitsyessä! Grin 2funny
(hitto mitä assisisaatioita mielessäni liikkuukaan!) :Smiley

Minä olen aina sekaantunut erimaalaisiin kuin mitä itse olen
ja asunut ja asun erimaalaisissa maissa
-mielipiteeni suokkimiehistä näin yleisellä levelillä tiedättekin. Wink

Karttaani voi vertailumielessä tutkia. Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.06.2009 17:34:30 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 12.06.2009 17:35:23 »

....tai vaikkapa Astroon! Cheesy Grin 2funny
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 12.06.2009 17:40:17 »

....tai vaikkapa Astroon! Cheesy Grin 2funny

:2funny: smitten 2funny

Jep...
ulkomaillehan sekin on viestintää... 2funny

Avaruuden mustiin aukkoihin... 2funny Smiley 2funny
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 12.06.2009 17:48:11 »

REPESIN! Grin 2funny
Totta! Cheesy
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #9 : 12.06.2009 18:03:54 »

Niin ...
Mutta..
 mie tunnen läheisesti myös henkilön,
jolla kaikki henk. kohtaiset planeetat painottuvat ysi huoneeseen.
Eikä oo eläissään käynyt ulkomailla,
eikä edes halua tai tunne sinne mitään vetoa.
Pohtii paljon uskonnollisia, filosofisia asioita.
On kylläkin tehnyt noista pohdinnoistaan paljon artikkeleita ulkomaisiin tiedejulkaisuihin.
Että...
 meinaan,
koko kartan kokonaisuutta huomioon ottaen,
se voi ilmetä eri tavoin..
se ulkomaat!
Politiikka, ulkomaailma,
kaikki elämän pohdinnat minusta liittyvät 9 h?

smitten

Niin. Tietenkin Venus 9. huoneessa toimii monella tasolla, tässähän oli kyseessä nimenomaan ne asiat jotka liittyvät ulkomaihin. Minulla tämä on sellainen sijainti joka kartallani selkeimmin viittaa siihen, se viittaa myös kiinnostumiseen itsensä laajentamisesta kaikilla mahdollisilla keinoilla (ei fyysinen ainakaan vielä  Cheesy) kattaen siis filosofiat ja kiinnostuksen juurikin siihen pohdintapuoleen ja etsijätaipumukseen. Nekin ovat elämässäni hyvin läsnä ja tiede ja taide ja... Eihän kukaan sanokaan että se viittaisi vain ja ainoastaan yhteen asiaan.

Kerro toki mitä itse asioita kartalla itse liität tähän ulkomaille vetotaipumukseen.
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #10 : 12.06.2009 18:20:21 »

En yhtään ihmettele jos muuttaisin ulkomaille jälleen.  kuunsolmu  harka 9 huoneessa. Olen kaksikielinen ja puhun saksaa ja suomea... Ja sitten englantiikin ilman ongelmaa.  Smiley
Ja seurustelen sitäpaitsi ulkomaalaisen kanssa.
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 13.06.2009 09:37:52 »

Juu, en väitä että juuri 9.huoneen venus yksin takaisi sitä rakastumista ulkomaalaiseen. Mutta esimerkkitapauksessani  venus  aspect_con  juno
sekä myös
 venus  aspect_sex  mars 7.huone
 venus  aspect_tri  jupiter 5. huone
 venus  aspect_tri  kuu 4.huone
viittaavat vielä enemmän sinne päin, sekä ap-kartalla ruuhka 9.huoneessa avioitumisvuonna, meni naimisiin ulkomailla. Ko. henkilö on vielä tullut uskoon samana vuonna(mm. jupiter 9.huone)

Sashan karttaa kiva tutkiskella. Mutta valistakaa viisaammat eikö Sashan 9.huone ole leijonassa, kun sen huoneen kärki on leijonassa, vaikka huone sisältääkin neitsyen? Vai olenko nyt ymmärtänyt väärin?  idiot2
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 13.06.2009 09:45:10 »

mulla venus (aurinko, neptunus, merkurius) 9:ssä (käytän Porphyryn järj)....nuorena seukkasin ihan rehellisesti mustan miehen kanssa muutaman kuukauden...mun miehet on "ulkomaalaisen" näköisiä vaikka ovatkin ihan suomalaisia. Muhun siis vetoaa tummat miehet, ei ollenkaan vaaleahiuksiset tai edes ruskeahiuksiset.
 Ehkä enemmänkin sanoisin että ko. asetelma on asenteissa, esim filosofinen asenne elämään?
Nuorena mulla oli varmaan satoja ulkomaalaisia kirjeystäviä, nyt sama teema toistuu facebookissa. Siitä tuliki mieleen että kuka hoitaa fb:n astroa??? meinaan laitoin sinne liittymispyynnön ajat sitten eikä siihen vieläkään ole pääässy "sisään"...

Mä en usko että venus 9:ssä mitenkään lisää ulkomaalaisten tuloa elämään varsinaisesti, enempiki ne on ne aspektit kartalla.....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 13.06.2009 17:58:23 »

suski, facebookin astro.fi -ryhmään ei kyllä pääsekään, koska ainokainen ylläpitäjä (Mio) kuoli keväällä. Liity sen sijaan Astrologian ystävät -ryhmään. Siellä on tosin muitakin astrologian harrastajia kuin pelkkiä astro-foorumilaisia, paljon mm. SAS:ilaisia.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 13.06.2009 18:02:17 »

Niin ja mitä tulee seurusteluun ulkomaalaisten kanssa, niin kyllähän Vesimies/huone 11 on myös varsin kansainvälinen merkki/huone. Itselläni on vain lyhyehköjä suhteita ulkomaalaisiin, mutta ne ovat osuneet Uranus-transiittien aikoihin, viimeksi  uranus aspect_squ aurinko toi mukanaan vipinää ulkosuomalaisen kanssa..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: