Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juno+parisuhde jne.  (Luettu 29307 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 23.03.2010 09:52:57 »

Kivastihan teillä nuo merkit menevät keskenään ristiin..

Tuosta sielunkumppanuuesta en osaa sanoa.. Oma  juno on tarkassa yhtymässä lasteni isän  kuunsolmu  skorpioni ja epäilemättä siitäkin suhteesta jotain kohtalonomaista voisi repiä.

Mutta kannattaa katsoa tekeekö  vertex kulmaa toisen henkilökohtaisille planeetoille. Esim. tyttäreni  aurinko ja isänsä  vertex ovat täsmälleen yhtymässä 0.48 astetta  kauris Tämä on vahva viesti siitä että ovat kenties tuttuja jo pidemmältä ajalta, eläneet samassa yhteisössä ainakin, jos siihen uskoo...
Mutta en osaa tuosta  juno sta sanoa. Liekö enempi sellainen parisuhde juttu kuin tuo  vertex
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 23.03.2010 22:00:16 »

fia oli tuolla oikeilla jäljillä, että  juno on paljon muutakin kuin aviovaimon / -puolison arkkityyppi.
Junoonhan liittyy vahva sitoutuminen, samanhenkisyys, kumppanuus, miksei vaikka yhtiökumppanuus.
Mietin tätä Junoa Beckhamin leikkauksen yhteydessä.
Beckhamilla on minuutin tarkka  aurinko 11,11  harka aspect_kvi neptunus 11,11  jousimies.
Tämä on mielestäni hänen  aurinko -uniikki pääomansa, päämääränsä  harka ja kosketus maahan/ palloon.
Kvinkunssi -ennakoiminen ( aspect_kvi on merkkiä vaille  aspect_opp jossa on täysi näkyvyys)
 neptunus alitajuinen vaisto  jousimies liike ja eikun pallo maaliin.
Leikkauksen aikaan oli tarkka tr  juno aspect_con hänen  aurinko ja vaikka se puolisokin sieltä paikalle lensi, niin ehkä myös kirurgilla oli merkittävä osuus hänen uniikin pääomansa säilyttämiseksi.
Eli Juno voisi olla myös tärkeä ihminen elämän varella.

Omia havaintoja tärkeistä ystävistä:
Ystävän  pluto uranus aspect_con oma  juno  neitsyt. Rikkaus tietokoneongelmissa, yhteinen "musta huumori".
 vertex aspect_con oma  pallas. Näkyviä oivalluksia, joilla merkitystä. Pään sisäistä liikettä.
 juno aspect_con oma alasolmu. Yhteistä koettua.
Lilith  aspect_con oma  saturnus, henkinen tasa-arvo, psyykettä vahvistava.
 neptunus aspect_con oma  venus. Telepatia? Ystävyyden arvostus?

Toinen ystävä.
 juno aspect_con oma  kuunsolmu,kohtaamisia, leijonassa ystävyydestä nauttimista.
 askendentti aspect_con oma  venus. Yhteinen ymmärrys naisena olosta.

Kolmas ystävä, netti-astro-tuttu, joka tuntui lukevan ajatuksia..
hänen  neptunus aspect_opp juno sui omalle  askendentti -Dc-akselille,
 merkurius aspect_con mun  jupiter
ja  saturnus  aspect_opp mun  venus.

Neljäs ystävä.Netti-astro-tuttu.Pohditaan ja pähkitään, kannustetaan.
 askendentti  aspect_con mun  juno,
 juno aspect_con mun  aurinko,
ja  pallas neliö mun  venus.

Kaikilla näillä oli siis myös joku yhteys mun Venukseen, joka on ystävien huoneessa 11 retrona selvittämässä entisiä? velkojaan ystävättärien kanssa.
Taas suhteessa mieheen tulee hyvinkin esille tuo  vertex aspect_con juno,
näkyvä vaimo tai samanhenkinen kumppani, jolloin myös  kuu on mukana synastriassa.

« Viimeksi muokattu: 23.03.2010 22:04:27 kirjoittanut nikki » tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #17 : 24.03.2010 21:49:18 »

Olen kuvitellut, että juno vaikuttaa enemmänkin miehen kartalla siihen, millainen on hänelle mieluisin naistyyppi. Naisen kartalla taas jotain samaa kuin venus naisen kartalla, eli miten ilmentää naiseuttaan...

Hmmm... Miehellä  juno skorpioni 3. huoneessa. Liikkuvainen, eläväinen nainen, jonka kanssa on koko ajan jotain puuhaa yhdessä ja jonka kanssa voi harrastaa yhdessä, on miehen tyyppinen Smiley  Ukko ei tykkää nirppanenäisistä pikkuprinsessoista, vaan rempseämpi nainen on enempi mieleinen. Seksi on miehelle erittäin tärkeää, pysyy henkinen puoli kunnossa, kun saa Grin  Viehättyy kaikesta salamyhkäisestä, intuitiivisesta, tykkää selvittää asioita perin pohjin.

Aspekteja miehen Junolle:

juno aspect_squ kuu
 juno aspect_ssx venus
 juno aspect_squ jupiter
 juno aspect_con pluto (tarkka!)

Mulla  juno kauris 1. huoneessa. Joo, käytännönläheinen, jalat maassa oleva ja elämässään pitkälle pyrkivä uratykki on mun mies Grin  Tuosta 1. huoneen sijainnista en osaa sanoa sen enempää... Itse olen aika työ- ja suorituskeskeinen, musta ja seksikkyydestä ei edes voi puhua samassa lauseessa... Undecided Liiankin vakava ja raskasmietteinen ajoittain, materialisti ja aina huolissani taloudellisesta turvallisuudesta...

Aspekteja mun Junolle:

juno aspect_ssx venus
 juno puolineliö uranus (ja onko ihme, että ne omantien kulkijat, massasta poikkeavat miehet vetoavat!)
 juno aspect_con Lilith (merkitys Huh )
 juno aspect_con askendentti
 juno puolineliö keskitaivas (merkitys?)

Meillä Juno synastriassa (eka minä, sit mies):

juno aspect_sex merkurius
 juno bQ chiron
 merkurius puolineliö juno
 venus puolineliö juno
 saturnus aspect_con juno
 uranus aspect_ssx juno
 keskitaivas aspect_ssx juno

Mun Juno miehen 5. huoneessa, miehen Juno mun 8. huoneessa.

Osaiskos joku tulkita? Nikki? Lilli? Esmirlda? Joku muu?
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #18 : 26.03.2010 13:50:55 »

Kuinka nopea tuo juno on muuten liikkumaan?
Kauanko yleensä viipyy samassa merkissä?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 26.03.2010 13:55:33 »

Kaarina Pääkkösen sivuille linkki.

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/asteroidit/astjuno.htm

Sieltähän löytyy symboleista se granaattiomena, jonka siemeniä Persephone Haadeksen valtakunnassa söi 6 tai seitsemän, yhden jokaista siellä (futuuri) viettämäänsä kuukautta kohden. Nyt kevään korvalla junon ketju aktivoitui. Missä se Juno luuraa?

(Hyvä elokuva myös. Juno)
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #20 : 26.03.2010 14:11:39 »

Ai oliko tuossa jossain vastaus
minullekin? Tuo 6 tai 7?

Hmm.. Katsoin kahden ystäväni
karttoja ja heillä on juno
siirtynyt jo kolmen kuukauden
välillä merkistä toiseen, eli kai
se sitten noin kolmen
kuukauden ajan
viipyy aina yhdessä merkissä?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 26.03.2010 14:12:03 »

juno aktivoitui 17  harka aspect_tri :kuunsolmu:17  kauris,
maallinen asemako ja yhteinen omistajuus?
 juno aspect_ssx merkurius 17  oinas kiistely seksuaalisesta tyydytyksestä puolison
 Jupiterin (Zeuksen )kanssa ?Kumpi sai mitä sai?
 juno  aspect_squ kreikkalainen vastineensa Hera 17  vesimies,
taivaan herratar ja kaalimaan vartija?
 juno aspect_sex Amor ja Astraea 17  kalat. Pidänkö kiinni vai luovutanko?
Onko se ohi ja milloin se on ohi? Joku roti saatava Amorin nuolille ettei ni altis ois?

Siellä se J-uuno luuraa...she is number one.. crazy2
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 26.03.2010 14:12:42 »

Tuli myös ajatuksen polkuilla vastaan...

Minulla ja miehellä molemmilla junot 3. huoneessa. Synastriakartan aurinkomme osuu kolmanteen huoneeseen, kaksosten huoneeseen. Kaksoset taroteissa VI, rakastavaiset. Molemmat puolet. Meistä on vaikea olla erossa toisesta, vaikkei toisen kanssa aina niin harmonista olisikaan. Mutta se erimielisyyskin on parempi kuin välimatka. Kolmoshuone on kuin suudelma. Huulet yhdessä ja kuitenkin erikseen, molempi parempi, mutta vain avoimin huulin voi kommunikoida.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 26.03.2010 14:18:43 »

Heti eri mieltä, helevata, vai kolomoseen suudelman laitat. eI EI EI .. buck2
Kyllä se on 8 huoneessa, sitoutuminen ja intiimi vastapuolen ( harka ) kosketus.
Se ei ole  merkurius :mainen olleskana njet.
vAAN  skorpioni / mars JA  harka/ venus.

t.  tr juno harka aspect_opp venus skorpioni odottaa huulet törröllönsä hän..............
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 26.03.2010 14:47:29 »

Suudelma mielikuvana. Mutta kyllä, länttäisin sen suudelman symbolitasolla sinne kolmoshuoneeseen. Mulle kaksoset on samalla se yhdistyvä ja erottuva näennäinen kaksinaisuus. Se tulee sieltä taroteista, eikä merkuriukselta. Sori, tälleen mun aivot (epä)toimii  Tongue

Miksi muuten kauriin aistivoimaisuutta ei koskaan tuoda esiin? Pohjalla nyt tuo Afrodite -arkkityypin tutkiminen, mietin myös kauriin symbolia. Kauriilla kalanhäntä. Afroditehan syntyi sieltä vaahtopäistä - ainakin yhden myytin mukaan. Jotenkin liitän aistivoimaisuuden ja eroottiset ilot maahan, niin kuin nyt härkään, mutta jotenkin -anteeksi- venus tuntuu kevyeltä planeetalta siihen. Tämä voi myös johtua siitä, että olen jotenkin ihastunut saturnuksen ns. vaikeuteen. Hieman epäselkeitä ajatuksia minulla nyt - myös itselleni.
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 26.03.2010 15:07:45 »

You may kiss the bride..  juno vaaka 3 huone? Yhdistetty  venus vesimies ja  uranus merkurius ja erilliset yhdistymiset.
Itellä kun on tyhjä 3,7 ( kaksoset) ja 10 ( vaaka) huoneet.
7 huoneen pitkä parisuhde ei olekaan se tämän elämän juttuni vaan syvempi psykologinen ymmärys elämän riippuvuuksista?
ja sitten  mars 8 huone  aspect_squ venus ( merkurius) niin siitä se "ajattelun" ero kenties?

Venus miellettynä  smitten näin onkin kevyt juttu, mutta onko se oikeeta tulkintaa??

tallennettu
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #26 : 04.04.2010 15:43:10 »

juno leijona 10.huoneessa. Sulhaseni on  askendentti leijona. Emme tavanneet työn parissa, kuten 10.huone saattaisi viitata, mutta näen tapaamisessani yhteyden erääseen tehtävääni. Tapasimme henkisten asioiden parissa ja hän esitteli minulle erään ideologian, jonka parissa teemme nykyään vapaaehtoistyötä. Tämä työ on lähentänyt meitä paljon. Silloin, kun mieheni tapasin, en olisi osannut kuvitella tällaista.

Indiima sanoi:"(Hyvä elokuva myös. Juno)"
Näin on. Päähenkilöä junomaisempi on tosin rouva, jolle Juno antaa vauvansa adoptoitavaksi. Hyväntuulinen ja kivannäköinen elokuva, suosittelen kaikille.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #27 : 13.04.2010 14:09:23 »

Tulipas muuten mieleen, kun katsoin karttaa, että mullahan on perääntyvä  juno (1. huone  kauris :ssa). Osaako joku sanoa, miten Juno vaikuttaa perääntyvänä?

Aspektit oli:  juno aspect_con askendenttijuno aspect_con marsjuno aspect_ssx venus  aspect_con merkuriusjuno puolineliö  uranus ja  juno aspect_con Lilith.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #28 : 13.04.2010 17:11:49 »

Mun kartta harrastaa tälläisiä 'puhtaita' sijainteja, tyyliin  kuu neitsyt 6 h ja  aurinko kalat 12 h...

niin Junonkin pitää olla  juno rapu 4 h.    no, juno aika tarkkaan IC'llä.

kotiäitiys ei ajatuksena yhtään pelota, tai ole vastenmielinen, päin vastoin. ehkä freelance työ kotona koneella voisi onnistua samalla....

ei kyllä ainakaan tietääkseni vaikuta rapumaisena miehenä, ehkä jossain määrin, kun on  jupiter rapu....mutta enemmän kai niin että itsestäni on tullut puolisona aina vaan rapumaisempi. mutta matka on vielä pitkä, tosin olen lähtenyt aika nollatilanteesta.

paljon on vielä kokkauksessa ja kodin laittamisessa opettelua! mutta eipähän opettelu elämästä lopu.

niin...koen siis naisena, että Juno ei edusta mieheni kuvaa, vaan omaani tuossa puoliso-asiassa.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2010 17:14:11 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 13.04.2010 20:43:22 »

Itselläni on Juno  leijona 8. huoneessa.

leijona
No, your partner does not have to be in show business, but they will tend to have showy qualities, be creative, or be very playful. On the other hand, they may be arrogant, bossy childlike, or immature, especially if Juno makes some stress aspects. In any case, give up any idea of attracting a shy, retiring type.

8.huone
You need a Sex Machine for a partner. Since the 8th house rules the partner's possessions, well, they may regard you as a possession (especially if there are stress aspects). Marriage and partnership can also help you to reconstruct or transform yourself (whether you want to or not).

Hmm, aika minun unelmamieheltä kuulostaa. En tosiaan seksin saralla mitään pihtareita voi sietää. Ja tuo jellona kuvauskin kuulosti todella osuvalta, en oikein tule toimeen hiljaisten miesten kanssa. Täytyy olla sitä egoa jotta minun kanssa pärjää. =D

Tulipa muuten vain mieleen, kun olen miettinyt astrologian kannalta miksi tämä kyseinen suhteeni toimii. Niin ehkäpä tuo  juno tosiaan selittää asiaa, miehelläni se on myös 8.huoneessa kuten itselläni ja  oinas, ja koenkin sen kuvauksen sopivan minuun vallan hyvin, kuten tuo jellona mieheeni. =) Hänellä  juno osuu vielä aika tarkasti omalle IC:lle, minkä luulisin olevan aika toimiva?

Elikkäs tässä oinas,

"Juno in Aries: The partner will tend to be fiery, aggressive, assertive, and active. Grass doesn't grow under their feet."
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: