Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hypnoosia!  (Luettu 8943 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 21.06.2009 18:42:53 »

Olen tässä hakemassa tietoa hypnoosista yleensä
ja miten oppia (itse) hypnotisoimaan (muita). Tongue

Myöskin erilaiset itsesuggestiot kiinnostavat.

Oletko ollut hypnoosissa, osaatko hypnotisoida ja harrastatko itsesuggestioita?

Kerro tarinasi! Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 22.06.2009 16:15:25 »

lienee vastaavaa kuin regressioterapia? no luin viimeksi Michael Newtonin kirjan, hän on siis hypnoterapeutti. kertoo siitä miten sielut valitsevat tänne syntymisen, keitä haluavat kohdata ja miksi. sielun tasolta katsottuna kaikki on aika selkeetä eli että joko sielu saa karmisia läksyjä takaisin tai haluaa opetella jotain ominaisuuksia. tarinat ovat monipuolisia. no tuo kirja ainakin noudattelee samaa linjaa kuin muut henkiset (vaikka vanhanaikaisissa opeissa korostetaan liikaa karmaa tms); että nimenomaan toisistaan välittävät sielut opettavat toisiaan eri tilanteissa -

ehkäpä on paras mennä alussa toisen hypnotisoitavaksi.. ja tutkia ensin minne (siis kenen luo) menee.  

« Viimeksi muokattu: 08.07.2009 09:24:43 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Simeon
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 07.07.2009 00:58:21 »

eli että joko sielu saa karmisia läksyjä takaisin tai haluaa opetella jotain ominaisuuksia.

ehkäpä on paras mennä alussa toisen hypnotisoitavaksi.. ja tutkia ensin minne (siis kenen luo) menee.  

Itse olen jo pienenä tiennyt miksi elän tämän elämän. Maksan tosi rankalla kädellä karmaa takaisin.

Hypnoosi kannattaa kokeilla ensin itse, ennenkuin alkaa kokeilemaan muihin. Lisäksi suosittelen että jos alkaa hypnotisoimaan muita, tarttee olla vahva ja rauhallinen persoona joka ei järky asioista ja hallitsee tilanteen.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 07.07.2009 16:12:52 »

Hypnoosi kannattaa kokeilla ensin itse, ennenkuin alkaa kokeilemaan muihin. Lisäksi suosittelen että jos alkaa hypnotisoimaan muita, tarttee olla vahva ja rauhallinen persoona joka ei järky asioista ja hallitsee tilanteen.

Kokeiltu on, useamman kerran itse asiassa. Smiley

Hmm... mikä "sääntö" tuo on, että hypnotisoijan pitää heti olla jonkin tietyn tyyppinen ihminen? Huh

Minä ajattelin ihan kehitellä sitä taitoa manipuloitakseni muita ihmisiä omiin tarpeisiini.  :Smiley Tongue

Olen hyvin viileän rauhallinen, kun suunnittelen ja toteutan jotain,
eikä tapanani ole järkkyä asioista ja hallitsen usein tilanteen kuin tilanteen varsin suveneeristi. Wink

Katsokaapas, siis ei minä, vaan Derren Brown;

http://www.youtube.com/watch?v=IrlQ83ClsE4
« Viimeksi muokattu: 07.07.2009 16:19:18 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Buffet
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 07.07.2009 21:37:24 »

Nytton Sashan onnenpäivä!

Katsoppas tällainen:
http://www.personal-development.info/customsubliminal.html

Voit tehdä suht helposti hyvin tehokkaita itsesuggestio-äänitteitä.

Kaukana ovat ne ajat, kun tarvittiin pukinpartainen Poirot kellon kanssa!  Smiley
tallennettu

I am a sipiritual person, having a physical experience, not the other way around.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5 : 08.07.2009 09:18:37 »

Minä ajattelin ihan kehitellä sitä taitoa manipuloitakseni muita ihmisiä omiin tarpeisiini.

**ja taas ollaan tiellä, josta ei itselle hyvää seuraa.. ihmiset eivät koskaan ole onnesi välikappaleita, olet onneton ihminen jos niin luulet. taidanpa poistaa linkkini. juuri tuo käytös kerää karmaa, onnettomuuksia ym mistä näyt kärsivän hyvin usein!  coolsmiley 
« Viimeksi muokattu: 08.07.2009 09:25:17 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 08.07.2009 15:08:35 »

Muutenhan me suggeroidaan päivittäin kaiken maailman asioita jota pidetään totuutena ja siellä nekin jylläävät.

No niinpä!  Lips Sealed

Kannattaa hetken miettiä kenelle antaa "vallan" saattaa matkalle ja myös takaisin, vaati luottamusta puolin jos toisin  coolsmiley

Mitä jos se hypnotisoija hypnotisoi sinut luottamaan itseensä? Tongue
Voiko tässä maailmassa enään mihinkään luottaa? Shocked

Nytton Sashan onnenpäivä!

Katsoppas tällainen:
http://www.personal-development.info/customsubliminal.html

Voit tehdä suht helposti hyvin tehokkaita itsesuggestio-äänitteitä.

Kaukana ovat ne ajat, kun tarvittiin pukinpartainen Poirot kellon kanssa!  Smiley

Thx.. mutta minä en luota noihin jonkun toisen luomiin itsesuggestioihin
-mitä lie niihinkin piilotettu ja sitten on elämä pilalla kuule. :Smiley
Teen itsesuggestiot itse. Wink

Olen kiinnostunut, miten opin hypnotisoimaan muita.
Alan kirjallisuutta, videoita ja jos omaat ko. kyvyn~taidon, niin kokemusta kehiin! knuppel2

tallennettu
Buffet
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 09.07.2009 14:57:44 »

Thx.. mutta minä en luota noihin jonkun toisen luomiin itsesuggestioihin
-mitä lie niihinkin piilotettu ja sitten on elämä pilalla kuule. :Smiley
Teen itsesuggestiot itse. Wink

Emme ole ilmeisesti ihan samalla sivulla. Siis voit juurikin itse nauhoittaa omat äänitteesi tuolla Wink

Mutta tietysti se menee aiheen vierestä, jos haluat muita mesmeroida  Cool
tallennettu

I am a sipiritual person, having a physical experience, not the other way around.
Morwenna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 09.07.2009 16:30:18 »

Löytyykö Suomesta luotettavaa hypnoterapeuttia, lähinnä siis menneiden elämien tutkiskelua ajatellen?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 18.07.2009 19:04:29 »

Pyrkikää aina säilyttämään minätietoisuutenne vaikka seikkailuja olisi millä mitalla tarjolla.

Se pitää säilyttää tai muuten kadottaa itsensä  Shocked
ja alkaa vaikuttaa muista kanssaihmisistä lähinnä oudolle
ja koirat, kissat ja lapset alkavat suhtautua varauksella.  Tongue

Itsesuggestiothan lienee samaa kun esim affirmaatiot ynm eheyttävät teksit jotka kompensoivat minäämme jokapäiväisestä - minä olen väsynyt, herkkä, osaamaton- hokemat jotka enemmänkin asettaa meidät heikompaan asemaan vertailussa olevaan hetkeen, tehtävään tai ihmiseen.

Minä olen ... minä olen ... minä olen.

Tässähän se ydinjuttu varmaan onkin tuosta itsesuggestioista
ja kait aika itsestään selvää suurimalle osalle ihmisistä..?

Tuosta mietin, että kuinka paljon se on toisen suggestioimista,
kun jos esim. vanhemmat musertavat/kannustavat lasta?
Aikamoista hypnotisoimista, eh..? Tongue
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: