tämä on kyllä ihan hepreaa minulle vaikka on tullut opiskeltua ihan oikeasti kieliä ja matikkaa ja harrastuksena transiitteja ja progressioita. Luotanko siis astrolabeen, ja tulkitsen asian niin että yhtä monta astetta kuin auringon progressio lisätään jokaisen planeetan sijainnille eteenpäin syntymästä?
Tein astro.comissa progressive +solar arc kartta onks se oikein?
Lueskelen myös muita foorumeja ja jotkut sekoittavat auttamattomasti midpointit ja solar arcit keskenään. Ihan tosi. Vähemmästäkin menee sekasin...
Pitää turvautua nyt näihin tekniikkoihin ku ei enää transiitit pelitä, ku ei niitä ole enää (siis niitä joita on täällä omassa astrossa punaisina, eihän ne muut hetkauta
suuntaan tai toiseen
mielenkiintoista, kun tapasin erään tyypin minulla oli SA
hänen nataali
Ja proge aurinko yhtymä oma
Vaikka naimisiin en ole päässyt
Kun suhde tauon jälkeen lähti uudestaan käyntiin minun SA
oli
hänen
Ja nyt on ollut hieman kriisiä
n. puolen vuoden sisällä on SA
conj hänen
sitten minun SA ask on yhtymä hänen merk kans. En tiedä tarkoittaa ko tää kaikki loppua vai uutta alkua... jos ollaan vielä nelisen vuoden kuluttua yhdessä niin sitten on minun SA
opp hänen
ja minun prog
hänen
Minulla taitaa olla "merkkivuosi" nyt ku SA
on yhtymä oma IC. Tai tasan oli viime vuoden lopussa itse asiassa oli aika huono jakso.
Muuten mun kartta on sellainen että nopeat planeetat hiihtivät ohi DC:n jo teininä ja nyt saa sitten odotella vanhuutta että
pääsisivät MC:lle tai mars DC:lle , tai
DC:lle
Että ei kai paista läpi että en usko enää näihin juttuihin....?
Mutta joo, uranus oli yhtymä oma ask kun menin ostamaan talon, ja se on varmasti suurin asia ja ihmeellisin mitä olen koskaan tehnyt. Ja tuli varmasti monelle sellaisena yllärinä "nyt se on lopullisesti pimahtanut ostanut jumalan selän takaa jonkun tönön". Ei tuu sit asendentille tän elämän aikana ketään muuta. Tai pluto tulee ja tappaa. Burnoutista ja sitä aiheuttaneesta tyäpaikasta pääsin eroon noihin aikoihin kuin SA mars oli IC:llä. Ja paha masennus eron jälkeen oli
deskendentillä.