On melko tavallista nähdä, että jos henkilöllä A on jokin huone vahvasti edustettuna, niin hän vetää puoleensa kyseistä huonetta vastaavan merkin edustajia. Esim. A:lla on monta planeettaa 5. huoneessa -> ympärillä pyörii Leijonia. Eroa on tietysti sen verran, että huone ilmaisee enemmän kiinnostuksen kohdetta ja merkki perusluonnetta ja temperamenttia. Yhteentörmäyksiä voi tulla siinä vaiheessa, jos temperamentit ovat hyvin erilaiset (5. huoneen planeetat vaikkapa vesimerkissä), vaikka kiinnostuksen kohteet olisivatkin jokseenkin yhteneväiset.
Hmm, mielenkiintoista.. Mulla taitaa eniten painottunut huone olla 11. huone ja kas kummaa - lukumäärällisesti suurin osa ihastuksista on ollut Vesimiehiä. Tosin eivät ole olleet vakavia ihastuksia. Nuo 11. huoneen planeetat ovat osa mun
-stelliumia, eli hyvin soppii yhteen Veskarin kanssa
Tätä taipumusta vahvistanee
:ni päällä sijaitseva
sekä synt.kartan
ja
Vakavat suhteet.. Mulla IC
ja ensimmäinen vakava suhteeni oli
:sen kanssa. Johti avoliittoon (= yhteinen koti IC:n teemojen mukaan) ja lopulta eroon, joka jätti pysyvät arvet
Mulla DC
ja DC:n hallitsija
ja 7. huoneessa. 7. huoneessa lisäksi ainakin Onnenpiste ja
. Eli vahva painotus 7. huoneessa, parisuhteen huoneessa. Johtuneeko sitten siitä, että nykyinen (avo)mieheni on
, eli 7. huonetta hallitseva merkki
Ainakin tällä hetkellä homma pyörii kuin unelma ja kotielämä on kuosissaan
Eli mahdollisesti tulevaisuuden aviomieheni tulee olemaan
?
Jännä juttu on se, että mulla
7. huoneessa. Kaikki mulle lähimmät ihmiset ovat
:itä! Jostain syystä Nousu-Neitsyet tunkevat oikein ovista ja ikkunoista mun elämään