Minäkin tutkailin karttaa ja merkittävimpiä osumia taitaa olla SA
huone 5
NA
, SA
huone 1 ...
Hei
Aloittelijana katsoisin ensin tuota tärkeintä osumaa tarkimmiten.
Siitä se homma pitäisi lähteä aukeamaan, eli
ja sen hallitsija
näyttävät olevan suuressa roolissa. Vesimies lähtee laajentumaan
?
Jos
liittyy jotenkin
-merkkiin se puolustaa että kyse on ihmissuhteista.
Uranus ja huone 5 ei yleensä tosin viittaa niihin kaikkista pitkäikäisimpiin tai aina edes vakavimpiin aiheisiin... Mutta itsehän sen tietää parhaiten. Tuo Jupiter voi tuoda tähän henkisyyttä enemmänkin ja muuttaa koko pakan!!
Ja Vaaka viittaa minusta myös korkeimpiin ihmissuhteisiin uranuksen kanssa, eli yleisönä voisi olla ihmisyys itse tai itse maailman kansalainen - ei kukaan yksittäinen "olio".
Ihmissuhteet toisin voisi käydä kaiketi jonkin asteista "nuorennusleikkausta". 50-Viillitys! tai jotain.
Suuret juhlat tekisi mieli järjestää?? - ja uusia tuttuja tulee sitä kautta.
Itse olen nousumerkiltäni
ja ehkä siksi sillä on ollut aina mulle suuri vaikutus. Olen huomanut että jo pelkkä
transiitti kertoo "missä huoneessa" tuuletus kulloinkin käy.
Tarkasta varulta tämä (uranuksen transiitin sijainti syntymäkartalla) , kun
teemat on nyt todella vahvoilla.
Nyt
transiitit tekevät pian merkin vaihdosta
->
, että osuu tämäkin sinulle sitten tähän samaan syssyyn... Saat siis valita paljonkin miten tätä Uranusta haluat ilmentää. Jostain "haaveesta"
tulee todennköisesti "toimintaa"
!
Näkymättä se tusikin jää kuitenkaan. (Tähän tekisi mieleni vielä lisätä että sitä saa mitä toivoo!)
Alkoholin tms. kanssa olisi varovainen - mars voi tehdä autokolareita... kun vedät kuitenkin huone 7
hurjastelija ihmisiä puoleesi.
Itse yritän löytää vähemmän radikaaleja tapoja ilmentää tätä Uranus veijaria. Sanotaan että tekniikka, astrologia ja ehkä ns. nörttiystävät voisi olla parhaita puolia mitä olen löytänyt. Mitä näistä tykkäät?