Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suhde ulkomaalaiseen  (Luettu 19161 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 14.06.2009 17:22:16 »

Kiitti Lilli vinkistä.... Smiley
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #16 : 15.06.2009 13:32:01 »

Hmm, tuota tuota.. Mulla planeettasuma 11. huoneessa, eli mm.  merkurius venus neptunus jousimies 11. huoneessa. Lisäksi  keskitaivas jousimies - eli eikös tässä tapauksessa niiden elämänsuunnitelmien pitäisi toteutua ulkomailla Huh Kun vielä  keskitaivas :n hallitsija  jupiter mulla 9. huoneessa, tosin merkkisijainti  skorpioni :ssa, eli  jupiter vaikuttaa mulla vähän "eri tavalla". Syvällisemmin, vaistomaisemmin ja herkemmin.

Noh, kaikesta huolimatta olen viihtynyt kotiseuduilla (olen erittäin kotiseuturakas) ja kaikki rakkauteni ovat olleet suomalaisia - no, exä tosin oli ruotsinkielinen, mutta kotimainen silti Grin  Johtuneeko sitten siitä, kun DC rapu , joka on aika domestikoitunut sijainti Huh  DC:n hallitsija  kuu 7. huoneessa.

Mulla  juno kauris 1. huoneessa, ja

juno aspect_ssx venus
 juno aspect_con mars

Kuitenkin pidän vaihtelusta ja toiminnasta elämässäni, tosin en niinkään haaveile pitkien tai ex tempore-ulkomaanmatkojen perään Smiley  En tiedä, mikä siinä on, mutta "reilusti ulkomaalaisen näköiset" eli siis aivan eri kulttuuripiiristä tulevat miehet eivät vain ole kolahtaneet tippaakaan. Sinällään outoa, kun olen kuitenkin moninkertainen Jouskari Shocked  Kuitenkin ilkikurinen pilke silmäkulmassa, reilu huumorintajua sekä leikkimielisyys kolahtavat - lisämausteena kärsivällisyys sekä sellainen rauhoittava/tasapainottava vaikutus, koska olen aika räjähdysaltis ja järjestelmällisyyttä tai pitkäjänteisyyttä ei ole Tongue  Ja ja, pakko tunnustaa, että silmät ovat pysähtyneet enempi tummiin miehiin, joilla aika usein ruskeat silmät. Nykyisellä  vaaka -miehellä tummanruskeat hiukset ja suklaanappisilmät, niihin jäinkin jo alussa koukkuun smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 17.06.2009 06:48:57 »

Oma suhteeni ulkomaalaiseen tapahtui jupiterin tehdessä oppositiota jupiterille. Lyhyt, nopea nuoruuden romanssi Smiley
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #18 : 17.06.2009 15:56:57 »

Olen myös seurustellut verrattain usein ulkomaalaisten kanssa.
Venus on kaksosissa huoneessa 10, mikä ei itsessään indikoi tätä, mutta sen sijaan Juno on jousimiehessä huoneessa 5 ja tähän symboliikkaan mahtuu hyvin, se että kumppanini ovat usein olleet ulkomaalaisia(kuten nykyään, ranskalainen oinas)  aurinko leijonia (5.h) - jopa espanjassa asuessani tapailin saksalaista  aurinko leijona - tai muuten hyvin erilaisen kulttuuritaustan omaavia (olin naimisissa' romanin kanssa) tai, että kumppanini ovat olleet hyvin korkeasti koulutettuja ja tohtoreita ja professoreita on tässä pyörinyt. Yleensäkkin ulkomaalaiset liimautuvat seuraani ja tutustun heihin helposti, olin missä vain. Ehkä mun 11.h auringolla on emigrantin aura.  Grin

terv. maaimankansalainen

*Edit. Tuli mieleeni, että Junohan on perinteisesti avioliiton symboli ja ehkä au-rapuna olen sen verran romanttinen, että ihastuessani alkavat kirkonkellot soimaan päässäni ja ajautunut tällaisiin jousimies-symboliikan suhteisiin.  smitten
« Viimeksi muokattu: 17.06.2009 17:25:24 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #19 : 17.06.2009 18:29:45 »

ulkomaalainen ei ole pohjimmiltaan sen kummempi, olemme itse ulkomaalaisia muille, kaikki rajat ovat keksintöä; ja silti jotain eroja on. tänään kuulin tutulta, että esim Venäjällä ei onnistuisi sellainen suora lähestyminen yrittäjää kohtaan, jos ehdottaa vaikka jotain bisnesideaa. tämä siis suomalaiselta naiselta, jonka tuttu venäläinen mies. hän kumartelisi yrittäjiä, jotka kokee ehkä ylemmikseen? tuli vaan mieleen, että mitkä erot on todellisia - niistä voi syntyä hupaisiakin tilanteita.. en tiedä olisiko tuo asia briteillä ja ruotsalaisilla samanlaisempi kuin täällä meillä.

suhde voi siis olla liikesuhdekin.

en itse pidä "ulkomaalaisia" parempina enkä huonompina, on kyse yksilöistä- mutta tietenkään en pääse muiden maiden kansallistunteeseen käsiksi.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2009 18:40:39 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 17.06.2009 21:22:09 »

Theus, sinullahan DC on Vesimiehessä ja kaikki selittämäsi sopii kyllä sen symboliikaan, eikö? DC-Veskareilla kuuluu olevan usein myös varsin epäsovinnaisia parisuhteita ja vapautta pitää olla PALJON!
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
noname
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 17.06.2009 23:19:22 »

Minulla on  venus ja Juno  vesimies 11h ja elämässä useitakin suhteita ulkomaalaisten kanssa. No,  aurinko jousimies nä olen kyllä paljon asunut ja matkustellutkin ulkomailla, joten tämä ei kyllä ole mikään ihmekään. Kuulostaa aika perinteiseltä jouskaritulkinnalta, mutta minun kohdallani näin tämä elämä vaan on mennyt  Cheesy Nyt on kyllä mies ihan kotomaasta, mutta (tietenkin) toiselta paikkakunnalta ja "eksoottinen" minun mittapuuni mukaan (l. erilainen tausta ja koulutus jne.).
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #22 : 18.06.2009 08:29:30 »

juno  vesimies (5.h)  aspect_opp  mars  leijona (11. h) -sekin varmaan valottaa tuota puolta?
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #23 : 18.06.2009 10:21:37 »

Theus, sinullahan DC on Vesimiehessä ja kaikki selittämäsi sopii kyllä sen symboliikaan, eikö? DC-Veskareilla kuuluu olevan usein myös varsin epäsovinnaisia parisuhteita ja vapautta pitää olla PALJON!

Totta Lilli  Wink

Tuota vapautta varmasti kuvaa myös  uranus aspect_squ DC  vesimies
Muuten DC on suht hyvin aspektoitunut mm:  jupiter aspect_con pluto  aspect_tri DC ja oikeastaan siinä on leija kun  merkurius aspect_tri DC toiselta puolelta, sekä  venus aspect_tri DC ja  neptunus aspect_sex DC... harvemmin tulee ajateltua AC.n aspekteja näin päin  :Smiley
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 18.06.2009 10:58:54 »

Minulla taas MC Vesimiehessä, joten työympäristö on ollut minulla samanlainen kuin Theus, sinulla partnerit. Kansainvälistä, korkeasti koulutettua porukkaa, tehty tiedettä voimakkaasti kehittyvällä tulevaisuuden alalla. Kuu, Kuun yläsolmu ja Saturnus ovat minulla 11. huoneessa.. kaveripiirissä on paljon ulkomaalaisia. Ja olenhan minä asunutkin ulkomailla.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #25 : 18.06.2009 14:09:15 »

Jännää muuten miten tarkasti ihmisten MC.t yleensä toteutuu  Tongue Niinkuin sulla Lilli tuo hyvin uraaninen-ura  Grin ja mä oon taas tehnyt hyvin taurisia, venetiaalisissa paikoissa, rahan, kauneuden ja ruuan kanssa... Jännittää ihan et mikä musta tulee isona Cheesy
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 21.06.2009 13:53:17 »

Niin ja mitä tulee seurusteluun ulkomaalaisten kanssa, niin kyllähän Vesimies/huone 11 on myös varsin kansainvälinen merkki/huone.

Ohh, hyvä että tämäkin tuli ilmi, kun tuossa esimerkkitapauksessani myös:
  venus aspect_sex  uranusmerkurius 11.huone

Selventää asioita. Suhde alkoi netissä kirjoittelemalla. Muutenkin ko. henkilöllä on ollut aina ulkomaisia kontakteja kirjeenvaihdon+netin kautta.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #27 : 21.06.2009 20:03:01 »

Jännää muuten miten tarkasti ihmisten MC.t yleensä toteutuu  Tongue Niinkuin sulla Lilli tuo hyvin uraaninen-ura  Grin ja mä oon taas tehnyt hyvin taurisia, venetiaalisissa paikoissa, rahan, kauneuden ja ruuan kanssa... Jännittää ihan et mikä musta tulee isona Cheesy

Noh, ainakin itse jään odottelemaan, mitä mun  keskitaivas jousimies tuo tullessaan.. Ja kun vielä MC:n hallitsija  jupiter 9. huoneessa - en koe olevani lainkaan matkustelijatyyppiä Embarrassed  Ympäristöanalyytikon ura haaveissa, tutkimustyö kiinnostaa, juurikin luonnon ja ympäristön parissa - joku meni pieleen, kun näillä eväillä musta ei ehkä tulekaan mitään filosofia (mahdollisuuksia tosin ehkä olisi..) tai uskontotieteilijää Grin
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 21.06.2009 20:17:00 »

mc82, luonnonsuojelu on mitä suurimmassa määrin jouskarimaista toimintaa.
tallennettu

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #29 : 24.06.2009 20:55:01 »

ei ole välttämättä helpompaa, joskin avartavaa.. vaikka vieläkin mietin mitä viimeksi muka opin.. kun palaan kaiken alkuun ja mietin mitä ajattelin siinä tilassa, ja miksi vain tietty tyyppi kiinnosti kaikista, kun joku kypsempikin olisi voinut löytyä. erehdyin kansallisuudesta silloin, mutten antanut haitata kun luulin kummankin olevan kiinnostunut filos. aiheista. kielimuuri voi olla huvittava tai todellinen este, mutta ehkä isompi este on asenne?

jollain menee ulkomaisen kanssa ihan iisisti ja itsekin viestin usein huomaamattani eri maalaisten kanssa.

niin että seuraavaksi olisi mielessä vain puoli-ulkomainen.. korkeintaan.
.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: