Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juno+parisuhde jne.  (Luettu 29277 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Morwenna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 09.07.2009 16:28:44 »

Junon on sanottu osaltaan vaikuttavan tulevaan elämänkumppaniin. Oletteko huomanneet sen vaikutusta..?

Minulla esim. on Juno 9.ssä huoneessa Oinaan merkissä, mitähän se voisi luvata? Elämäni rakkaus löytyy ulkomailta  smitten
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 14.07.2009 14:43:30 »

Olen kuvitellut, että juno vaikuttaa enemmänkin miehen kartalla siihen, millainen on hänelle mieluisin naistyyppi. Naisen kartalla taas jotain samaa kuin venus naisen kartalla, eli miten ilmentää naiseuttaan...
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Morwenna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 15.07.2009 11:32:53 »

http://www.bobmarksastrologer.com/Juno21.3.html

Tuolla sivustolla ihan kivasti perustietoa  Smiley

Jee ehkä minä sen ulkomaisen ritarini vielä löydän?  smitten
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 17.07.2009 09:37:07 »

hassua miten olin päässäni kääntänyt tuon merkityksen vain miehiä koskevaksi  crazy2

No, sitten minäkin kaipaan neitsytmäistä miekkosta 9. huoneen tavalla...
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 12.03.2010 18:02:55 »

Löysin tällaista astrologista tekstiä Pirjo Laineen kääntämänä:

Itselläni on pian Uranus yhtymä Juno Oinaassa 3.huoneessa ja se vähän hirvittää!

Yleisellä kartalla on vähän samat asetelmat:

Lainaus
Halusin puhua seuraavien päivien astrologiasta ja siitä, miten kaikki tukee tätä muutosta kumppanuusmallissa, koska tapahtuu merkittäviä asioita (minkä voitte epäilemättä tuntea!), jotka osoittavat tämän uuden mallin olevan todella tulossa! Tänään (13.2.) Uranus, vapautumisen, muutoksen ja eteenpäin liikkumisen planeetta, on puolisekstiilissä Junon, kumppanuuden, sitoutumisen ja avioliiton Jumalattaren kanssa. Nämä kaksi ovat tanssineet yhdessä vuodesta 2009 saakka, jolloin Juno oli Kaloissa ja liittyi Uranukseen.

Juno on yksi symboli, johon kannattaa kiinnittää huomiota tässä kumppanuusmuutoksessa, koska se hallitsee liittoja, jotka menevät pelkän romanssin ja hauskanpidon yli - liittoja, jotka menevät "pitkälle". Junon ollessa aspektissa Uranuksen kanssa tapahtuu merkittävää muutosta siinä, miten sitoudumme, mitä haluamme ja tarvitsemme ja miten ryhdymme saamaan sitä.

Junon siirtyminen Kaloista Oinaaseen oli merkittäväå, koska se siirtyi omega-pisteestä (eläinradan viimeinen merkki) alfa-pisteeseen (eläinradan ensimmäinen merkki), mikä viimeisteli kierroksen ja siirsi asiat uudelle, korkeammalle vaihteelle. Kaloissa Juno oli mystinen, tainomainen, romanttinen ja sielunkumppaniaan tai kaksoisliekkiään kaipaava. Nyt ollessaan Oinaassa Junon rohkeus, intohimo, rehellisyys ja suoruus tulevat pintaan. Jumalatar tietää, mitä se tarvitsee ja haluaa, ja lisäksi se tietää, mitä se ansaitsee.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 20.03.2010 14:49:27 »

Jee, tää on tosi lupaavaa;  juno 26'59  harka 8H ja samalla asteella kiintotähti Caput Algol *
(Primitive female sexuality; strangulation, beheading, danger to throat and neck, murder, violence, mass catastrophe; the "Evil One", the Demon Star; passionate; intense; hysterical. Also associated with extreme creativity, an expression of the Dark Side... More on Caput Algol.    26° Taurus 10    Very Unfortunate    Saturn/ Jupiter)
Härkämies koituu kuolemaksi  Shocked
Mutta onhan mulla noita psykomiehiä riittänyt, pahin oli kyllä  rapu, mut tarkkaa syntymäaikaa ei oo, voihan se olla nousuhärkä, mut tästä on jo kauan aikaa. Se kaveri yritti välillä tosissaan kuristaa kuoliaaksi. Onhan osa jo elettyä elämää, tuskin tarvii alkaa välttään kaikkia Härkiä.  Wink
  juno aspect_squ kuu ja  aspect_squ kuunsolmu.
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 20.03.2010 17:57:13 »

Juno yhtymä aurinko synastriassa kai liitetään avioliittoon, mutta myös hyviin ystävyyssuhteisiin? Erittäin hyvän ystävän kanssa junomme osuvat toistemme auringolle.

Entä vertex yhtymä Juno synastriassa?

En tiedä, saako tässä ketjussa puhua synastriasta, mutta kun otsikko Juno+ parisuhde siihenkin suuntaan vähän vihjaisi Smiley poistakaa koko kysymys, jos meni OT:ksi.

tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #7 : 20.03.2010 18:06:32 »

Miehen juno on jousimiehessä 9. huoneessa ja mun aurinko myös jousimiehessä 9. huoneessa. Mun juno taas on kauriissa, missä on miehen AC ja mars :Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 21.03.2010 14:11:54 »

Itselläni on Juno  leijona 8. huoneessa.

leijona
No, your partner does not have to be in show business, but they will tend to have showy qualities, be creative, or be very playful. On the other hand, they may be arrogant, bossy childlike, or immature, especially if Juno makes some stress aspects. In any case, give up any idea of attracting a shy, retiring type.

8.huone
You need a Sex Machine for a partner. Since the 8th house rules the partner's possessions, well, they may regard you as a possession (especially if there are stress aspects). Marriage and partnership can also help you to reconstruct or transform yourself (whether you want to or not).

Hmm, aika minun unelmamieheltä kuulostaa. En tosiaan seksin saralla mitään pihtareita voi sietää. Ja tuo jellona kuvauskin kuulosti todella osuvalta, en oikein tule toimeen hiljaisten miesten kanssa. Täytyy olla sitä egoa jotta minun kanssa pärjää. =D

tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9 : 21.03.2010 18:04:57 »

Juno in the First:

Being in a relationship is essential to your identity and self-image. Your need is to learn how to initiate relationship encounters, how to approach others and present yourself in an appealing manner. Your most important relationships will be ones initiated by you.

Juno in Aries:

You have a strong need for autonomy in relationship, and if this need is frustrated, there may be outbursts of anger or physical reactions such as migraine headaches. May be attracted to dominant or aggressive type individuals. Loss of personal power or even identity could be a problem for you in relationships.

Allekirjoitan Cheesy
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 21.03.2010 18:52:19 »

Juno Oinaassa ; yksilö kaipaa riippumattomuutta ja vapautta. Järisyttävät mielen purkaukset seuraavat välittömästi, jos hänen itsemääräämisoikeuteensa yritetään puuttua. Omien vapaudentarpeiden tukahduttaminen voi aiheuttaa fyysisiä oireita, kuten migreeniä. Myös ylihuolehtivuutta ja määräilevyyttä puolisosta voi ilmetä silloin kun hän suuntaa voimansa partneriin oman riippumattomuutensa rakentamisen sijasta.

Juno III kolmannen huoneen Juno edustaa intellektuaallin ja sanallisen kommunikoinnin suurta merkitystä parisuhteen onnistumisen kannalta. Kumppani toimii usein alullepanijana yksilön oman itsetuntemuksen ja itse ymmärryksen toteutumiseksi. Kaikkein tärkein yhteys parisuhteessa on siis päivittäinen kommunikointi ja työskentely yhdessä toisten kanssa.

Oinas-Juno pitää paikkansa minussakin, onneksi ukkoni antaa tarpeeksi tilaa!  Wink Tuota huoneen sisältöä en oikein sisäistä. Junoni on inhottavissa neliöissä stelliumiini ( aurinko merkurius venus)
ja  aspect_opp neptunus, joten en varmaankaan mikään helppo kumppani yhteiselämälle ole!

Siihen kun liitetään vielä tuo Jupiterini voimakas oleminen 1.huoneessa Jousimiehessä, niin varmaankin ensimmäinen 'kumppanini' on kulkurin keppi!  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 22.03.2010 07:16:00 »

No tämäpä selittänee...
 juno skorpioni aspect_con uranus  :Smiley

Ihmeellinen avaruusolento magneetti toimii... Grin Siis kaikki omituisimmat tyypithän on niitä kiinnostavimpia, eikö totta? Kissankin aikoinani valitsin se perusteella että se oli pentulauman sekopäisin. uglystupid2 Mitäs tämä nyt sitten kertoo parisuhteista... Undecided

Ehkäpä se tavanomaisin ei ole minua varten..
2 lasta omakotitalo ja koira. Yhteiset lomamatkat ja kesämökit. Noe juu ei, tämän olinkin jo huomannut.. crazy2 Angry

Jos 5 huone on ihmiset joista kiinnostun romanttisessa mielessä, niin minulla sen kärki on  vesimies ja tadaa, veskarit vaan on mielenkiintoisia
ja
7 huone edustaa ensimmäistä aviomiestä. Kärki osuu  oinas ja eipä  voisi enää lähemmäs totuutta mennä. Exäni oli  kuu oinas ja omasi varsin reilusti tuota  mars energiaa..

Seuraava siippani löytyy siis huoneesta 9? Kärki  harka ja huone siis tupaten täynnä.
Jos  juno edustaa sitä liittoa tai ihmissuhdetta jota tarvitsen ja joka pyrkii toteutumaan tavalla tai toisella, niin kuinkas monta kierrosta vielä olisi matkaa...7,9,11... Grin

Mutta epäselväksi jäi kuvaako tuo  juno sitä ihmistä vai liittoa... Vai peräti molempia. Undecided
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 22.03.2010 11:58:26 »

Mun  juno 3. huoneessa vaa´assa. Edellä mainittu sivusto väittää, että charmanttia, sosiaalista, keskustelevaa seuraa sitten.

Miehellä  juno  vesimies myös 3. huoneessa. Nämä passaavat hyvin yhteen, kun uranikko olen, meille tärkeää puhua ja olla tasa-arvoisia, sekä miehessäni näen paljon vaa´an diplomaattisuutta, ulkonäköä ja estetiikan arvostamista. Miehen junon huomaa siten, ettei hän pidä minusta kiinni, antaa tilaa ja kaipaa kyllä, muttei koskaan kahlehdi. Semmoista en kestäisikään.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 22.03.2010 20:38:58 »

Minulla juno on skorpionissa vitoshuoneessa ja jostain luin että puolisoksi tahdon voimakkaan tyypin joka ei ujostele seksissä Smiley
tallennettu
Capriwoman
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 22.03.2010 23:02:23 »

Minua kiinnostaa tuo Juno myös kovasti ja olen siitä etsinyt tietoa, mutta tähän en ole löytänyt vastausta. Mitä viisaammat osaatte sanoa seuraavasta synastriasta:

Minulla
 aurinko kauris
 juno jousimies 4. huoneessa

Miehellä
 kuu  jousimies
 juno kauris 5. huonessa

Ja Junomme ovat asteen tarkassa yhtymässä...

Suhde on jännä ja hyvin erikoinen, vaikeasti määriteltävä, mutta sielunkumppanuutta selvästi...en ole vastaavaan törmännyt aikaisemmin :Smiley Menneitä yhteisiä elämiä synastriastamme myös löytyy ja vanha suola ilmeisestikin janottaa... Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: