Kiitos Ebenia!
Stressiä on tosiaan kaikki ehdottaneet syyksi. Se on vaan niin jännä, kun en itse koe olevani yhtään sen stressaantuneempi kuin aiemmin... sittenhän se toki voi olla, että monen vuoden mittainen henkinen epätasapaino vaikutta yhtäkkiä jälkikäteen näin.
Olen aika vähävarainen ja ne lääkärit, joita olen tavannut asian tiimoilta pitävät syytä vähäpitöiseksi lisätutkimusten kannalta...ja ymmärränhän minä. En ole kuolemansairas vaan kosmeettista ongelmaa potevä nuori nainen.
Kiitoksia vielä - täytyypi yrittää vielä kerran kokeilla lääkäriin menoa. Jos sillä olisikin jotain merkitystä huistenlähdön hoidossa.
Ja niin - syön e-pillereitä. Mielenkiintoista, että tämä tuli esiin sillä akupunktiohoitajakin oli sitä mieltä, että niiden syönnillä saattaisi ollla merkitystä tähän asiaan. Se on vaan niin ....
Syön niitä siis juuri hormooniepätasapainon takia - eli pari vuotta sitten todettiin munasarjojen monirakkulatauti joka mm. aiheuttaa hirsutismiä. En ole lopettanut niiden syöntiä siinä pelossa, että karvojen kasvu taas lisääntyisi.
/A