ILMAELEMENTTI (Kaksonen, Vaaka, Vesimies)
Ilman elementti liittyy liikkumiseen ja hengitykseen.
ilmaelementin puuttuminen tai vähyys kertoo hitaasta liikkuvuudesta, taipumuksesta huimaukseen, pinnallisesta tai nopeasta hengityksestä, hermoston heikkoudesta ja ongelmasta ideoiden ilmaisemisessa
vahva ilmaelementti altistaa levottomuudelle, unettomuudelle, hermostuneisuudelle, sydämentykytyksille ja nopealle hengitykselle. Ongelmana voi olla myös kuivat iho, hauras luusto ja kynnet, aikaiset ikääntymisen merkit
Minullahan nyt progressiivisesti
17'22 2. ja 3. huoneet painottuneet. Selittänee monta asiaa...
VENUS
- kilpirauhanen, munuaiset, homeostaasi, hormonaalinen toiminta, suonet
*nautinnonhaluisuus (mm. ruoka ja seksi)
Venus peräytyy, allekirjoitan tuon kilpirauhashormonituotannon
JUPITER
- maksa, haima, isot aivot (vasen, aivojen toiminta, muisti), moraali, veren virtaus valtimoissa, maksan metabolismi
Jupiterin kuvaamat terveysongelmat;
*paino-ongelmat
Kun TR-
oleili
iin merkissä - paino alkoi nousemaan
URANUS
- hermosto, sähköiset impulssit, kehon yhteistoiminta, kuljetusjärjestelmät
Uranukseen liittyvät terveysongelmat:
*spasmit
*shokki
*krampit
*revähdykset
*sydämen rytmihäiriöt
*Asperger ja Autismi
*ADHD
*motorisen yhteistyön ongelmat (koordinaatio)
*äkilliset sairaudet, onnettomuudet
TR-Uranus Oinaassa, prog-kartalla tekemässä pian yhtymää IC:iin, Radix-kartalla sitten 6. huoneessa. Äkillisiä terveysmuutoksia, tod.näk.?
NEPTUNUS
- lymfakierto, käpyrauhanen, umpilisäke, oikea aivopuolisko, kalvojen läpäisevyys
Neptunukseen liittyvät terveysongelmat:
*allergiat
*riippuvuudet
*autoimmuunisairaudet
*epäselvät tai virheelliset diagnoosit
*lääkeyliherkkyydet
*krooninen uupumus
*hallusinaatiot ja tietoisuuden tason häiriöt
*psyykkiset sairaudet
Allekirjoitan tuon ylläolevan. Neptunus nousee 1.huoneessa. On "riippuvuuksia, yliherkkyyksiä. Tehty monta virheellistä diagnoosia yms.
Härkä-Skorpioni
Härkä – kilpirauhanen, välikorva
Mahdolliset terveysongelmat:
*korvan, kurkun ja nielurisojen ongelmat
*niskavaivat
*kilpirauhasen ongelmat
Tuttua juttua....
Skorpioni – eturauhanen, virtsatiet, kehon jätteiden eritysjärjestelmät (nenä, peräsuoli, hikirauhaset)
Mahdolliset terveysongelmat:
*ongelmat kurkussa, nenässä ja sydämessä
*kriittiset leikkaukset
Selvittänee monia asioita nämä kaikki!
Mutta mitä TR-Uranus tuo tullessaan terveydelle? Selkiytytääkö monia outoja vaivoja?
Ja siten poistaa turhia rohtoja elämästäni?
Luulen kaiken ottaen, että ohitusta tekevä Uranus tuo helpotusta vaivoihini selkiyttämällä terveyden tilaa...
Kun tässä olen ollut 1½ vuotta kirjaimellisesti horteessa, väärin arvioidun lääkityksen vuoksi. En ole jaksanut mitään. Nukkunut vaan suurimman osan valveillaoloajasta. Liikunta jäänyt näin ollen minimiin. Siippa luki erään lääkkeen yleisistä haittavaikutuksista ja nehän mulla oli!!!!1
Minun pitäisi kuunnella, mitä siippa on mistäkin asiasta mieltä, sillä hänellä on hyvä vaisto kaikkeen, mikä liittyy minuun.
Mitä opin? Kuunnella, mitä oma vaisto sanoo, eikä antaa kenenkään milloinkaan sanella, mitä tehdä ja mitä ei.