Ensin ajattelin, etten kirjoita tätä, vaikka muistui heti mieleeni kun aihetta luin... mutta tässä sitä taas ollaan.
Minulla on nimettäin hiukan sama 'ongelma', mutta toisin päin!
Tyttökaverini usein nauravat, että kun astun paikalle rupeavat kaapinovet kolisemaan. Saman talven aikana asuessani kimppakämpässä erään parturi tyttösen kanssa kävi KAKSI KERTAA niin, että hänen alkaessa tapailemaan jotain häiskää kävi myöhemmin ilmi, että todellisuudessa tämä olikin kiinnostunut minusta. Tämä yhteisasuminen on vain hyvä esimerkki...näitä on useita eri muodoissa. Viimeeksi nyt syksyllä kun ystävättäreni ja tämän miesystävän välit erkanivat alkoi 'Mitä kuuluu, kahville?' viestejä satelemaan... älä säkin nyt aloita
Aspekteista: Aurinko ja kuu (kalat!) ovat kolmiossa ja tämä yleensä 'luonnonlapsi-aspekti ilmenee parhaiten juuri luotevana tapana olla oma itsensä... tavallaan oma sisäinen ja ulkoinen maailma tasapainossa.
Mars pluto yhtymä kolmiossa venukseen (orbi 1).
liittyvät kummatkin seksiin (pukki) ja tärkeimpänä marssin sekä venuksen kolmio joka tuo tasapainen ja harmonian tämänkaltaisten energioiden välille... että sitä ollaan tasapainossa puoltensa välillä. Toisin sanoen menen kosmetologilta suoraan ajamaan rallia maastoon. Jotkut tekee tyttöjen/poikien juttuja... mie teen mitä tykkään :
Jo pienenä mulla oli kokoelma barbeja ja pikkuautoja...kummatkin yhtä rakkaita.
Nyt kun laskeskelin niin
ja nippanappa
tekee komion DC.hen... tämäkin varmaan vaikuttaa.
Mulla on myös
,
ja lisäksi
... kuka hitto on laittanut mulle näin paljon aspekteja?
Älä nyt vaihda väriä, mutta tosta sun väljästä
tuli mieleen Marilyn Monroe jolla on muistaakseni sama. Pitävätkö herrat todella vaaleaveriköistä? Oli miten oli... katso ettei sinua ällyytetä.
Edellisistä elämistä minulle on usein tulkittu, että olisin ollut mm. Atlantiksella kurtisaanina/tanssijana ja näillä aspekteilla se olisi vähintäänkin luontevaa... ja tässä elämässä sitten rikotaan stereotypioita ja tuodaan olentoja lähemmäksi toisiaan.