Aspekteja kannattaa ilman muuta tutkailla ihan joka kartalla, koska ne kertovat paljon. Eikä tarvitse suinkaan olla mitään poikkeavaa kyseessä.
Ketjun aiheesta tulivat ekana mieleen juuri neliöt, koska neliöhän kuvaa hankaluuksia kahden energian yhteensovittamisessa. Jollei nikki olisi asiaa ansiokkaasti jo bongannut, olisin nimenomaan kysynyt, löytyykö -Kastehelmi- kartaltasi
! Itselläni tuo on yksi tarkimmista aspekteista ja tunnistin osaksi itseni tuosta aloitustekstistäsi. Erona vain se, että sinulla Mars on Leijonassa, minulla Vesimiehessä. Kartallani ei myöskään löydy vastaavaa Skorppari-latausta kuin sinulla. Siispä usein kihisenkin kiukusta myös sen vuoksi, ettei minulta välttämättä löydy aina tilanteissa sitä tarvittavaa rohkeutta (olen nössö
ja varovainen
) mennä huomauttamaan esim. jonossa etuilijoille. Arvostan kylläkin ihmisiä, jotka näin tekevät:
= tasa-arvoinen ja
= toiminta ja kohtelu kaikille.
Seppo on joskus tulkinnut tuota
-kuviota kartallani jotenkin siihen tapaan, että täytyisi aina "ottaa hetkestä kiinni", toimia hetkessä. Noin yleisesti ottaen olen huomannut itsessäni sen, että ryhtyessäni jotain asiaa hoitamaan, haluan saada sen kuntoon siinä hetkessä. Sellaiset puolitiehen jätetyt asiat ärsyttävät ja turhauttavat. Olen siis joissain asioissa yllättävänkin "äkkinäinen", vaikka aurinkoni ja askendenttini antavat muuta ymmärtää - tunnistan tämän selvästi
/
-jutuksi. Lisäksi nuo
,
ja
-teemat negatiivisina (eriarvoisuus, eläinten julma kohtelu, itsekkyys, vallankäyttö) ovat niitä, jotka keräävät herkästi aggressiota, jos en pysty vaikuttamaan tilanteeseen. Mars kun on 1. huoneessani, niin lisäksi vielä
oman vapauteni rajoittaminen tai mustasukkaisuus ovat tehneet tätä joissain aiemmissa suhteissani. Nykyisin elo onkin onneksi harvinaisen seesteistä.
Myöskin kun kuvion tiedostaa, niin se auttaa ymmärtämään itseään ja käyttäytymistään.