Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lauluääni  (Luettu 10256 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« : 07.07.2009 18:00:12 »

Kertokaapa,
mitkä tekijät kartalla saavat laulamisen kuulostamaan siltä kuin enkelikuoro laulaisi?

Toisilla sitä on, toisilla ei sitten niin millään.
Itse lukeudun laulutaitoisiin, vaikkakaan en nyt ihan enkelikuoroon menisi.... coolsmiley

Olen ollut huomaavinani että monella valovoimaisella esiintyjällä/laulajalla (miksei myös näyttelijällä..?) on  venus aspect_con askendentti

Eli, osaatko mielestäsi laulaa?
Jos, niin miten se ilmenee kartallasi?

Henkilökohtaisesti koen osaavani laulaa ja harrastankin sitä. Jopa työssäni laulan.
Laulaminen on aina ollut olennainen ja luonnollinen osa minua.
Ilmaisen itseäni laulamalla/ soittamalla pianoa.

Askendenttiin ei ole yhtymässä kuin pluto. Venus on tosin karttani hallitsija, 5 huone  vesimies

Ajatuksia?

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 07.07.2009 18:13:46 »

Hups.
Taisi mennä väärään osioon...
Tuonne syntymäkartan tulkintaa... oli tarkoituksena.
tallennettu

Celesten
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 07.07.2009 18:41:39 »

Interesting..

Minulla on aina ollut lauluääni ihan hyvä; sävelkorvakin kai 'ok' (ei mikään loistava)

Sanoisin ehkä että vedellä, elementti, olisi jotain tekemistä asian kanssa oisko.. ?

(Hlö.kohtaisesti en kuitenkaan juuri koskaan tunne samaistusta muusikoihin.., joskin muihin taiteenalan hahmoihin useinkin)
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.07.2009 19:03:41 »

lauluäänestä on jo hyvä? ketju astro speciaalissa...kolmen vuoden takainen mut kantaahan se ääni sieltäkin?
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 07.07.2009 19:19:09 »

ok.
Enpä huomannut avausta.
Kiitos Nikki, täytyy käydä lukemassa tuo ketju läpi.  Smiley
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #5 : 09.07.2009 15:04:05 »

Hups.
Taisi mennä väärään osioon...
Tuonne syntymäkartan tulkintaa... oli tarkoituksena.

Siirsin ketjun tänne Syntymäkartan tulkintaa -osioon. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 09.07.2009 19:44:30 »

Mietimpä vain, voiko planeettojen mukaan määritellä ihmisen puhe tai lauluääntä, ne menevät niin tiukasti perimän mukaan, toisaalta jokaisella on oma uniikki äänensä. Itse tunnen monta noita venus ykkösessä, askendantilla, yhtymässä aurinkoon ihmisiä, enkä ainakaan äänen perusteella heitä niputtaisi, muita yhtäläisiä ominaisuuksia kyllä löytyy..

JOS nyt järjellä ajattelisi mikä astrologiassa voisi vaikuttaa saundiin, niin sanoisin vaa´an ja härän merkkien ja planeetoista venuksen ja merkuriuksen. Neptunus on taiteellinen, joten se voi antaa tulkintataitoja ja uranus tietysti sähköistää olemusta ja tekee esiintyjästä kiinnostavan. Kaikkia planeettoja tarvitaan tähänkin..
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Fiona
Vieras
« Vastaus #7 : 14.07.2009 21:52:21 »

Tunsin muutama vuosi sitten yhden ihmisen, jolla oli hyvin kaunis ääni, hän oli kuorolaulaja. Hän oli mies ja tenori. Hän oli syntynyt 23.9....varmaan vaaka hän oli, Venuksen vaikutuksesta kaunis ääni? smitten
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 15.07.2009 10:08:27 »

Fiona, hän on joko vaa´an ensimmäisellä asteella tai neitsyen viimeisellä, riippuen kellonajasta. Itse olen syntynyt samana päivänä  Smiley Varmaan sitä venus-vaikutusta sitten..
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 18.07.2009 08:01:51 »

