Ahaa, enpäs ole tähän vastannut
Mulla on vahva tulipainotus kartalla, ilma taas on vähissä. Ehkä ilman puutteen takia kärsin ajoittain vetämättömästä olosta, ei vain jaksa tehdä mitään. Kun ei tuo tuuletus aina pelaa ja päähän ei pääse lisäilmaa
Mulla 6. huoneen kärki
- tämän vuoksi mä kait reagoin asioihin mahallani. Stressin pukatessa päällä maha pörrää kuin mehiläispesä ja välillä taas on jumissa.. Stressin ollessa päällä en välttämättä aina edes muista syödä, mikä vaikuttaa oleellisesti mahan toimintaan. Voi muuten olla, että mulla on ärtyvä paksusuoli - sehän ei periaatteessa ole sairaus, vaan joku ihan rakenteellinen ero suolen seinässä ja sen takia maha elää omaa elämäänsä.
Mulla 6. huoneessa
. Eli ilmeisesti mulle olisi hyvin tärkeää pysyä tietyissä arkirutiineissa sekä huolehtia omasta terveydestä. Toisaalta parisuhde osaltaan vaikuttanee yleiseen terveyteen: väljä
DC.
. Mulla ajoittain on ongelmia juuri tuolla lantion alueella. Iskiasta, hermosärkyä jne., jos alaselkä on päässyt kylmettymään tai verryttely on jäänyt vähille ja sitten niksahtaa. Kartan hallitsija on
(
), joten se liittyy luustoon ja yhdessä Aurinko-Jouskarin kanssa varmaan nuo luusto-/lihas-/hermovaivat keskittyvät tuonne alaselkään. Liikunta ja verryttely auttaa hyvin ja pitää vaivan loitolla
- varmaan temperamentin kanssa saattaa sydän olla vaarassa, jos ei huolehdi itsestään
Mulla on tosin aina ollut normaali verenpaine, ainakin levossa :
Leijona liitetään sydämeen, mulla on kolesteroli koholla. Tosin lääkäri sanoi, että ne "hyvät arvot" (HDL, triglyseridi) ovat hyvällä tolalla, joten vielä ei kannata huolestua ja harkita lääkitystä
Vaikkakin syömisistä ja liikunnasta joutuu pitämään huolen. Meidän perheessä kulkee aikamoinen sukurasite verisuonitautien osalta ja
:ia meidän perheestä löytyy useampia...
Äiti tosin
, hänellä on usein kröhää ja ylempien hengitysteiden ongelmia, vähän samaan tapaan kuin Ebenialla.
Mä olin pienenä aina kipeänä, nyt aikuisena ei meinaa enää edes talvilenssut tarttua muhun (en ole ollut flunssassa 3 vuoteen kertaakaan!) - mistä tämä vastustuskyky sitten johtuu