Olen alkanut uskomaan enemmän tähän sideeriseen astrologiaan. Osaisiko joku tulkita mun karttaa mm. mikä on hallitseva planeettani ja hallitseva merkkini sideerisellä kartalla?
Meridiaani Oinas
Aurinko; Kuu; Venus; Saturnus Vaa’ ssa
Merkurius Skorpionissa
Mars Neitsyessä
Jupiter Kauris
Hallitseva planeettasi voisi olla Venus, sillä Vaa’an tähtimerkki hallitsee karttaasi. Eri asia sitten on, onko sillä todellista eksistenssiä. Mielestäni karttaa hallitsee aina Aurinko jonka ympärillä muut pyörii.
Sideerinen Vaa'an merkki on silti luonteesi kuvastin. Olet toverillinen, mukava ja luonnostaan muita huomioiva. Sinussa on syvyyttä, psykologista silmää ja otat huomioon vastapuolen tarpeet. Olet puoleensavetävä, tahdikas ja tykkäät runsaasta vaihtelusta elämässä. Olet melko laaja-alaisesti kiinnostunut kaikesta ja harrastuksesi ovat moninaisia. Olet oikeudenmukainen ja diplomaattinen. Tunnet myös arvosi ja otat helposti johtavaa roolia käytännön elämäsi kulussa. Sinussa on toimitusjohtajan luontoa. Persoonasi on suora, ajoittain jopa kiivas ja johtamiskykyinen. Mars Neitsyessä viittaa tutkijan potentiaaliin. Jupiter Kauriissa viittaa organisaattorin tehtäväkenttään.
Tässä näin lyhyesti. Sinun tulee itse kaivautua sideerisiin syvyyksiin lisää. Aarreaitta odottaa.