Hmm, tuota tuota.. Mulla planeettasuma 11. huoneessa, eli mm.
11. huoneessa. Lisäksi
- eli eikös tässä tapauksessa niiden elämänsuunnitelmien pitäisi toteutua ulkomailla
Kun vielä
:n hallitsija
mulla 9. huoneessa, tosin merkkisijainti
:ssa, eli
vaikuttaa mulla vähän "eri tavalla". Syvällisemmin, vaistomaisemmin ja herkemmin.
Noh, kaikesta huolimatta olen viihtynyt kotiseuduilla (olen erittäin kotiseuturakas) ja kaikki rakkauteni ovat olleet suomalaisia - no, exä tosin oli ruotsinkielinen, mutta kotimainen silti
Johtuneeko sitten siitä, kun DC
, joka on aika domestikoitunut sijainti
DC:n hallitsija
7. huoneessa.
Mulla
1. huoneessa, ja
Kuitenkin pidän vaihtelusta ja toiminnasta elämässäni, tosin en niinkään haaveile pitkien tai ex tempore-ulkomaanmatkojen perään
En tiedä, mikä siinä on, mutta "reilusti ulkomaalaisen näköiset" eli siis aivan eri kulttuuripiiristä tulevat miehet eivät vain ole kolahtaneet tippaakaan. Sinällään outoa, kun olen kuitenkin moninkertainen Jouskari
Kuitenkin ilkikurinen pilke silmäkulmassa, reilu huumorintajua sekä leikkimielisyys kolahtavat - lisämausteena kärsivällisyys sekä sellainen rauhoittava/tasapainottava vaikutus, koska olen aika räjähdysaltis ja järjestelmällisyyttä tai pitkäjänteisyyttä ei ole
Ja ja, pakko tunnustaa, että silmät ovat pysähtyneet enempi tummiin miehiin, joilla aika usein ruskeat silmät. Nykyisellä
-miehellä tummanruskeat hiukset ja suklaanappisilmät, niihin jäinkin jo alussa koukkuun