Omaan kauniin lauluäänen. Olen pikkutyttönä laulanut koko ala-asteella oloajan kuorossa. Laulan sekä vihellänkin (josta mua on kehuttu myös) paljon ja nuottikorvani on todella hyvä vaikken nuoteistä älyäkkään yhtään Wink Haaveena mulla on, että voisin äänittää cd-levyn kokeeksi taikka sitten toteuttaa uudelleen laulamista muuten Smiley

Mitkä muut aspketit siis kertovat hyvästä että kauniista lauluäänestä?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 18.07.2009 09:16:56 »

Mielenkiinnosta kahlasin netin englanninkieliset sivustot läpi, ihme ja kumma aiheesta löytyy paljon enemmän asiaa, kuin monesta muusta..

Kuulemma uranuksen ja venuksen aspekti on monella hyvällä laulajalla ja esiintyvällä artistilla. Jollakin sivulla oli pitkä lista taiteilijoista, joilla kyseinen aspekti.

Löytyykö sinulta tuo? Vai onko kenties jotain muuta aspektia joka voisi kertoa hyvästä äänestä?
Esim, neptunuksen & uranuksen aspektit persoonallisille planeetoille?

En tosin edelleenkään usko, että varsinaisesti saundia voisi astrologisesti määritellä, laulutaidon ja rytmitajun kyllä...
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 18.07.2009 09:56:23 »

On hankala sanoa, että mitkä mun syntymäkartalla voi kertoa hyvästä laulu-ja rytmitajusta, mutta laitan tähän nyt siis; Venus-Neptunus-Uranus -aspektit kun ne ovat ne vaikuttajat.

venus aspect_squ aspect_con

uranus aspect_opp aspect_sex

neptunus aspect_opp aspect_tri

Varmaan meni ihan päin seiniä, mutta en siis todellakaan tiiä :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #12 : 18.07.2009 14:56:39 »

Olen ollut musiikkiluokalla ja harrastanut kuorolaulua, ollut bändissäkin laulajana. Viimeiset vuodet kyllä lähinnä kehtolauluja ja lastenlauluja tullut lauleltua Wink.

Venus on yhtymässä MC:n, Venus ja Uranus oppositiossa. Nuo varmaan vaikuttavat jonkun verran asiaan.
 Kultainen kolmio Saturnus  aspect_tri Neptunus  aspect_tri Merkurius voisi ehkä vaikuttaa myös?
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #13 : 21.07.2009 14:17:47 »

Rakas aihe  smitten

Eräs jenkki-astrologi sanoi, että esim merkurius = aurinko/ venus keskipisteessä voisi enteillä laulajan aineksista. 
merkurius yleisesti - ja sen aspektit - kait ilmaisee äänen laatua. Esim Saimi Hoyer  merkurius aspect_con saturnus rapu on kuultavissa matalana ja käheänä äänenä.
 kuu ja  merkurius aspektit kuten Barbra Streisand   kuu aspect_squ merkurius ja vielä harka
Laila kinnunen  merkurius aspect_con venus jousimies osana kultaista kolmiota, upea kantava ääni.
Äitini työskenteli ennen yrittäjäksi ryhtymistä laulajana, kaunis erikoinen ääni  mars aspect_con merkurius jousimies aspect_con venus skorpioni ja minäkin olen siitä jotain perinyt  merkurius rapu  osana leijaa  askendentti kärjellä  aspect_tri  jupiteraspect_squ kuu  aspect_opp neptunus ja biQ  uranus

Elviksellä ja Michaelilla oli kuut kaloissa... sopii show-miehelle  coolsmiley
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #14 : 21.07.2009 18:40:02 »

No varmasti on musikaalinen, mutta hyvin älykkäältähän tuo kartta vaikuttaa... mahtaisiko hänestä tulla vaikka tiede-nainen?  :Smiley
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: