Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kaurisnainen ja härkämies  (Luettu 9396 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
tammikauris
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 29.01.2006 12:02:32 »

härkämiehen on- off  tila on väsyttävää- yhdessä hetkessä rakastunut ja toisessa ei- lopettaa suhteen usein. On palannut, kun todennut , että ikävöi ja ei ole toista , joka ymmärtää niin hyvin. Sitoutumiskammoa ?
Kauriina tempperamenttia, mutta haluaisi jo asettua ja ymmärtää, että joka päivä ei ole suuri huuma- on elettävä myös arkea. Ja minä olen ottanut takasin. Tämä kaltaista on ollut jo kahdessa härkämiehen kanssa... ensimmäisen kanssa ajan kanssa väsyin- ei se muutu kumminkaan.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.01.2006 12:21:30 »

Moi Tammikauris! Riippuu varmasti paljon noiden Härkämiesten muusta kartasta. Härän sanotaan olevan taipuvainen sitoutumaan, jopa hieman liikaakin, mutta kartan muut tekijät voivat muuttaa tulkintaa kovastikin. Esim. itse olen Aurinko-Härkä, mutta karttani Vesimies-Kuu kertoo, että sitoutumiskammo ei ole vieras asia ja mielialat vaihtelevat on-off-linjalla aivan kuten kertomillasi miehilläkin.

Sinänsä pelkkiä aurinkomerkkejä verratessa Kauriin ja Härän perusenergiat pitäisi osua melkoisen sujuvasti yhteen. Tarkempaa selitystä etsiessä pitäisikin tietää jokaisen tarkat syntymäajat kellonaikoineen.
tallennettu

tammikauris
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 29.01.2006 16:22:49 »

kuu - leijona
merkurius-härkä
venus- härkä
mars - kalat

lisäyksiä härkämiehelle
Tunteellinen
sitoutumiskammo tai pelko siitä johtuu hänen mukaansa edellisistä epäonnistumista
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 29.01.2006 18:19:32 »

Hmm... olisikohan sitten esim. niin, että Leijona-Kuun hienoinen taipumus luontaiseen ylpeyteen estää suhteet, joissa on epäonnistumisen vaara (ja kaikissahan on) ja siten hänen katsantokantansa mukaan kasvojen menettämisen vaara.  buck2 Myös Kalat-Mars tuo olemukseen lisäherkkyyttä, ehkä pelkojakin. Tämä kaikki yhdistettynä Härkä-Auringon valtavaan turvallisuudenkaipuuseen....

Toivottavasti saat hänet irti peloistaan ja tuntemaan olonsa turvalliseksi, muuten hänellä tulee olemaan melkoisen yksinäistä.  Embarrassed
tallennettu

tammikauris
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 29.01.2006 18:38:48 »

hyvin tulkittu, kiitos.
joskus sanoi, että on pelko siitä, että jätetään- mieluummin jättää itse. Tunnusti avioliiton päättyneen , että toinen jätti. Seuraava suhde oli muutenkin puheiden mukaan ollut aika huono. Eli on varuillaan siitä, mitä minä teen tai toimin. Voi , olen kyllä tehnyt sen eteen töitä, enkä ole viestittänyt moista, että minä suhteen lopettaisin. Mutta liikaakin ehkä tulkitsee mun fiiliksiä ja myös omia. Kertoo hyvinkin helposti, että miltä tuntuu- minä kauriina olen varovaisempi. 
Tiedämme molemmat, että meillä on vahva tunneside ja sielunsympatiaa. Sanoo, että kukaan ei ymmärrä monia juttuja niin hyvin kuin minä. Yksinäinen on , pakenee asioita tekemällä paljon töitä. Kääntää vaan "päätään" niin  helposti ja nopeasti, että ei pysy mukana. Olen itse nouseva skorpioni, kuu neitsyessä, venus ja mars vesimiehessä.  Kannustan ja tuen häntä , olen hyvä kuuntelija.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 29.01.2006 21:26:37 »

Hmmm... Vaikea esittää muuta kuin arvailuja noiden tietojen pohjalta. Sellainen kuitenkin tuli mieleen, että vaikka oletkin varma omien tunteidesi vakavuudesta, karttasi Mars ja Venus Vesimiehessä voivat antaa sinusta tahattoman vapaudenkaipuisen kuvan, etenkin ollessaan vastakkaisessa merkissä hänen Kuunsa kanssa. Vaikka Kuu-Neitsyenä (+Aurinko-Kauriina) oletkin varmasti suhteessa tosissasi ja rehelliseltä pohjalta mukana, tietynlainen vesimiesmäinen vapaudenkaipuu ja oman tilan tarve toimissasi saattaa ajoittain aiheuttaa epävarmuutta miehen tunteissa, etenkin jos ja kun on epävarma itsestään jo muutenkin. Toisaalta onhan sinun saatava olla juuri sellainen kuin pohjimmiltaan olet ja itsensä muuttaminen toisen miellyttämiseksi on usein se nopein tie turmioon. Mutta ehkä kuitenkin kannattaa miettiä asioita tuolta esittämältänikin kannalta ja ehkä selventää tiettyä itsenäisyydentarvetta jne..miehelle niin, että hän käsittää tunteidesi olevan vakaita oman tilan tarpeesta huolimatta.

Jotain tällaista arvailen, voi mennä ihan metsäänkin...
tallennettu

Rigsu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 24.06.2011 19:51:03 »

Olen törmännyt samaan KAIKKIEN tapaamieni Härkien kanssa... eli suhteet eivät alkua pidemmäs ole edenneet...
tallennettu

aurinko kauris Kauris
askendentti jousimies Nouseva Jousimies
kuu skorpioni Kuuskorppari
merkurius kauris Merkurius Kauriissa
venus jousimies Venus Jousimiehessä
mars vesimies Mars Vesimiehessä
Ja muutenkin vähän hankala tapaus Cheesy
Metalli-Apina
Punainen Sähköinen Maa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio