Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalat ja neitsyt  (Luettu 8621 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« : 24.06.2009 15:11:51 »

Olen tapaillut kalat-miestä joka on nouseva rapu. Itse olen neitsyt ja nouseva rapu.
Kaloista minulla ei ole kokemusta miltään elämän alueelta, joten mielenkiintoinen löytö tämä kalat-mies. Joskus olen kuullut sanottavan, että vastamerkit sopivat toisilleen, tai täydentävät toisiaan. Tämä kalat-mies on unelmoiva ja haaveilija. Hän on romantikko isolla R:llä ja puhuu hempeitä ja lempeitä. Tunteiden näyttäminen ja niistä puhuminen tuntuu olevan hänelle helppoa.
Luin jostain, että kalat voivat olla mustasukkaisia, eli pyrkivät omistamaan kumppaninsa sieluineen ja ruumiineen. Ja myrskynjumala Poseidon hallitsisi tätä puolta.

Miten on, kun kummatkin ovat nousevia rapuja, ja kuumerkeissä vastamerkit... Onko onnistumisen mahdollisuuksia?
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Betelgeuze
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #1 : 20.09.2009 18:57:54 »

Moi, minäkin olen nainen  aurinko neitsyt  askendentti jousimies ja tapasin ihanan  kalat (en tiedä hänen nousevaa merkkiä). Hän on kuten sinä kerroit ja olen rakastunut häneen. Ongelma on se, että vaikka alussa hän näytti olevan kiinnostunut minusta, ajan myöten hän ei edes vastaa tekstariini eikä postiini. Hänen mukaan, häntä ahdisti käytökseni, mutta se johtui siitä, että hän erosi edellisestä tyttöystävästä ja koska kertoi, että voi aina huonosti, niin minä halusin vain auttaa häntä, olla tukenansa. Meillä on paljon yhteisiä, samoja harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita, meillä on jopa samat peitot! (miten voi olla mahdollista? tämä on kohtalo  Huh).
Nykyään, en kuullut hänestä pitkästä aikaa. En pysty unohtamaan hänet, vaikka viime kerta, että nähtiin, oli jo 5 kk sitten. En tiedä mitä tehdä, mutta sydämeni kertoo, että pitää odottaa häntä, kunnes on selvinnyt erostansa. Mitä te muut ajattelette?

Ja Risama, kyllä Kalat ja Neitsyt sopivat toisilleen, älä epäile.
tallennettu

aurinko neitsyt
kuu neitsyt
merkurius neitsyt
venus leijona
mars skorpioni
askendentti jousimies
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #2 : 20.09.2009 19:24:11 »

Ongelma on se, että vaikka alussa hän näytti olevan kiinnostunut minusta, ajan myöten hän ei edes vastaa tekstariini eikä postiini. Hänen mukaan, häntä ahdisti käytökseni, mutta se johtui siitä, että hän erosi edellisestä tyttöystävästä ja koska kertoi, että voi aina huonosti, niin minä halusin vain auttaa häntä, olla tukenansa.
Nykyään, en kuullut hänestä pitkästä aikaa. En pysty unohtamaan hänet, vaikka viime kerta, että nähtiin, oli jo 5 kk sitten. En tiedä mitä tehdä, mutta sydämeni kertoo, että pitää odottaa häntä, kunnes on selvinnyt erostansa. Mitä te muut ajattelette?




....No tuota.... Eh, hassua kun kysyit mitä muut ajattelemme... Tohdin minäkin vastata.

Eli, vaikuttaisipa siltä että verkkoosi ei ole tarttunut kovinkaan kehittynyt fisu, valitettavasti...
Pelasta itsesi kun vielä voit!
nimittäin nämä kalaherrat on nähty.
Vetää sinut mukanaan suohon josta nousemiseen tarvitaan melkoista mielen ja tahdon lujuutta.

Ja tosiaan tuo kuvaus, minkä kirjoitit hänestä...  Huh
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 20.09.2009 20:21:07 »

Ongelma on se, että vaikka alussa hän näytti olevan kiinnostunut minusta, ajan myöten hän ei edes vastaa tekstariini eikä postiini. Hänen mukaan, häntä ahdisti käytökseni, mutta se johtui siitä, että hän erosi edellisestä tyttöystävästä ja koska kertoi, että voi aina huonosti, niin minä halusin vain auttaa häntä, olla tukenansa.
Nykyään, en kuullut hänestä pitkästä aikaa. En pysty unohtamaan hänet, vaikka viime kerta, että nähtiin, oli jo 5 kk sitten. En tiedä mitä tehdä, mutta sydämeni kertoo, että pitää odottaa häntä, kunnes on selvinnyt erostansa. Mitä te muut ajattelette?

....No tuota.... Eh, hassua kun kysyit mitä muut ajattelemme... Tohdin minäkin vastata.

Eli, vaikuttaisipa siltä että verkkoosi ei ole tarttunut kovinkaan kehittynyt fisu, valitettavasti...
Pelasta itsesi kun vielä voit!
nimittäin nämä kalaherrat on nähty.
Vetää sinut mukanaan suohon josta nousemiseen tarvitaan melkoista mielen ja tahdon lujuutta.

Ja tosiaan tuo kuvaus, minkä kirjoitit hänestä...  Huh


Pffff.....

Miksi se on aina niin, että kun joku alkaa ahdistamaan liian useilla viesteillä/soitoilla
kännykässä ja e-mailissä jne. tai muuten vain paapomisellaan ja jatkuvalla
läsnäolon tarpeellaan, niin se etäisyyden ottaja on, haloo!! kehittymätön tyyppi??! Shocked Huh idiot2 uglystupid2

Voiko itsekeskeisempää ja narsistisempaa asennetta olla, että sen toisen pitää
olla iloinen MINUN (jatkuvasta) seurastani, kun ihan hyvää hyvyyttäni tässä autan ja tuen.buck2

Jos mies/nainen on ensin kiinnostunut ja sitten ottaa etäisyyttä (lakkaa vastaamasta kaikkiin
puheluihin, viesteihin), niin on se merkki siitä, että tyyppi haluaa hengittääkin.
Jokaisella on OMA HENKILÖKOHTAINEN TARVE sen hengitystilan suuruudelle,
joten se ei aina ole sama kuin sinulla.

Ja jos loppuviimein lakkaa vastaamasta mihinkään, niin HÄN EI OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA
ja se siitä. Kunnioita sitä ja JÄTÄ RAUHAAN, vaikka omat tunteesi olisivat mitkä.

Omilla tunteillasi ei ole mitään tekemistä henkilön oman valinnan ja mieltymyksen kanssa.

Jokaisen valintoja pitää kunnioittaa, -siinäkin tapauksessa, että sinä et kuulu niihin.

Suurin magneetti rakkaudessa on se, kun on vähän coolempi~itsevarmempi. Wink
« Viimeksi muokattu: 20.09.2009 20:23:11 kirjoittanut Sasha » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 20.09.2009 20:39:50 »

joko tuo tyyppi tai joku muu, ei se elämä sen vakavampaa ole, no peitot ei ehkä riitä yhteisinä asioina, mutta jos sitä muuta oli.. aika näyttää, elä hätäile.. itselläkin tyypit katoilee ja ilmestyy.. tietysti ihan oikeassa tilanteessa jossa halutaan olla toisen kanssa, se on molemminpuolista ja läheisyys, keskustelu, yhteenmuuttoajatukset eivät ahdista vaan tuntuvat oikealta ratkaisulta..

 Wink
« Viimeksi muokattu: 20.09.2009 20:52:36 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Betelgeuze
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #5 : 20.09.2009 22:39:31 »

joko tuo tyyppi tai joku muu, ei se elämä sen vakavampaa ole, no peitot ei ehkä riitä yhteisinä asioina, mutta jos sitä muuta oli.. aika näyttää, elä hätäile.. itselläkin tyypit katoilee ja ilmestyy.. tietysti ihan oikeassa tilanteessa jossa halutaan olla toisen kanssa, se on molemminpuolista ja läheisyys, keskustelu, yhteenmuuttoajatukset eivät ahdista vaan tuntuvat oikealta ratkaisulta..

 Wink

No, meillä on paljon yhteisiä ja hän kertoi, että häntä pelottaa tämä tilanne, jossa olen täydellisen sopiva hänelle...Mutta halusin vain auttaa häntä enkä tiennyt, että häntä ahdisti käytökseni...olen espanjalainen ja olen yksin Suomessa, ei ole perhettä eikä ystäviä. Seurustelin viime vuonna  jousimies miehen kanssa, mutta olimme todella erilaisia, hän päivä, minä yö.
Sitten tämä  kalat vastasi ilmoitukseeni ja rupesimme kirjoittelemaan toiselle joka päivä, tapasimme livenä ja olen varma, että hän halusi olla kanssani. Mutta vitsit kun häntä ahdisti enkä anna anteeksi itselleni. Olen rakastunut häneen ja vaikka jo 5 kk sitten nähtiin, vielä sydämessäni on tunteita häntä kohtaan. Oli voimakas vetovoima. Mutta häntä ahdisti  Cry
tallennettu

aurinko neitsyt
kuu neitsyt
merkurius neitsyt
venus leijona
mars skorpioni
askendentti jousimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 20.09.2009 22:41:56 »

no, tutustuhan nyt pikaisesti ihmisiin ettet jää suremaan sitä yhtä liikaa, sielukumppanien kanssa on usein mutkia matkassa, jotkut tapaa väärään aikaan mutta jos pidetään yhteyttä, voidaan vaikka tavata uudestaan.. tutustu itseesi ja muihin maan kansalaisiin sillävälin. hm, itse taas olen menossa Espanjaa kohti, ystävälläni espanjalainen mies, mutta enpä vielä tiedä miehistä siellä  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Betelgeuze
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #7 : 20.09.2009 22:59:10 »

Olen miettinyt, että ehkä jos annan aikaa ja tilaa hänelle...mutta myös olen miettinyt, että ehkä hänellä on jo joku. Enkä tiedä jo mitä tehdä, ehkä jos lähden sairaslomalla Espanjaan perheeni kanssa, mutta toisaalta aloitin jo toista vuotta ammattikorkeakoulussa enkä haluaisi olla pois, kun suomi ei ole äidinkieleni. Mutta tämä  kalat on erilainen muista merkeistä...Olen tavannut  oinas miehen enkä tykännyt hänestä kun jo painosti liikaa;  kauris miehiä tapasin 3, muttei mitään tullut heidän kanssa,  kaksoset oli kiva ja vielä ollaan kavereita, vaikka meistä ei tullutkaan mitään,  jousimies oli liian erilainen ja outo, ei mitään yhteisiä ja näin kävi.  harka mies oli tosi mukava, mutten ole kiinnostunut hänestä,  rapu oli mukava, mutta emme olleet kiinnostuneet toisista,  skorpioni oli ihana, mutta hän asuu Tanskassa vaikka on suomalainen.  vesimies vaaka leijona emme sopineet yhteen... Mutta  kalat:lla on täynnä tunteita ja muita ihania juttuja...

No, jos hän ei vastannut lähettämääni viestiä, niin se tarkoittaa sitä, ettei ole kiinnostunut eikä halua pitää yhteyttä...Harmi vain... Cry
tallennettu

aurinko neitsyt
kuu neitsyt
merkurius neitsyt
venus leijona
mars skorpioni
askendentti jousimies
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 21.09.2009 01:40:13 »

¡No seas estúpido! Huh idiot2
Por que você chora depois de homem? Isso é estúpido. é ele finlandês? buck2 buck2

Luulin, että espanjalaiset naiset vähän enemmän ryhdikkäitä miesten suhteen.
Vaikuttaako sinulla Suomessa paska relocation-kartta vai mikä sinua vaivaa? Huh
tallennettu
Marianne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #9 : 28.09.2009 14:41:46 »

Alkuperäiseen piti kommentoida, että ainakin omilla vanhemmillani näyttäisi toimivan kalan ja neitsyen liitto erinomaisesti, 35 vuotta naimisissa.

Oma paras ystävättäreni on kalat, minä neitsyt. Täydennämme tiiminä toisiamme. Tosin nousumerkit kääntävät roolituksen välillä toisin päin: minun nousukaksoseni on se tunneihminen ja kala-rapu sitten varovainen järjen ääni...
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #10 : 03.10.2009 17:30:37 »

Kalat-miehen kanssa romanssi on päättynyt.
Enemmän häneen tutustuessa, hänestä paljastui aika mittava alkoholi-ongelma.
Koen kuitenkin kiitollisuutta, siitä että hän oli elämässäni koko kesän ja opin itsestäni henkisellä tasolla paljon. Kalat-mies tuli, oli ja meni elämässäni.
Kuitenkaan en tiedä hänen todellista luonnettaan, sillä alkoholiriippuvaisena etanoli on muovannut hänestä jotain muuta.
Romanttinen,auttavainen ja hellä mies hän on. Ja tunteistaan minua kohtaan osasi puhua. Mutta, sitten tuli jäätävä hiljaisuus, kun hänen olisi pitänyt kertoa omasta elämästään asioita. Hän piti ikäänkuin minut käsivarren mitan päässä itsestään. Sillä miehellä on paljon työstämättömiä möykkyjä.
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: